Yhden käden leuka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gmarx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuomas1989: Nimenomaan viitsimistä joka suhteessa. Itsekin tuon yhdenkäden leuan molemmilla käsillä saaneena voin todeta että se tuli kuitenkin aika mitättömällä treenaamisella. Entäs jos tähän hommaan panostaisti tosissaan? Alat vaan pikkuhiljaa siirtämään sitä vetoa toiselle kädelle. Eli vedät normaalisti kahdella kädellä ja sitten vaihtelet kroppaa puolelta toiselle ja vetelen niitä leukoja ikäänkuin vuorotellen käsiä. Olipas taas hyvin selostettu. Itse olen lähinnä käyttänyt omaa mielikuvistusta, ja jostain vinkeistä olen aina soveltanut.. :)

Järvenpäässä yritetään vetää yhden käden/yhden sormen leukaa joulukuussa, ainaski rautakoura.com sivuilla on siit juttua, kova juttu jos onnistuu....:wtf:

noita löytyy kiipeilypiireistä useempiakin, joten sieltä vois saada kasan kisaajia :) sitten kun rajataan tuo vielä siten, että vedetään parin sentin listasta yhdellä sormella alkaa se jengi harvenemaan :D

Järvenpäässä yritetään vetää yhden käden/yhden sormen leukaa joulukuussa, ainaski rautakoura.com sivuilla on siit juttua, kova juttu jos onnistuu....:wtf:

Yhden käen leukahan ei nyt ole ees paha mutta että yhen sormen..... :D

noita sanotaan kirjotuskoneiksi. eli eka nostat toisen käden kohdalle leuan ja siirryt leuka tangon päällä toisen kohdalle ja sit alas. toista toiseen suuntaan.

vaihtele hyvä mies. ei kannata koskaan pitäytyä missään tietyissä luvuissa. ne on vaan lukuja. jos pystyt pitkällä aikavälillä lisäämään kuormaa se on aina hyvä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
minua vituttaa suunnattomasti ne jannut, jotka kivenkovaa väittävät vetävänsä yhdellä kädellä leukoja, kun pitävät sillä toisellä kädellä toisen käden ranteesta kiinni :curs:
kuinka :david: ihminen voi olla

minua vituttaa suunnattomasti ne jannut, jotka kivenkovaa väittävät vetävänsä yhdellä kädellä leukoja, kun pitävät sillä toisellä kädellä toisen käden ranteesta kiinni :curs:
kuinka :david: ihminen voi olla

Samoin täällä vituttaa sama asia.

Onneksi minua ei aivan tommoset asiat vituta. Olisi elämä todella vaikeaa, jos tuon tasoiset asiat pistäisivät vituttamaan. Töissä, ihmissuhteissa jne. saattaa joku asia ärsyttää TOOOSI paljon vielä joskus.

Tais olla :offtopic:

Onneksi minua ei aivan tommoset asiat vituta. Olisi elämä todella vaikeaa, jos tuon tasoiset asiat pistäisivät vituttamaan. Töissä, ihmissuhteissa jne. saattaa joku asia ärsyttää TOOOSI paljon vielä joskus.

Tais olla :offtopic:

No ihan sama..vituttaa muutenkin aina joku asia, kun aamuherää.

bustedi kyllä jotkut asiat voi vituttaa sen enempää häirittemättä. ja melko harvoin näitäki janttereita tulee vastaan, mutta sillon ku ne tulee selittämään jotain tuommosta nii sillo vituttaa. Ei tuo minusta tee elämästä sen vaikeempaa :rolleyes:

bustedi kyllä jotkut asiat voi vituttaa sen enempää häirittemättä. ja melko harvoin näitäki janttereita tulee vastaan, mutta sillon ku ne tulee selittämään jotain tuommosta nii sillo vituttaa. Ei tuo minusta tee elämästä sen vaikeempaa :rolleyes:

Njoo. Kukkiin tavallaan.

ps. pahin darra sitten äitien päivän :(

eihän sitä nyt tollasen tarvi harmittaa isolla tai pienelläkään v:llä. kunhan vaan ilmottaa, että "kultapieni ei se oo yhdellä kädellä vedetty, jos kahdella vedetään".

kahden käden toisto määrät voivat hämätä ns. "potentiaalia" yhden käden leukaa ajatellen, koska usein nuin pitkässä sarjassa toistot ovat vähän sinnepäin :) Siis usein.

Yksi kaveri väitti pystyvänsä tekemään 30 leukaa.. Noo koklattiin sillee että pitää stopin aina ylhäällä ja alhaalla: 8 leukaa taisi olla tulos siinä kokeilussa :D

Jotenki tuntus että tossa yhenkäden leuassa lähtö on melko helppo, mutta viimeset 10cm on ne tappavimmat.. Voi olla tietenki yksilöriippuvaista :D

Suositut

Back
Ylös Bottom