mulla on 50mm pvc -putkesta väsätyt pikkunojat, ja hyvin on kestäny. google -> "parallettes"
Jeps googlettelinki jo valmiiksi. Epäilin vaan mite tommoset putket kestää 90kg kaveria

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla on 50mm pvc -putkesta väsätyt pikkunojat, ja hyvin on kestäny. google -> "parallettes"
Breikkiä, parkouria ja trikkausta (akrobaattinen laji - voltit potkut ym.) on tullut harrastettua yläaste- ja lukioikäisenä. Sit noiden lajien lisäksi alkoi voimaharjoittelu kiinnostamaan todella paljon. Telinesalilla oon pyörinyt aktiivisesti vasta n. puolen vuoden ajan, eli perusta on luotu nurmikoilla ja leuanvetotangoissa ym. Lisäksi olen huomannut, että lisääntynyt voimataso on auttanut todella paljon monissa tempuissa. Treenailenkin koko vartaloa monipuolisesti, mutta leuanveto on itsellä päälaji, jossa on kovimmat tavoitteet tulevaisuudessa. Tällä hetkellä lisäpaino1RMennätys 73,7 kg (oma paino ennätysvedossa 73 kg).Kuten myös! Vahva ja taitava sälli. Hatunnosto! Kanavalta löytyi myös muita kovia videoita.
Jos vähän Funky Monkey kertoisit vähän taustoista, onko esim. telinevoimistelutaustaa? etc. Ainakin puitteet tuossa videolla on kunnossa. Volttimonttu olis ihan kiva ;)
Tällä hetkellä lisäpaino1RMennätys 73,7 kg (oma paino ennätysvedossa 73 kg).
Tällä hetkellä lisäpaino1RMennätys 73,7 kg (oma paino ennätysvedossa 73 kg).
En nyt jaksa tarkemmin etsiä, mutta muistaakseni suomen ennätys ja samalla maailmanennätys on Pauli Palinperällä, jolla taisi lisäpainoa olla jopa 101,5kg oman painon huidellessa reilussa 90 kilossaViisaammat korjatkoon, mutta joka tapauksessa uskomaton suoritus.
EDIT: Oli siis ME sarjassa M-50, yleisen sarjan ME on jollain muulla ja se on 105kg lisäpaino.
Breikkiä, parkouria ja trikkausta (akrobaattinen laji - voltit potkut ym.) on tullut harrastettua yläaste- ja lukioikäisenä. Sit noiden lajien lisäksi alkoi voimaharjoittelu kiinnostamaan todella paljon. Telinesalilla oon pyörinyt aktiivisesti vasta n. puolen vuoden ajan, eli perusta on luotu nurmikoilla ja leuanvetotangoissa ym. Lisäksi olen huomannut, että lisääntynyt voimataso on auttanut todella paljon monissa tempuissa. Treenailenkin koko vartaloa monipuolisesti, mutta leuanveto on itsellä päälaji, jossa on kovimmat tavoitteet tulevaisuudessa. Tällä hetkellä lisäpaino1RMennätys 73,7 kg (oma paino ennätysvedossa 73 kg).
Täällä päin lisäpainoennätys n.60kg oman painon ollessa se sama. Että tuota... Silti tunnen itseni niin heikoksi ku tuota Funkyn touhua katson.--Oman elopainon verran lisäpainoja on aina kova suoritus.--
Olisko muita esimerkkejä maksimipainoista (kyykky, penkki, mave)?
Minulla meni just uusiksi tavoitteet vuoteen 2016 mennessä: Funky Monkeyn voimat ja kehonhallinta![]()
Magnesium alias mankku.Ja mulla tuntuu että kun alkaa kädet hikoamaan niin pito häviää kokonaan. Onko kellään vinkkejä siihen? En ole löytänyt suomesta mistään noista voimistelijoiden mitälie "grippihanskoja" missä on kumiliuska kämmenen kohdalla. Entä onko jotain renkaaseen kiinnitettävää pitoa parantavaa keksintöä olemassa?
Mulla on juurikin noi 70 euron rinkulat, ostin ufs:stä. Muuten oikein mainiot kapistukset, paitsi toi kiinnistyssysteemi on aivan käsittämätön. Niitä ei saa oiken mitenkään järkevästi esim johonkin koukkuihin kiinni. Pitäisi olla katossa joku tanko jonka päistä lenkit voi pujottaa. Ja mulla tuntuu että kun alkaa kädet hikoamaan niin pito häviää kokonaan. Onko kellään vinkkejä siihen? En ole löytänyt suomesta mistään noista voimistelijoiden mitälie "grippihanskoja" missä on kumiliuska kämmenen kohdalla. Entä onko jotain renkaaseen kiinnitettävää pitoa parantavaa keksintöä olemassa?