Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu-u... täytyy nyt tässä vaiheessa kiittää sua jto :D tuossa on video tän päiväsestä reenistä.
http://www.youtube.com/watch?v=XIpQQtj-cuY a
laittelen lisää tekstiä tän tokan viikon treeneistä viikon edetessä
-Eetu
55kg lisäpainolla ykkösen tein eilen yhen käden leukojen jälkeen, eli uskon että 60kg nousee kun kädet on tuoreena. 5kg lisäpainolla menee kummallakin kädellä just ja just ykl. 43 leukaa vedin syksyllä mutta roikuin suorituksen aikana 7 min. nyt menisi varmaankin 50 samalla tavalla. 20 menee ihan putkeen mutta sitten alkaa vaan hyytymään. Painoa mulla on 68kg. Kiitos kommenteista itse kullekkin! Saat wääntäjä ainaki hyvän vastuksen jos aletaan kilpailee ;)
Mahtavatkohan lisäpainoleuat olla pakollisia yhden käden leuan saavuttamiseen? Kyynärpäät kipeytyvät kun lisäpainoja alkaa olla enemmän. Olen keskittynyt avustettuihin yhden käden leukoihin ja pitoihin.
En ainakaan itse henkkoht. tunne yhtäkään ykl vetäjää joka ei olisi lisäpainoja käyttänyt.
niin... tässä nyt kannattaa muistaa, että kroppa ei sinänsä tiedä mitä liikettä tekee, eli kuten yllä sanoin, se kunkin liikkeen/variaation/höntsäilyn verrattavissa oleva maksimi tai toistomaksimi on sama asia rasitusmielessä.
eli jos saa jossain liikkeessä, olkoon se nyt sitten vaikka se kahden käden leuka, vitosen jollain painolla, se ei ole kropalle leuanvetomielessä yhtään kovempi kuin vastaava maksimitoistomäärä jossain yhden käden variaatiossa. toki kokonaisrasitus on suurempi, jos käytellään suurempaa lisäpainomäärää, mutta korrelaatio johonkin erityiseen liikkeeseen ei ole suora.