Yhden käden leuka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gmarx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
juu, tuossa samassa videossa, mutta pitemmässä versiossa ei kyllä kovin vakuuttavasti ykl noussut mutta muuten aika monipuolinen kaveri.

:)

totta. oikein erinomainen näyte oman kropan hallinnasta ja suhteellisesta voimasta. mainio motivaatiopätkä todella.
:)

On kyllä sellanen motivaatiopätkä tuokin että melkee vois ajatella lajinvaihtoa vaikka mölkkyyn. :lol2:
Youtubesta löytää lisää herran suorituksia :kuola:

Kaverihan on kryptoniittiä:)

Tarkoitat varmaan adamantiumia. Adamantium on sarjisten tuhoutumaton metalli, kun taas, teräsmiehen heikkous, kryptoniitti on haurasta vihreää kristallia:arvi:

Aika vauhdilla nousi tulokset 1½ viikossa vaikka on puol vuotta riutunu intissä. :eek: Alkuun tuntu yhden käden pitokin hirveeltä, mut nyt nousee jo ykl puoleenväliin asti.
Kai noista vanhoista vedoista jotain on sit jäänyt "muistiinkin". :lol2:
Sama juttu joskus yläasteen kuntotesteissä, aina viikko pari ennen testiä treenaamaan ja kyllä se 20 aina sitten meni.

Meikällä jää enää vajaaksi joku 10-15c, et leuka meni tangolle ja ihan alhaalta veto. Oikea on sitten hiukan heikompi.

Päätin kanssa keskittyä kyseisen liikkeen suorittamiseen ja aloittelin tuossa treeniä. yhden käden leukailuun kehittelin tälläisen vekottimen yhdestä rissasta ja prusik-narusta. Uskon kyseisen vekottimen olevan kohtuullisen pätevä tässä liikkeessä www.moonclimbing.com/VideoDetail.aspx?ID=67
Tällähetkellä 1:sen vastapainot 15 kg, vaan jospa se tekniikka kehittyisi tällä kohdilleen, niin voi sitten pienennellä nuita kiloja...

Vaikuttaa aika pätevältä vekottimelta! Pitäis seuraavana kokeilla hiukan negatiivisia ja autettuja toistoja pienillä lisäpainoilla..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itse olen päässyt kerran yhdellä kädellä leuan =) tokalla toistolla kaveri jelppi :D normaaleita leukoja menee n.21 enkä itse ole sen enemäpää harrastanut leuanvetoo.... salilla tulee sillontällöin tehtyä leukoja.riippuu myös aikapaljon kehosta. itse olen kevyt mutta sitkeä kaveri :D

Yhden käden leuka tuntuu mulla rintalihaksen alapuolella vetävän käden puolella. Ainakin loppuveto. Erilaista rasitusta kuin kahdella kädellä. Onko joku muu huomannut saman rasituksen? Ajanmyötä varmaankin tuntemus katoaa, kun tarvittavat lihakset vahvistuvat. Oiskohan tämä lihas http://www.exrx.net/Muscles/SerratusAnterior.html Tuntuu kuitenkin tuossa ylimmän vatsapalikan vieressä.

siellä on paljon tota kylkivälilihas-, pieni ja suuri rintalihas jne settiä erilailla töissä, koska keskiroppa vääntyy/kiertyy ykl:ssä verrattuna kahden käden vetoon.

itellä paino on kans 75 paikkeilla, muttei kyllä puhti riitä 5 leukaan. yks menee molemmilla. pitäis saada painoa pois, mutta sitte ei tohdi mennä syksyllä pihalle.:)
ei vaan, woimaa lisää kiitos.

montakos hookoo kiskot tällä hetkellä?

Mutta nyt menee normi leukoja 20, mutta kehitystä ei enää tunnu olevan kun normisti vetää ilman lisä painoo.
vedän vasta ja myötä otteella sekä niskantaakse.

Kysymys kuuluu: joskus olisi tavote päästä yhden käden leuka joten: miten tuota kannattaisi harjotella?Lisäpainolla ykkösiä vai pidempiä sarjoja?vasta ja myötä ja niskantaakse lisäpainoilla?
Kiitoksia etukäteen vastauksista :)

tuomas: pikkusen viitsimistä. tässäkin threadissa on neuvoja melkosesti. voimapuolella leuanveto-threadissa lisää. lyhyesti: erilaiset lajivariaatiot puree parhaiten.

Suositut

Back
Ylös Bottom