Yhden käden leuka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gmarx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mä teen noista sun alkujuonnoosta pian parodian :D there´s äääää some äääää bouldering äääääääääääää in this äääääää film äääää so enjoy äääääää :D

mä teen noista sun alkujuonnoosta pian parodian :D there´s äääää some äääää bouldering äääääääääääää in this äääääää film äääää so enjoy äääääää :D

Oon jo hetken aikaa orotellu jotta koska sä puutut tuahon :D Täs vireos leukaalin pipo pääs ja iliman paitaa :) Se näköjänsä riitti :D

mietin tuas mihinä sä teet nua juannot... joku vaatekaappi ja salaa tiätenki? :)

Joskus pihalla, joskus autos, joskus keittiös ja ny ajoo eukko vaatekaappihin ku ei jaksanu kuunnella :) Ei oo niin väliä mihinä nua juannot teköö, kunhan vaan teköö :)

Aika kova flikka tua Alex, toki jos krippi tuata luakkaa niin eikö se oo jo sama vetääkö tangos vai kiipeelyottehes? Tai siltä se ainaki näytti :)

Millaisilla voimatasoilla ja omalla painolla porukka on noita yhden käden leukoja alkanut vetämään? Itsellä ei vielä minkäänlaista toivoa kyseisen tekemiseen, mutta olisi tarkoituksena alkaa tätä tavoitetta kohti kulkemaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hyvää reeniä. kakkosiaki jopa :) lukottele muuallaki sitte ku yläosas.

Joo, tuloo harvoon elikkä nuan kolome-nelijä kertaa viikos leukaaltua niin voi ottaa vähä tiukempaaki välis, pitää muuten ottaa nuata alempia lukkoja kaahimis miäles vaikka prikan kans, tua vetäes siälä täälä lukottelu ylähä jatkaen ei onnistu mun voimiilla, jää muuten tekemättä moniilla muillaki :)

Haasteena YKL

Tuli tässä eilenillalla mieleen, että olishan se komeaa jaksaa joskus yhden käden leuka. Aattelinpa sitten ottaa siitä itelle pienoisen projektin. Vaikka muuten salilla käynti maistuukin, niin tuo leukojen tekeminen ei ole oikein napannut. On vaan tuntunut jotenkin vastenmieliseltä liikkeeltä. Nykyään puhtaita leukoja menee ehkä 10+. Otan lähtötilannevideon kunhan olen toipunut kokonaan flunssasta. Tarkoitus olisi aloittaa tehostetusti leukojen treenaus ja laittaa videoita omasta kehittymisestä tähän ketjuun.

Suositut

Back
Ylös Bottom