Yhden käden leuka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gmarx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä se vaan tuntuu vielä kaukaselta tavoitteelta toi ykl. Asiaa ei kyllä oo kauheesti auttanu se, että painoa tullu lisää projektin alotuksesta (2kk:tta sitten) 6kg. :D
Tän hetkine paras suoritus: yhen käden avustettu pikkurilli+nimetön. Karkeasti arvioiden matkaa tavoiteeseen valovuosi.

Ite oon vetäny toisen käden pikkurillillä avustamalla jokusen toiston. Oisin varmaan ihan oikeen yhen käden leuan jo saanu ellen ois koko ajan kipeenä.:down:

Kannattaa muuten ostaa vaikka kiipeilyköyden pätkä, jonka sitoo tankoon kiinni. Siitä voi sitten toisella kädellä pitää kiinni eri kohdista, kun treenaa yhen käden leuan eri vaiheita, eikä tarvii mitään painovirityksiä rakennella.

Pyyhkeen kanssa oon välillä vedelly, mut en tosiaa tullu ajatelleeks, et sillä voi treenata ihan jokasta vedon kohtaa. Ihmettelin vaa ku se tuntuu raskaalta pelkästään siel yläpäässä, mut eihän sitä tosiaa aina tarvii ylös asti vetää, jos ottaaki alempaa kiinni. Tätä alan kyllä harjottamaan. Kiitos vinkistä.

Teenköhän jotain väärin, kun tuossa ihan kokeilumielessä kokeilin, miten onnistuu jos avittaa vain vähän toisellä kädellä. Vasemmalla tangosta kiinni ja oikean käden pikkurillillä tangon ympäri (ohut tanko reunasta) ja pari leukaa niin. Kun yritin roikkua vasemmalla kädellä pelkästään, pysyin ehkä alle 2 sekuntia kunnes ei ote enää pitänyt. Ei ole tuo grippi sitten kovin vahva itsellä? Sitä pitäisi treenata varmaan. onko paras tapa sitten vain roikkua siinä tangossa käsi kerrallaan?

Mulla on tuttu joka vetää reilusti leukoja yhellä kädellä :))

Se mikä sopii varmaan kertoa on se, että kaverilla on synnynnäinen vamma. Jalat ei oo ikinä toiminu, sen jalat on vaan tikkusuorat. Lonkan koukistajat sillä toimii mutta polvet on suorassa kokoaika joten kaveri on ikänsä käyttäny vain ja ainoastaan käsiään joten se helpottaa, mm. sen pyörällä mä jaksoin "polkea" jonkun 100m (käsillä poljettava). Sen lisäks tää kaveri on suhteettoman kevyt koska jalat on täysin surkastuneet.

Sitä pitäisi treenata varmaan. onko paras tapa sitten vain roikkua siinä tangossa käsi kerrallaan?

Ei ehkä kannata yhellä kädellä roikkumista treenata, jos pysyy vaa 2s. Iso riski hajottaa paikkoja. Kokeile pyyhkeen/narun kanssa avustettua yhen käden roikkumista. Sitten ku pystyt käsi pyyhkeen alaosassa roikkuu vaik 30s nii sit ilman pyyhettä.

Oliko tossa roikkumisessa muute sillee, et pitäs pyrkii pitää käsi hieman koukussa ettei riko kiertäjänkalvosimiaan?

Onko noista kahen sormen leuoista (siis että pitää vaan molempien käsien keskisormilla kiinni tangosta) mitään hyötyä, esim lisääkö ne puristusvoimaa? ite saan joku 4-5 leukaa tolleen ja ajattelin vaikka lisäpainoja heittää siihen

Ei ehkä kannata yhellä kädellä roikkumista treenata, jos pysyy vaa 2s. Iso riski hajottaa paikkoja. Kokeile pyyhkeen/narun kanssa avustettua yhen käden roikkumista. Sitten ku pystyt käsi pyyhkeen alaosassa roikkuu vaik 30s nii sit ilman pyyhettä.

Oliko tossa roikkumisessa muute sillee, et pitäs pyrkii pitää käsi hieman koukussa ettei riko kiertäjänkalvosimiaan?

on. kandee pitää/pinnistää kunnolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olkapää alkaa olemaan suht kunnossa parin kuukauden kipuilun jälkeen ja eilen tuli kokeiltua varovasti yhdellä kädellä. Aivan suorilta ei tapahtunu mitään, mutta pienestä koukusta nous kohtuu hyvin. Treenit on ollu lähinnä lyhyitä sarjoja kerran-pari viikossa lisäpainoilla ja ilman, ei ollenkaan yhden käden variaatioita, kun oon varonu tuota olkapäätä. Nyt 1kk voimapainotteisen jakson aikana pitää yrittää sen verran tuota treenata, että tulee puhtaasti alhaalta asti.

Nonii pitkästä aikaa taas kehitystä tullu.. Pyyheleuka kuudesta nyrkistä rinta tankoon. Tästä se varsinainen taisto siis alkaa, kun seittemässä nyrkissä ei yläasennossa enää yllä avustava työntämään :P Yhen käden riipunta 30s.
Latsit ollu aivan järkyttävän kipeät viimeset 2vkoo. Latsien koko varmaan tuplaantunu.. jonkin sortin tulehdus? :D Osasyynä varmaanki front leverin harjottelu.
Mites muiden ykl edistyy?

eilen vedin 50 kg x 8 ja molemmilla käsillä meni erikseen yksi. paino 87 kg. tavoite yhdellä kädellä kaksi kevään aikana. koitan ottaa videoklipin joskus kuukauden päästä, että miten menee. ei sitä muuten ketään usko. en minäkään jos en itse näe ; )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom