Yhden käden leuka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gmarx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä teistä muista mutta ainakin omilla, pituuden suhteen lähinmä apinaa vastaavilla, käsillä tää liike tuntuu repivän hauiksen tohjoksi. Varma keino päästä treenitauolle on suhtautua liian intohimoisesti tällaisiin koviin, mutta silti merkityksen kannalta suht turhanpäiväisiin liikkeisiin.

Voihan sen tolkun pitää mukana ykl treenissäkin. Miullakin on hauiksen kanssa otettava todella varovaisesti kaikki oikealla kädellä tehtävät ykl treenit.
Jos on huono, niin on huono, siinä ei selitykset auta :D

En tiedä teistä muista mutta ainakin omilla, pituuden suhteen lähinmä apinaa vastaavilla, käsillä tää liike tuntuu repivän hauiksen tohjoksi. Varma keino päästä treenitauolle on suhtautua liian intohimoisesti tällaisiin koviin, mutta silti merkityksen kannalta suht turhanpäiväisiin liikkeisiin.

Täs olis pitkäkätiselle motivoontia, 201cm on mun syliväli :) Ikinä en telannu ittiä YKL reenis.

ONE ARM ONE FINGER CHIN UP on 28mm bar @ 92,6kg / 204,1lbs for right - YouTube

Tämon eherottomasti kovin mun veroosta, tangosta roikkuminen keskisormella mun painolla vastaa +20kg keskisormiroikkua lenkistä, mutta piäniistä listoosta hätinä jaksaa vetää eres kaksin käsin leukoja :)

Täs vireos näkyy kuinka vaikiaa pienestä pykälästä on eres nostaa, vaikka paino on aneeminen.

PINKY TIME :-) demonstration of brutal grip feat = LITTLE FINGER RIM LIFT - YouTube

Toki en oo nähäny ketää yli kaks metristä ukkoa joka YKL:n vetää, pitkät vivut ja suht korkia elopaino teköö homman aina haastavaksi muttei maharattomaksi.

Tavoitteena ykl. Salitreeniä 4krt vko, sisältää normileukoja lisäpainoilla 2krt vko. 1x50kg on maksimi, ykl ei kuitenkaan onnistu alkuunkaan. Mahdollisuus treenata leukoja myös työpaikalla pitkin päivää. Kumpi on järkevämpi lähestymistapa, korvata molemmat leuanvetotreenit avustetuilla yhden käden leuoilla vai tehdä ykl-treenit välipäivinä?

Paljonko sä painat ? Jos painat 100kg ja saat 50kg lisäpainoja, niin sanoisin että sitäkin puolta vois kehittää vielä reilusti. Jos taas painat 60kg, niin siirtäisin jo pääpainon ykl variaatioihin.

Paljonko sä painat ? Jos painat 100kg ja saat 50kg lisäpainoja, niin sanoisin että sitäkin puolta vois kehittää vielä reilusti. Jos taas painat 60kg, niin siirtäisin jo pääpainon ykl variaatioihin.

n. 86kg aamupaino. Olet oikeassa, varmasti voi kehittää sitäkin puolta, mutta oon antanut itseni ymmärtää että kyseessä on kuitenkin melko eri liikkeet ja nopeammin pääsen tavoitteeseen tekemällä nimenomaan ykl variaatioita.

oot ymmärtäny oikein. korrelaatio yhden käden variaatioista kahden käden vetoon on parempi kuin toisin päin.

oot ymmärtäny oikein. korrelaatio yhden käden variaatioista kahden käden vetoon on parempi kuin toisin päin.

Jep. Olit aikasemmin postannut tällasen esimerkin määrien nostamiseen:

1. vko: 3 treenipäivää, à 6-8 sarjaa
2. vko: 4 treenipäivää, à 8-10 sarjaa
3. vko: 5 treenipäivää, à 8-10 sarjaa
4. vko: ...

Ei varmaan mee pahasti metsään jos pistän kahden käden leuat paussille ja nostan määriä noissa avustetuissa yhden käden leuoissa öbaut ton mallin mukaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sasukella muuten ihan kakka video, mutta siili pelasti.

Ei vaan. Törkeän siisti rata ja sällissä voimaa ja kehonhallintaa aika huolella :puntti: Hyviä nuo hypyt, missä jäät yhdellä kädellä roikkumaan. Kuvittelee vaan itsensä kyljellään maassa :D

Oon nyt tehnyt noita avustettuja yhden käden leukoja siten että oon käyttäny vyötä apuna. Ne alkaa kulkemaan ihan kivasti, mutta esimerkiks hallittu negatiivinen ykl ei onnistu edes kuminauhalla avustettuna. Tuntuu että varsinkaan siellä yläasennossa ei oo pitoa ollenkaan. Mitäköhän variaatioita tohon vois ottaa mukaan että homma lähtis taas etenemään? Onko kukaan kokenut esim. näitä hyödylliseksi: Triple Pause Pull-ups - YouTube ?

17 vuotiaana kun oli aktiiviurheilu vielä täydessä sykkeessä sain 4 toistoa.
Enää turha toivoa.

- - - Updated - - -

Tuli kuvattuu uus treenailu video. Piti pari kiloo karistaa talven jäljiltä :D

Ylimakee rata ja kovaa vedät.

Harrastatko paljon boulderointia tai muuta kiipeilyy ? Tuntuu toi grippi olevan niin kohdillaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom