Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eilen olin hermoraunion partaillu kun eräs nimeltämainitsematon joukkue on alkanut treenaamaan samalla salilla samaan aikaan kun meidän tavallinen aika. Näytti vähän siltä että kyseisillä kavereilla ei ole edes mitään hajua mitä ne siellä tekevät. Varmaan aiemminkin käsiteltyä asiaa, mutta miksi ihmiset edes treenaa, jos ne eivät edes yritä treenata tosissaan?

Kuulostaa ihan samalta, kuin salin missä itse kuljen reenaamassa.

Ei sali satu olemaan kuopiossa?

Jotkut jampat meidän koulun salilla tulee salin puolelle ulkovaatteet päällä, heittävät ne johonkin ja alkavat vääntää. Ei se suorastaan häiritse, mutta on siellä pukukoppikin jossa ne vaatteet voi vaihtaa. Sali on pieni, ja kun siellä on kengät tuolla ja takki täällä, niin ne saattaa olla vähän tiellä.

Iltapäivän viideltä alkava ruuhka ja ihmiset jotka lähtevät laitteelta, mutta jättävät kamansa siihen päälle, tullakseen vartin päästä laitteelle takaisin treenaamaan.
Tuijottaminen on vielä ihan rajoissa.

No niin pari päivää sitten tuli huomattua, että kuinka vaikeata on oikeasti sulkea ovi perässään kun poistuu sieltä pukuhuoneesta. No aika sama sinänsä. Ei tuohon jaksa enää kiinnittää huomiota. Hypitään sitten munasillaan siellä ja kahtelkoon joku jos kiinnostaa. :D

Varmaan se kun jyystää aerobista kuntopyörässä/crosstrainerissa/juoksumatolla ja tuijottaa puoli tuntia jotain seinää pohtien miten monta aivosolua kuolee käytön puutteeseen sinä aikana ja montako tuntia viikossa tähänkin menee... on vaan NIIN puisevaa.

Nyt ainakin se, kun tänään joku idiootti oli pölliny mun lenkkarit pukukopista penkin alta. :jahas:
En nyt yleistää tahtois mitenkään mutta pari romanihenkilöä salilla tosiaan oli, muut olikin sitten tuttuja naamoja. Pikkusen pisti epäilyttämään.
Onneks veli oli muutenkin tuomassa mulle läppäriä kotoa kylille niin toiset kengät sentään sain jalkaani, muuten ois voinu sukat vähän kastua loskassa kun pihalle astuu.

No, jos joku nyt on tommosista löystyneistä Karhuista ilonen niin pitäkööt, mulla on nyt sentään syy ostattaa äiteellä uudet ja paremmat kengät.
Mjoo, enpä oiskaan aamulla lenkille lähteny..

Nyt ainakin se, kun tänään joku idiootti oli pölliny mun lenkkarit pukukopista penkin alta. :jahas:
En nyt yleistää tahtois mitenkään mutta pari romanihenkilöä salilla tosiaan oli, muut olikin sitten tuttuja naamoja. Pikkusen pisti epäilyttämään.
Onneks veli oli muutenkin tuomassa mulle läppäriä kotoa kylille niin toiset kengät sentään sain jalkaani, muuten ois voinu sukat vähän kastua loskassa kun pihalle astuu.

No, jos joku nyt on tommosista löystyneistä Karhuista ilonen niin pitäkööt, mulla on nyt sentään syy ostattaa äiteellä uudet ja paremmat kengät.
Mjoo, enpä oiskaan aamulla lenkille lähteny..

Hehe mun kaverille sattu samanlainen tapaus tampereella. Oli vaan kalliit lenkkarit hävinny sillä aikaa kun oli ollu treenaamassa ja samaan aikaan oli muutamia romaneja myös treenaa. No sitten viikko tästä niin oli sit salille tultuaan huomannu omat kenkänsä pukukopissa. Oli sitten jääny siihen odottelee, et kuka tulee ne hakemaan ei ollu kukaan tullut :D

enite ärsyttää se ku ite än tällane kukka keppi ja sitte sinne tulee joku testo joka vetää 2 x mun elopaino penkistä ja about 15krt sitte meen ihte peräsä ja pistän puolet omasta painosta ja sitte se naureskelee siellä :curs: sitte o tieteki näitä testoja jokka o rentoi ja tulee neuvoon iha rehellisesti eikä vittuileen paras on kyl ollu yks tyyppi joka jaksaa aina neuvoa ja iha vilpittömästi haluaa auttaa :)

enite ärsyttää se ku ite än tällane kukka keppi ja sitte sinne tulee joku testo joka vetää 2 x mun elopaino penkistä ja about 15krt sitte meen ihte peräsä ja pistän puolet omasta painosta ja sitte se naureskelee siellä :curs: sitte o tieteki näitä testoja jokka o rentoi ja tulee neuvoon iha rehellisesti eikä vittuileen paras on kyl ollu yks tyyppi joka jaksaa aina neuvoa ja iha vilpittömästi haluaa auttaa :)

Tuskin se sulle naureskelee. Ja jos todella niin tekee, niin se on sen ongelma. Voimaa kyllä saa ja lihasta myös, mutta vittumaisesta luonteesta onkin jo vaikeampaa päästä eroon. :D

En ees rehellisesti tienny että tämmösiä salilla toisille naureskelijoita OIKEASTI on olemassa. Mulla ainaki riittää vitusti arvostusta sällille joka lyö vaan levynsä paikoilleen ja hampaat irvessä repii sarjansa. Sehän on täysin reenamisesta kiini kuinka paljon sitä rautaa nousee, toiset on reenannu enemmän ja toiset vähemmän.

Helvetisti vituttaa justiinsa semmoset jannut jotka käyttäytyy niinku omistais koko salin ja möykkää ku syötävät. Enkä nyt tarkota tervettä karjumista reeniin liittyen vaan yleistä paskanjauhantaa.

vituttaa kun menee jalkareeni päi helvettiä,kyykky kusi tänään jostain syystä ja meni muistakin liikkeistä sitten into..noh eipä pidä lannistua tiedän että sieltä enemmänki nousee,huono päivää vaan

Kyllähän se on aina se sama juttu: ihmiset jotka jättävät painot levälleen pitkin lattioita treenin jälkeen, tai jopa levyt tankoon. idiootteja!

Kyllähän se on aina se sama juttu: ihmiset jotka jättävät painot levälleen pitkin lattioita treenin jälkeen, tai jopa levyt tankoon. idiootteja!
Jep, meidän salilla on aina kun käyn maanantai aamuisin, painoja sielä sun täällä, kaikki sekaisin ja painoja melkein kaikissa tangoissa. En sitte tiedä mikä apinalauma siellä sunnuntai iltaisin käy.

Harvoin salilla mikään ottaa pannuun, kun pumppaaminen on kivaa. Mutta esim. tänään tapahtui se, mikä on ärsyttävää, eli jengi aukoo ikkunoita/ovia sepposen selälleen, jotta pakkasen viima viheltää läpi salin!!! Varsinkin, kun on saanut hyvän hien päälle ja treenissä on iskua, niin tällainen ajattelemattomuus sitten voi pahimmillaan vilustuttaa. Ja kaiken kukkuraksi tänään vielä, kun suljin ikkunan, niin eikö sen kyseinen "rouva" avannut uudelleen, jotta ei kutri kuumenisi!

Pittää seuraavalla kerralla todeta arvon rouvalle, että työntää jääpaloja pyllyyn tai jättä tulematta, sillä jos sitä sadan toiston vitkutusta taljassa ei muuten pysty tekemään, niin pysyisi kotosalla perkele!!

heh, kylläpä helopotti!"

Vituttaa kun jäin tänään penkissä painon alle:curs:
Viime viikolla meni samalla painolla ihan helposti!

Onneksi siellä oli muita jotka tuli sitten jelppaamaan ku vähän huuteli.

Back
Ylös Bottom