Yhden käden leuka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gmarx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
yhden käden leuassa on kaksi stopper movea oikein tehtynä (lähtö täysin suoralta kädeltä riipunnasta). se lähtö ja se viimeinen 10-15cm.

joku entinen mm kädenväännössä sano et kädenvääntö on tekniikkalaji ja mies veti 4leukaa yhdellä kädellä se siitä tekniikasta. mut ei tuu itelläkään mieleen ketään joka vetää yhen käen leuan. toisel käel ranteest kiinni pitäen oon saanu joskus 6

Painoa oli tossa veto hetkellä kengät ja verkkarit pääl vajaa 78kg pituutta ukolla 169cm. Treeni tausta on painonnostoa 11vuotta( eli sitä tempausta ja työntöä):). Silloin tällöin jaksoja jolloi treenattu 2kertaa päiväs, vammojen ja töiden salliessa! Leuan vetoa en varsinaisesti treenaa, pari kertaa viikossa treenin perää leveällä myötä otteella muutama herkkä sarja yläselän vahvistus mielessä.

Otan uuden videon joku päivä mistä ei tuu sanomisia;)

Ootko testannu myötäotteella? Jos treenitkin on pääasiassa sillä tehty, vois olla aika lähellä ykl myös niin. Oon ite vetäny joskus aikoinaan, nyt ei enää käsi kestä, eikä kyllä oo paukkujakaan niin päin tarpeeks.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En huomannu oliko tääl yhtää videota yhden käden leuanvedosta, mut kuvasin nyt jonkinlaisen mallin semmosesta treeneissä;)

http://www.youtube.com/watch?v=rYGO5k3T85w

Loistava suoritus. Tiedän että jengi alkaa vinkumaan mutta 100% varmaa on että vain alle prosentti pystyy samaan temppuun.

Näytät kyllä painavemmalta kaverilta, mulla painoa 77 ja pituus 172 ja oon ihan kukkakeppi suhun verrattuna. Koetan myös kuvata oman ykl, se ei oo tosin noin puhdas (lähellekää kenties).

Ootko testannu myötäotteella? Jos treenitkin on pääasiassa sillä tehty, vois olla aika lähellä ykl myös niin. Oon ite vetäny joskus aikoinaan, nyt ei enää käsi kestä, eikä kyllä oo paukkujakaan niin päin tarpeeks.

Mun mielestä myötäotteella vasta onki karpaasin temppu!!

human flag

Vaikee sitä on käsittää kahdellakaan kädellä,siis nimenomaan se liikkeen alku kun ollaan kroppa tanassa/sojossa/vaaterissa kädetkin suorassa.Ei kukaan tietäs linkkiä johonkin missä olis kuva tästä suorituksesta.

ei se oo mikään ihmeellinen liike. eti google human flad pull ups.

Ei oo mitenkään erikoinen liike. Vaatii vaan kuukausien treeniä ja ja röyhkeesti voimaa...Tekniikkaahan tuo ei nyt vaadi ollenkaan, kiinni tangosta ja vvvääntöä.
Pari vuotta sitten meni kyllä mut nyt ei ole tullut paljoa treenattua, ei ole edes tankoa kämpässä. :-(

joku fitnesslehti tai mikä lie tulee salille, niin siinä oli että yhdenkäden leuanvedon maaimanennätys olisi 22, kuullostaa vielä inhimilliseltä verrattuna normaali leukojen rekorddiin, tarkkaa lukua en muista mutta oli välillä 250-300.
liikunnan opettajani isä on tehnyt 30 yhdenäden leukaa.uskoisi että maailman enkka olisi tyyliin 50.

liikunnan opettajani isä on tehnyt 30 yhdenäden leukaa.uskoisi että maailman enkka olisi tyyliin 50.

Yhden käden leuanveto ei ole sama kuin leuanveto jossa yksi käsi pitää kiinni toisen käden ranteesta.

Aika vähis tuntuu olevan videon pätkät yhden käden leuanvedoista! Saati, että niistä suorituksista missä näkyis oikein toistoja,ni olis video olemas.

Suositut

Back
Ylös Bottom