Kotipohja
VIP
:D Heh
:D ?
No joka tapauksessa tolla tyylillä on mennyt 3 leukaa vasemmalla ja oikealla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:D Heh
No ei tuossa enää kyllä yhden käden leuasta puhuta, jos se toinen käsi on kiinni siinä toisessa kädessä vedon aikana. Tuolla tyylillä kyllä saa lähes saman määrän leukoja kuin kahdellakin kädellä, kun vaan kovaa puristaa sillä "vapaalla" kädellä. Äläkä eib ota itseesi tästä huomiosta
Mä painan 71kg ja 30kg:n lisäpainolla menee helposti 10 toistoa (huomenna HST:ssä vuorossa 35kg 10toistoa). 50kg:ta isommilla lisäpainoilla en oo ykkösiä koittanu. Molemmilla käsillä menee yks yhdenkädenleuka. Ei siis oo mitää toista kättä jeesimässäHmm.. Olen ajatellut ruveta treenaamaan tuota voimakummajaisten trikkiä eli yhden käden leukaa.
Kuinka paljon pitäisi saada lisäpainoa kahdella kädellä että jaksaa tuon yhden vetää singlellä? eli siis omapaino 72kg ja toistot 24kpl ja 10kg levyn kanssa menee 10 rennosti..
Taljasta testasin niin sain 110kg eli sitten kun saan 144 taljasta ni menee yhden käden leuka?
Kuukausi sitten testasin 75kg:na ja sain reväytettyä oikean puolen selkäni ihan mukavasti tuota yrittäessä. :(
No ei tuossa enää kyllä yhden käden leuasta puhuta, jos se toinen käsi on kiinni siinä toisessa kädessä vedon aikana. Tuolla tyylillä kyllä saa lähes saman määrän leukoja kuin kahdellakin kädellä, kun vaan kovaa puristaa sillä "vapaalla" kädellä. Äläkä eib ota itseesi tästä huomiosta
Nuo toistomäärät kyllä luulis riittävän. Ainakin mulla riitti silloin joskus nuorena ja väkevänä! Tosin ykkönen oli 60kg mutta mutta... mitään kaavaa siihen ei ole ja tuloksethan riippuvat henkilöstä. Koittamalla se selviää.Hmm.. Olen ajatellut ruveta treenaamaan tuota voimakummajaisten trikkiä eli yhden käden leukaa.
Kuinka paljon pitäisi saada lisäpainoa kahdella kädellä että jaksaa tuon yhden vetää singlellä? eli siis omapaino 72kg ja toistot 24kpl ja 10kg levyn kanssa menee 10 rennosti..
Taljasta testasin niin sain 110kg eli sitten kun saan 144 taljasta ni menee yhden käden leuka?
Kuukausi sitten testasin 75kg:na ja sain reväytettyä oikean puolen selkäni ihan mukavasti tuota yrittäessä. :(
marsalkka: lähempänä kuin jos ei pystyis