Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi elämä, nyt iski kyynärpääkivut. Kaikki muut leuanvedossa käytettävät nivelet onki jo ehtineet kipuilla. Nyt jätetään nää yhen käden leukailut vähäksi aikaa siis pois ja kahen käden vedoistaki joudutaan jonkin aikaa lepäilemään. Ei tullukkaa meikästä sitte haastajaa ruipelolle vielä ainakaa tänä keväänä. Ehkä yritellään joskus myöhemmin taas uusiksi kunhan ollaan saatu nivelet kuntoon. Löytyykö jto:lta levon lisäksi muita taikatemppuja, joilla saatas kyynärnivel kuntoon nopeasti?
cunccu: mistä kipee? googlaa medial epicondylitis, oiskos se?
cunccu: yleensä leuat tuppaa rasittaan sitä golfarin/kiipeilijän puolta enempi, muttei tenniskyynärpäätkään harvinaisia ole. se tosin ei nivelvälissä ole vaan ulkonastassa.
Ei niin mikään... Sanoit ettei ole nivelvälissä vaan nastassa, voihan se olla molemmissa. Vai meinasikko tuon tenniskyynärpään diagnoosia, johon ei kuulu nivelvälin kivut vaan nastan... Ihan sama. Eipä ruveta kinastelemaan silti. Juu koitetaanhan noita liikkeitä. Mulla voi olla pientä lihasepätasapainoo ojentajan ja hauiksen välillä, joka seki voi osaltaan olla syypäänä tähän vaivaan joten yritellään jatkossa enemmän panostaa sinne olkavarren toisellekki puolelle.mikäs mun kommentissa viittas vähättelyyn? lisää monisuuntaisia ojentajajumppia ja kyynärvarren (ranteen) ulos- ja sisäänkiertoja mukaan.
Miten sujuu hookoolla osatoistot? Itse pystyn tekemään noin 120 asteen kulmasta ykkösiä. Parin minuutin taukojen kanssa noita menee ehkä yhteensä kolme, mutta sen jälkeen menee lihakset ihan jumiin, eikä onnistu enää oikein lukotuksetkaan.
Toi 120 asteen kulma on kyllä varmaan jo tosi lähellä ykköstä.