Yhden käden leuka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gmarx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yks menee tällä hetkellä tosi helposti, mutta tuntuu että se on siihen yhteen jäänyt jumittaan.

Yritän nyt treenata (jto:n neuvoilla) siten, että saisin menemään kolme muutaman kuukauden sisään.

Saa nähdä miten käy...

jannunen, minkälaisia treeniä teit että sait vedettyä ykl? ja muistatko kuinka kauan meni että tohon ylsit?
ite oon kovasti harjotellu tota varten, mutta olkapäävaivat on vähän jarruttanu kehitystä

nostetaanpas tämä threadi ylös:) ..löytyykö pakkikselta yhden käden leukailijoita? ite oon useamman kuukauden jo harjotellu, ei mee vielä.

Ei mene vielä. Kyynärpäästä tuettuna menee helposti. Elopainoa 85 kiloa joten veikkaan sen osaltaan vaikeuttavan. 75 kiloisena sain 3 toistoa yhdellä kädellä mutten ole vuosiin 7x kiloja nähnytkään ;)

Ite oon kokeillu ainoastaan negatiivisa ja kerran yhden käden ylätaljaa :D
Oikealla kädellä ton negatiivisen saa tehtyy niin hitaasti kun haluaa, vasurilla tippuu nopeesti.

44 ennätys Suomessa miehillä?? :O
Yks kaveri veti vuosi sitte 8-luokalla yli 50 minuutissa.. että näin :DD

:rolleyes: Juu ei tainnut vetää. Tulikohan väärään threadiin? Olettaisin että tarkoituksesi oli vastata tuohon Kuinka monta leukaa (gallup)...

e. Ja siltikin epäilen noiden toistojen puhtautta...

Itse harppasin eteenpäin asiassa roikkumalla tangossa käsi koukussa ja kahdella sormella. Tänää treeniohjelmassa köysikiipeilyä. Siis kiivetään paksua köyttä pitkin ylös ilman jalkojen tuentaa ja sitten hitaasti alas..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

No joo.. Kyllä oon myös kuullu kavereista jotka on tehny lähemmäs sata... Nämä kaverit myös itse ovat sanoneet etteivät kuitenkaan saisi lähellekkään mikäli tehtäisiin kilpailusääntöjen mukaan...

Heivautustekniikalla voi tehdä ihmeitä..

no jos vetää yli 3, meneehän ne ykköset samalla helppoudella kuin mikä tahansa muukin liike. lacassen ykl oli kyllä aika ponneton todellakin noihin muihin trikkeihin nähden.

Aloin himassa painiskellä pienimuotoisen ykl-projektin kanssa ja nyt ei voi vetää kahdella kädelläkään kun toinen kyynärpää otti nokkiinsa. Liikkeinä yhden käden leukoja toisella pyyhkeestä jeesaten (vastaote), leukoja kummallekin puolelle (myötäote), yhden käden negoja (neutraali ote). Leuat on tauolla ja ice poweria oon laittanut aamuin-illoin.

Idiksiä millä saa paranemista nopeutettua ja mikä noista liikkeistä tumpun rikkoi? Kipupiste on jossain ojentajan kiinnityskohdan tienoilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom