Westside barbell gymnastics

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itsekkin kun on reenannut jo kumminkin pidemmän aikaa, alkaa välillä perus sali puuhailut kyllästyttää... Esim. peruskuntoa reenatessa ei jaksa salilla aina käydä, tai vaikka käviskin niin sieltä soveltanut osan vastuksista löytyväksi kropasta. Rasvaa palaa ja voimaa tulee :)
Muutama video missä esiintyy pyörätuolissa olevan henkilön näkökulmasta liikkeitä... dippejä ja leuanvetoa yms. köyttä pitkin kiipeämistä pyörätuoliin sidottuna

Omalla keholla tehtävissä liikkeissä tahtoo hyytyä varsinkin maksimivoima harjoituksien jälkeen... kunniaan omalla keholla tehtävät liikkeet :rock:

tuli jokseensakin hyvä fiilis näistä videoista, kiitos! Helvetin hienoa! Lisää treeniä, ja pistäkää vaan videoita lisää kun kehitystä tapahtuu. Voimaveto ei varmaan ole kaukana kun kiipeäminenkin sujuu noin sulavasti jo?

Nuo pturheilijan videot pitää tästä lähtien aina katsoa kun meinaa keksiä itselle jotain tekosyitä olla treenaamatta. Kyse ei ole säälistä, vaan helvetinmoisesta kunnioituksesta. Kehitystä olis kyllä tosi mukava seurata. Jatka samaan malliin.

Jukka R. miten se IDOn homma edistyy?

ps. 40sek. back lever ja 60sek. käsilläseisonta eilen. Planche lattialla edelleen aivan mahdotonta, mutta paralleteilla menee adv. tuck 15sek. - tää on niin kuolemaksi mulle tää fakin planche. Saa nähä meneekö vuoden sisään ees straddle.

e: kolmas kerta kun kellotin käsilläseisontaa, ja toinen kerta kun meni jo tuo 60sek. ilman pahempia heilumisia. voittajafiilis ollu jo useemman päivän, kyllä se OAHS sieltä pikkuhiljaa hiipii!!!

Jukka R. miten se IDOn homma edistyy?

ps. 40sek. back lever ja 60sek. käsilläseisonta eilen. Planche lattialla edelleen aivan mahdotonta, mutta paralleteilla menee adv. tuck 15sek. - tää on niin kuolemaksi mulle tää fakin planche. Saa nähä meneekö vuoden sisään ees straddle.

e: kolmas kerta kun kellotin käsilläseisontaa, ja toinen kerta kun meni jo tuo 60sek. ilman pahempia heilumisia. voittajafiilis ollu jo useemman päivän, kyllä se OAHS sieltä pikkuhiljaa hiipii!!!

Vähän on huonosti tullut noita asiasta innostuneita, joten en ole vielä itseasiassa päättänyt lähdenkö viemään hommaa eteenpäin ja mainostamaan virallisesti tuota workshoppia. Se kuitenkin vaatii ennakkovarausten keräyksen(60% hinnasta) ja minimissään 10 henkilöä,jotta leiri toteutuisi. Se on sitten aina harmi alkaa perua juttuja ja palautella rahoja. Ollaan kuitenkin mietitty tammikuun 14.-15. päiviä.

Eli vielä kun muutaman innostuneen saisi täältä foorumilta, niin sen jälkeen olisi jo aika turvallista lähteä viemään hommaa eteenpäin. Pari ihmistä saa varmasti "ulkopuolisistakin", mutta kuten täällä on todella tehokkaasti tuotu esille, niin hinta on suolainen.

Pitääpä palailla lueskelemaan tätä topickkia nytten.
Liikkatunnilla puolivoltti kammo voitettu ja pääsinkin puolivoltin eteen, vaikka syväkyykkyyn päädyin. Toki polvi alkoi tästä kiukuttelemaan, mutta alkaa taas olla kunnossa ja nyt on järjestynyt talveksi paikkakin ja hyvää seuraa jossa noita voltteja sun muita voi harjoitella. :) Lisäksi kyykky tulos, sekä pomppu(+5cm kuukaudessa!!!) parantunut, joten eiköhän nekin avita hieman. Lisätäänpä vielä, että adv. frog standissa meni 20s rikki.

Ja kyllä vain hitaasti tullaan, mutta ainakin edistystä tapahtuu. Ja ihan mukavaa vauhtiakin kun ottaa huomioon harjoittelun vähyyden ja sen että kaksikin lajia menee ohi tärkeysjärjestyksessä.

Nyt en kyllä enään ole varma, että meneekö noi voltit sun muut WBG:hen, mutta itselle tää WBG topickki tarkoittaa oikeestaan kaikkea omapainojuttuja. :D

Tein tämmöset. Osat hain K-raudasta ja kasaamiseen meni noin minuutti. Tällä hetkellä vaikuttavat ainakin tosi hyviltä, mutta välillä osat löystyy toisistaan. Vois liimailla tietenkin kiinni, mutta kattoo ny.

Kuva0080.webp

Kuinka oleellisena osana näihin kuuluu erilaiset staattiset pidot? Voiko rakentaa hyvän treeniohjelman ilman niitä? Perus punttailu ei oikein nappaa enää kamppailulajien ohessa, mutta mistään staattisista pidoista en ole koskaan pitänyt..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinka oleellisena osana näihin kuuluu erilaiset staattiset pidot? Voiko rakentaa hyvän treeniohjelman ilman niitä? Perus punttailu ei oikein nappaa enää kamppailulajien ohessa, mutta mistään staattisista pidoista en ole koskaan pitänyt..

Eat-Move-Improven Lowe on ainaki [viimisen päälle saatanan riski ja taidokas sälli näissä hommissa ja] sitä mieltä että kannattaa pitää suuren liikeradan liikkeitä aina kun mahdollista. Staattiset ei kanna niin älyttömästi ite taitoihin pl käsilläseisontaan, mutta ei sekään ihan staattinen kenelläkään taida olla ;)

Eli kun kehityt liikkeessä jossa täytyy hallita tasapainossa koko liikerataa (esim Bowers vs planchevärkkäilyt) niin sun staattiset kehittyy samalla, mutta ei tietenkään yhtä jykeviksi. Oon huomannu tosin että on äärettömästi helpompaa "jäätyä" niihin staattisiin kun on harjoitellut eka jonkun dynaamisen vastikkeen, kuten kesällä juurikin bowerin harjoittelu (en ees muista onko se bowers vai mikä, se missä mennään käsilläseisonnasta sellaseen äpäräplancheen ja punnerretaan takasin seisontaan), oli tosi heleppo jäätyä straddle plancheen kun oli takonut bowerseja. Sitä aiemmin ei staattinen planche oikein onnannut.

Eat-Move-Improven Lowe on ainaki [viimisen päälle saatanan riski ja taidokas sälli näissä hommissa ja] sitä mieltä että kannattaa pitää suuren liikeradan liikkeitä aina kun mahdollista. Staattiset ei kanna niin älyttömästi ite taitoihin pl käsilläseisontaan, mutta ei sekään ihan staattinen kenelläkään taida olla ;)

Eli kun kehityt liikkeessä jossa täytyy hallita tasapainossa koko liikerataa (esim Bowers vs planchevärkkäilyt) niin sun staattiset kehittyy samalla, mutta ei tietenkään yhtä jykeviksi. Oon huomannu tosin että on äärettömästi helpompaa "jäätyä" niihin staattisiin kun on harjoitellut eka jonkun dynaamisen vastikkeen, kuten kesällä juurikin bowerin harjoittelu (en ees muista onko se bowers vai mikä, se missä mennään käsilläseisonnasta sellaseen äpäräplancheen ja punnerretaan takasin seisontaan), oli tosi heleppo jäätyä straddle plancheen kun oli takonut bowerseja. Sitä aiemmin ei staattinen planche oikein onnannut.

Vähän samoja tuntemuksia mullakin. Straddle front lever helpottunut todella paljon kun on tehnyt noita Flat tuck Yewkejä ja reverse yewkejä. Nykyään pienemmällä straddlella menee helposti 5s pitoja.

Itseä kiinnostaisi tämä renkailla temppuilu ja olen siitä jonkin verran ottanut jo netistä selvää, mutta renkaiden hinnat ovat opiskelijalle aikas suolaisia. Eli mieleen piirtyi ajatus itse tehdyistä voimistelu "renkaista", eli käden sijan paikkaa voisi ihan hyvin toimittaa ontto putki, jonka läpi naru pujotettaisiin.

Sitten taas, että mistä nuo narut tekisi on vähän isompi ongelma, kun niitä pitäsi pystyä pituus suunnassa säätämäänkin. Itse ajattelin kuormaliinoja tähän tarkoitukseen, ei ainakaan pitäsi mennä poikki ja pituuttakin pystyisi säätämään.

Eli mitä olette mieltä, onko tuhoon tuomittu yritys vai mahdollisesti jopa toimivakin?

http://www.youtube.com/watch?v=ES5GN9k7BZw&feature=player_embedded Tuossa video, missä joku äijä tuommoiset väsää.

Itseä kiinnostaisi tämä renkailla temppuilu ja olen siitä jonkin verran ottanut jo netistä selvää, mutta renkaiden hinnat ovat opiskelijalle aikas suolaisia. Eli mieleen piirtyi ajatus itse tehdyistä voimistelu "renkaista", eli käden sijan paikkaa voisi ihan hyvin toimittaa ontto putki, jonka läpi naru pujotettaisiin.

Sitten taas, että mistä nuo narut tekisi on vähän isompi ongelma, kun niitä pitäsi pystyä pituus suunnassa säätämäänkin. Itse ajattelin kuormaliinoja tähän tarkoitukseen, ei ainakaan pitäsi mennä poikki ja pituuttakin pystyisi säätämään.

Eli mitä olette mieltä, onko tuhoon tuomittu yritys vai mahdollisesti jopa toimivakin?

http://www.youtube.com/watch?v=ES5GN9k7BZw&feature=player_embedded Tuossa video, missä joku äijä tuommoiset väsää.
Tässä ohjeet toisenlaiseen malliin. Molemmat varmaan ihan toimivia. Kuormansidontaliinat motonetistä, biltemasta tai jostain. Eivät ole kalliita

MItä mieltä muuten olette, että pystyisikö nuo "narut" tekemään metalliketjusta? Kiipeilijä haat molempiin päihin niin pituuden säätäminen ja kiinnittäminen pitäisi olla suht helppoa.

Niin vaikuttaako esim. narujen paino tms. liikkeiden tekemiseen?

Mäkin oon aatellu alottaa tällaista touhua ja nyt ois renkaiden osto edessä. Millasia renkaita porukalla on täällä? Oon ajatellu joko compact renkaita tai mahdollisesti tilata XR:t jenkeistä. Postikulutha tossa ois aika korkeat mut ei se lopulta kauheen paljon kalliimmaksi tulis, kestäis vaan kauemmin mut ei tässä kyllä ole kiire mihinkään. XR:ssä ois pidemmät liinat, ~270cm, tarpeeks pitkät että niillä vois sit joskus tehdä käsinseisontaa ilman että jalat menee kiinnityskohdan "yli". Pituutta mulla löytyy kädet suorana pään päällä jotain 220-240cm, compactin liinat ois 2 metriä. Muuhun kun käsilläseisontaan tolla liinojen pituuserolla ei varmaan ole pahemmin vaikutusta.
Mut onko tolla nyt sit käytännössä mitään väliä? Kaipas noita pidempiä liinoja vois myös hankkia erikseen jos joskus tulee tarvetta. XR:t kyllä kuitenkin jotenkin kiinnostais. Onko kellään täällä niitä?

Englantilaiselta Strengthshopilta tuli vastaan halvahkot renkaat 35£, ei tosin oo oikeen mitään takeita laadusta/muusta niin en oo kehdannut tilata.
n. 55€ postikulujen kanssa, joku uskalias suostuu koeostajaksi? : )

tee omat :) Oikeasti, jos nyt pitäisi ostaa renkaat, niin varmaan keksisin jonkun puuverstaan ja veistäisin omat renkaat (vanerista tieten), ja jonkunlaisen patentin hihnalle ettei renkaat pyöri kun ryssät anttilassa. Tällä hetkellä teippiviristys ajaa kyllä asian mutta eihän tuo kauniit ole tuossa keskellä olohuonetta :P

noh, teippiä ne muutkin ilmeisesti käyttää:
Close_up_of_mans_hands_holding_gymnastic_rings_25525.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom