Yhden käden leuka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gmarx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.pakkotoisto.com/vip-treenipaivakirjat/

ei täällä mitään piilotella tarvi, mutta näitä ketjuja on ollut hieman ajan mittaan kyllä. treenisivulla on myös oma thread ykl:lle samoin ku täällä voimapuolella jengi postailee niitä tohon leuanveto-topicciin.

En ole VIP niin ei näy nuo treenipäiväkirjat. Ja olen minä nuita muita YKL-ketjuja katsellut, mutta yleensä olen foorumeilla tehnyt omille projekteille omat ketjut :)

http://www.pakkotoisto.com/vip-treenipaivakirjat/

ei täällä mitään piilotella tarvi, mutta näitä ketjuja on ollut hieman ajan mittaan kyllä. treenisivulla on myös oma thread ykl:lle samoin ku täällä voimapuolella jengi postailee niitä tohon leuanveto-topicciin.

Siirretty viestit oikeaan paikkaan. Kuten JTO sanoi: Tähän ketjuun tai omaa treenipäiväkirjaa pystyyn = VIP.

Tässäpä videota paljonko lähtötilanteessa jaksan leukoja vedellä. Veikkauksia kauanko menee että jaksan yhden käden leuan, vai meneekö ikinä?

[video=youtube_share;L9b9uzyoMm8]http://youtu.be/L9b9uzyoMm8[/video]

Ylimääräiset rasvat olisi tarkoitus poltella tässä kevään mittaa.

Tässäpä videota paljonko lähtötilanteessa jaksan leukoja vedellä. Veikkauksia kauanko menee että jaksan yhden käden leuan, vai meneekö ikinä?

Menee varmasti, treeniä vaan. Melko paljon riippuu yksilöstä se kehitys, en ainakaan itse osaa heitellä ajallisia arvioita. En muista omaakaan aikahaarukkaa kyseisen tavoitteen asettamisesta saavuttamiseen.

kannattaa tehdä tossa vaiheessa jo niitä yhden käden helpotettuja variaatioita myös. ykl kehittyy niillä nopeiten.

kannattaa tehdä tossa vaiheessa jo niitä yhden käden helpotettuja variaatioita myös. ykl kehittyy niillä nopeiten.

Olen treenannut leukoja nyt ylätaljassa. D-kahvalla yhtä kättä kerrallaan ja tangolla molempia käsiä.

Kokeilin leukoja kotona vielä treenin jälkeen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ylimääräiset rasvat olisi tarkoitus poltella tässä kevään mittaa.

Tuosta tilanteesta kun käyt tekemään jto:n ohjeiden mukaan erilaisia yhden käden versioita niin 1-3kk menee. Jos siis olet yhtä kyvytön kuin mie :D
Ylätaljan sijaan ihan tangolla, koska veto voi olla aika erilainen, kuin ylätaljassa.

Laita video negatiivisesta yhden käden leuasta. Siitä saa tuhat kertaa paremman kuvan sun tän hetkisestä tilanteesta pitkiin kahden käden sarjoihin verrattuna. Jos pystyt hallitusti tulemaan laskuvaiheen / lukottamaan liikkeen yhdellä kädellä niin toi 1-3 kk aika voi olla realistinenkin. Jos taas alas tullaan vapaapudotuksella niin tie on vielä pitkä ja kivinen. Itse vedin 26 chin-uppia ennen kun aloin ykl:llää treenaamaan. Silti eka negatiivinen tuli täysin vapaalla alas. Pikkuhiljaa saanut treenattua voimatasot siihen kuntoon, että pystyy hallitsemaan laskun ja jopa pysäyttämään olkavarsi+käsivarsi 90 asteessa. Aikaa tähänkin on mennyt jo 5 kk. YKL vaatii sellaisia lihaksia, joita et tiennyt edes olevan ja jotka ei treenaannu millään muulla kun noilla variaatioilla.

Ulkoisilta ominaisuuksilta jätkä näyttää siltä, että ei tohon projektiin välttämättä kauaa mene.

Laita video negatiivisesta yhden käden leuasta. Siitä saa tuhat kertaa paremman kuvan sun tän hetkisestä tilanteesta pitkiin kahden käden sarjoihin verrattuna. Jos pystyt hallitusti tulemaan laskuvaiheen / lukottamaan liikkeen yhdellä kädellä niin toi 1-3 kk aika voi olla realistinenkin. Jos taas alas tullaan vapaapudotuksella niin tie on vielä pitkä ja kivinen. Itse vedin 26 chin-uppia ennen kun aloin ykl:llää treenaamaan. Silti eka negatiivinen tuli täysin vapaalla alas. Pikkuhiljaa saanut treenattua voimatasot siihen kuntoon, että pystyy hallitsemaan laskun ja jopa pysäyttämään olkavarsi+käsivarsi 90 asteessa. Aikaa tähänkin on mennyt jo 5 kk. YKL vaatii sellaisia lihaksia, joita et tiennyt edes olevan ja jotka ei treenaannu millään muulla kun noilla variaatioilla.

Ulkoisilta ominaisuuksilta jätkä näyttää siltä, että ei tohon projektiin välttämättä kauaa mene.

Kuinka usein treenaat leukoja ja yk variaatioita? Miten paljon painoa?
Miulla toimii sellanen pitkin viikkoa vetely, eli jos treenaan ykl vetoon niin joka treenissä teen jonkin verran leukoja ja sitten pari kertaa viikkoon yk variaatioita. Jos tuntuu siltä, ettei saa mitään ulos treenissä, niin sitten jää väliin.

Ikävä kyllä tällä hetkellä negatiivinen vaihe yhden käden leuasta muistuttaa enemmän vapaapudotusta kuin leuanvetoa. Mulla oli vähän semmonen ajatus, että kunhan menee se 20 leukaa kaksin käsin, niin näyttää sitten jotain yhden käden yrityksiä. Treenatessa käytän vastusta, jolla jaksan max 10 toistoa. Voihan se olla että tuo 1-3 kk on turhan optimistinen arvio, mutta jospa sen joskus jaksaa kuitenki.

Kiitos. Muutama kilo on ylimäärästä, mutta ne olis tarkotus pudottaa tässä keväällä.

ei tosta juuri pudotella kannata. hommaa ominaisuuksia äläkä karsi vastusta. yhden käden variaatiot mukaan ehdottomasti jo nyt. yhden käden treeni auttaa enemmän kahden käden leukoja kuin päinvastoin.

Kuinka usein treenaat leukoja ja yk variaatioita? Miten paljon painoa?
Miulla toimii sellanen pitkin viikkoa vetely, eli jos treenaan ykl vetoon niin joka treenissä teen jonkin verran leukoja ja sitten pari kertaa viikkoon yk variaatioita. Jos tuntuu siltä, ettei saa mitään ulos treenissä, niin sitten jää väliin.

Ennen vuoden vaihdetta vedin leukoja lähinnä osana selkätreeniä ja kerran viikkoon tein avustettuja (kaverin tai kuminauhan avustuksella) YK-negoja. Nyt pari kuukautta oon lähtenyt nostamaan kesää kohti kahden käden maksimitasoja, vedellyt taljassa yhdellä kädellä ja tehnyt esim. archereita ja edelleen noita negatiivisia. 1-rep chin-up maksimi (ehkä turhan kovilla lämpillä) testattu viime viikolla ja oli 45 kg, mikä varmaan ihan ok-taso jo YKL:llää ajatellen. Tarkoitus vetää hyvät pohjat ennen kesää ja kun ulos pääsee treenaamaan keskittyä enemmän kehonpainohommiin, joissa YKL treeni variaatioineen vahvemmin mukana. Jos tän vuoden puolella saisi yhden toiston vedettyä edes toisella kädellä. Mitat 184/84.

Tänään jonkin sortin läpimurto tässä touhussa. Kolmisen viikkoa ollu erityishuomion alla. Useamman kerran oon päässy todella lähelle mutta aina jotenkin jääny. Muistaakseni joskus 2011 pystyin vetämään pyyhkeen kanssa avustettuna jostain 10 nyrkin tienoilta ylös mutta jotenki se kehitys aina tyssäsi. Eli lähinnä tainnu saada voimaa avustavan käden ojentajaan :D Kyynär- ja olkapääkipuihin on kans tyssänny jokusen kerran. Nyt oli siinä mielessä eri tilanne kun riitti voimat negatiivisiin toistoihin. Lisäks totesin että sormiavusteiset leuat toimii huomattavasti paremmin sillä ne kehittää sormia ja grippiä ihan eri tavalla. Vetävän käden kyynär kantsii kans pitää kohtisuorassa maahan nähden nii ei tuu ylimäärästä linkkua kyynärniveleen.

Kohassa 5.10 mun ensimmäiset osittaiset toistot. Tästä eteenpäin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Äijällä ihan saman näköset homemade telineet (autotallissa) tuohon käsilläseisontahommaan, mitä itellä :D Katsotaan jos saisi itsekin jotain videoo joskus kasaan.

Nii ja joku ois muuten voinu varottaa, että lämmittelee rintalihaksia kunnolla ennenkun rupee ykl:ää treenailemaan. Meinas mokoma revetä varottamatta ja vieläpä vapaan käden puolelta:D Jännää mitä kaikkia tukilihaksia tossa tarvitaan.

^Äijällä ihan saman näköset homemade telineet (autotallissa) tuohon käsilläseisontahommaan, mitä itellä :D Katsotaan jos saisi itsekin jotain videoo joskus kasaan.

Nii ja joku ois muuten voinu varottaa, että lämmittelee rintalihaksia kunnolla ennenkun rupee ykl:ää treenailemaan. Meinas mokoma revetä varottamatta ja vieläpä vapaan käden puolelta:D Jännää mitä kaikkia tukilihaksia tossa tarvitaan.

Joo onhan tuo melko persoonallinen viritelmä :D Tunnearvoa kertyny jo melkosesti ja ois kyllä kova paikka jos hajoaisi.

Jep kylmiltään ei ainakaan noita negatiivisia kannata lähtee harjottamaan. Todella helposti menee paikat remonttiin. Ite teen yleensä vähintään yhen setin normileukoja ja sit muutamat terävät toistot ristiotteella. Nyt tosin kätevä käydä välillä vetelemässä kun keppien kanssa hiihtämisestä aina jo valmiiksi lämmöt päällä.

Jätkällä vissiin voimatasot aika kohillaan jos pelkästään jännittämällä saat revähdyksiä aikaseks :D Rintalihakset, latsit ja pohkeet menee kyllä itellä joskus aika hyvään kramppiin jos kylmänä oikeen tosissaan fleksailee.

Suositut

Back
Ylös Bottom