Noniin, quote Parhaita salimuistoja -threadista
johon Bisley vastasi
johon vastasin
johon Bisley vastasi ja joka jäi sylettämään
No onhan se hienoa että sinulla ei ole ollut ylikuntoa ja on pysynyt hämäränä mitä se on. Mietin että jaksaako tästä alkaa edes vääntämään. Päädyin kuitenkin kirjoittamaan tämän threadin, koska mielestäni tuo viimeinen postaus oli ärsyttävän ylimielinen.
Väitätkö tosissasi, että sohvalta repäisty kaveri joka lähtee suoraan, ilman minkäänlaista peruskuntoa treenaamaan säännöllisesti, väärin, liikaa ja täysiä, syö pääasiassa kouluruoan, pepsiä ja ehkä voileipiä, ei venyttele, eikä huolla lihaksiaan voi mennä ylikuntoon "pelkästä salitreenistä"? Vaikka treeniuran alussa tuntemus omasta kropasta oli huonoa, pystyin erottamaan tämän tuntemuksen erilaisena perinteisistä flunssista yms. taudeista jo silloin. Oonko sitten ollut vaan ihan tukossa ja sen takia olkapäät tulehtui, tulokset ja suorituskyky laskivat, leposyke jatkuvasti yli 100, en saanut nukuttua, ruoka ei maistunut ja keskittymiskyky heikko jatkuvan levottoman olon takia? Myös lääkärin tekemä diagnoosi oli ylikunto. Muutaman viikon lepäilin ja se oli sillä selvä.
Jos et itse ole ollut ylikunnossa, älä nyt väitä että minä en olisi voinut olla. Ja joo, kusit mun aamumuroihin..
quaz sanoi:Toinen mikä on jäänyt hyvin mieleen kun käytiin n. 10 päivää putkeen salilla ja oli hirveä ylikunto ja ei oikein saanut nukuttua, mutta pakko oli silti tehdä penkkiä. Olin siinä mielessä outo tapaus että en tykännyt silloin, enkä edelleenkään hauiksen treenaamisesta, joten ihan aito RHP en koskaan ollut. Sitten kun oikeesti kädet vaan tärisi ja heikotti niin "jouduttiin" pitämään taukoa.
johon Bisley vastasi
Bisley sanoi:Ihan offtopicina, ei 10 päivässä voi ylikuntoa tulla. Se tulee, jos sellaista edes oikeasti on, piiitkällisen kuukausien treenaamisen, huonon nukkumisen ja vähäisen ravinnon vaikutuksesta.
Kehonrakentajan vanha sananlasku:
Ei ole olemassa ylikuntoa. Se on vain merkki liian vähäisestä ruoasta! :D
johon vastasin
quaz sanoi:Oli tossa käyty jo kuukausia 3-5krt viikkoon treenaamassa lähes pelkästään kahta lihasryhmää. Toi putki oli se viimeinen niitti, ja väitän kyllä tietäväni mitä on ylikunto ja miten siihen pääsee. Enkä tuossa mielestäni sanonut että se tuli siinä 10 päivässä.
[/end offtopic]
johon Bisley vastasi ja joka jäi sylettämään
Bisley sanoi:Miten niin kuukausia? Mä oon käyny 10 vuotta 5 krt/vko salilla ja ensimmäiset 6 vuotta tein suurinpiirtein kans muutamaa lihasryhmää(tyhmyyksissäni) ja ihan normaali olotila aina on ollut?. Joten kysymys kuuluu, mitä se ylikunto on? Kerro mulle? Miten se ilmenee, kun kirjoitat, että viikossa treenasit 3-5krt? siihenhän mahtuu 3-4 lepopäivää/vko? Älä nyt väitä että oot ollu ylikunnossa. Ainakaan mulle, joka käy tällä hetkellä 7 krt/vko salilla ja tekee 90min aerobista joka päivä ja nukkuu 5-6 tuntia yössä ja kalorit on keskimäärin 2350! Siinä jos missä pitäisi tulla ylikuntoa, mutta silti tässä on meikäläiselle hämärää mitä se on!
No onhan se hienoa että sinulla ei ole ollut ylikuntoa ja on pysynyt hämäränä mitä se on. Mietin että jaksaako tästä alkaa edes vääntämään. Päädyin kuitenkin kirjoittamaan tämän threadin, koska mielestäni tuo viimeinen postaus oli ärsyttävän ylimielinen.
Väitätkö tosissasi, että sohvalta repäisty kaveri joka lähtee suoraan, ilman minkäänlaista peruskuntoa treenaamaan säännöllisesti, väärin, liikaa ja täysiä, syö pääasiassa kouluruoan, pepsiä ja ehkä voileipiä, ei venyttele, eikä huolla lihaksiaan voi mennä ylikuntoon "pelkästä salitreenistä"? Vaikka treeniuran alussa tuntemus omasta kropasta oli huonoa, pystyin erottamaan tämän tuntemuksen erilaisena perinteisistä flunssista yms. taudeista jo silloin. Oonko sitten ollut vaan ihan tukossa ja sen takia olkapäät tulehtui, tulokset ja suorituskyky laskivat, leposyke jatkuvasti yli 100, en saanut nukuttua, ruoka ei maistunut ja keskittymiskyky heikko jatkuvan levottoman olon takia? Myös lääkärin tekemä diagnoosi oli ylikunto. Muutaman viikon lepäilin ja se oli sillä selvä.
Jos et itse ole ollut ylikunnossa, älä nyt väitä että minä en olisi voinut olla. Ja joo, kusit mun aamumuroihin..