Erittäin leveellä otteella on tähän asti menty. pistetään lapiokahva kokeiluun niskan taakse en kumminkaan vedä, omat olkapäät ei siitä oikein pidä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todennäkösesti sulta puuttuu vaan lihasta aika lailla joka puolelta joka kyllä tasottuu ihan automaattisesti ilman mitään sen kummempia ihmeellisyyksiä jos vaan treenaat tasasesti.Aloitin jälleen pitkästä aikaa salittamisen, mutta yllätyksekseni epäkäslihaksien kasvu karkaa käsistä muihin lihaksiin verrattaessa. Työssäni joudun nostamaan olkavarsilla ja selällä tavaroita, jolloin olen ns. jatkuvassa pumpissa mikäli treenaan epäksiä salilla. Miten saisin muun yläkropan saamaan kiinni, tulisiko treeneissä jättää ylätaljaa ja soutua vähemmälle ja onko parempi tapa tehdä toistot kevyillä painoilla suurissa erissä vai suuret kilot, pienet toistot?
Aina välillä ylätalja saa mulla aikaan vihlovaa kipua kyynärpäässä, yleensä vain toisessa. Olen koittanut keskittyä teknikkaan jne. mutta aina välillä kipu iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Neuvoja?
Leuanveto on kärjistetysti parempi kuin ylätalja. Ottaa kokonaisvaltaisemmin selkään.Leuanveto leveällä myötäotteella lienee ajaa saman asian kuin ylätalja?
Leuanveto on kärjistetysti parempi kuin ylätalja. Ottaa kokonaisvaltaisemmin selkään.
Jos leuanveto menee suurimmaks osaks käsillä niin sillon ylätalja voi olla parempi vaihtoehto jotta saa kohdistettua sinne selkään.
Ei ole mahdollista tehdä leukoja suuremmaksi osaksi käsillä. Eipä kyllä ylätaljaakaan.
Ei ole mahdollista tehdä leukoja suuremmaksi osaksi käsillä. Eipä kyllä ylätaljaakaan.
ookkei, pitää kokeilla seuraavana selkäpäivänä, eikös se mike suositellut juuri pulloverien tekoa selkäpäivän alkuun?^tee pulloveri (pulldown/suorinkäsinalaspainallus) esirasitusliikkeenä, sen avulla pitäisi saada menemään latseille