Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovia oli kunnot, kun muutama vuosi takaperin pätkän kattelin. Kummasti vaan jäi se yksi lihasryhmä taas treenaamatta.Corpral-03 sanoi:ei muuta ku dc++ laulamaan!! hakekaa sellanen pätkä ku Thug Workout - Fitness From The Streets.. katsokaa ja ihmetelkää.. Tumma ihoset gangstat näyttää miten kadulla treenataan..
What sanoi:Itse en ole kenenkään näkevän yhdellä kädellä vetävän leukoja, mutta yksi melko kova kaveri on tullut nähtyä. Kerran näin erään ammattikoulun salilla sellaisen lyhyen ja laihan (ehkä 60kg) kaverin. Vähän leuat loksahti, kun kaveri veti leukoja kahden sormen varassa. Keskisormien varassa sai puhtaasti kolme toistoa tehtyä. Aika kova saavutus!
Olisi varmaan kyennyt vetämään yhdellä kädellä muutaman toiston.
Itse en uskalla uneksiakaan vastaavasta saavutuksesta
jto sanoi:ärsyttää kyllä tollaset "tikkaan sitten kesällä taas pari kovaa reittiä"-tyypit :D
... ite kun saa tehdä tosissaan ja fiksusti töitä joka greidille. jos ois alotellu 10-vuotiaana, vois olla asia eri. no, aikansa kutakin ...
Todellakin. Kannattaa ehkä jättää vaan ajatuksen asteellejto sanoi:uskosin, että tollasella vaikeus-vertailu-khillailu-asteikolla sais rumaa jälkee tietyissä piireissä heheheee...
, moni ei tajua oikeasti kuinka saakelin kova suoritus tuo on. itse oon joskus kokeillu n2cm metalli listalta vetämistä ja täytyy sanoa että omalla painolla aivan toivotonta, ehkä yhen leuan saisin 2cm listalta, jos painaisin 30kg :D. vaatii kohtalaisia sormivoimia tuo listasta vetelyjto sanoi:itsellä enkka on 2cm:n puulistasta 1*25kg. .