Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites teillä on merkkari ja ChildInTime treenit sujunu? Olis mielenkiintoista kuulla miten on edistytty. Joko sitä riiputaan ristiriipunnassa minuuttikaupalla
Miten oot treenannu tota press hand standii? Ootko tehny jotai tiettyi liikkeitä, että saisit sen tehtyy?
Käsilseisontapunnerruksii oon tehny, mutta selkä seinää vasten. 2x6 on menny noita, mutta vikoissa toistoissa alko kyl tekniikka hajoomaan. Käytin myös suht leveetä otetta, joka tuntuu paljo kevyemmältä kuin hartioiden levynen kapee ote, mitä vissii yleensä suositellaan.
Pitää koittaa noita sit tehdä vatsa seinää vasten, vähä vaan pelottaa tos että mitäs sit jos tasapaino menee, kaadunko selälteen vai mitä.
Staattiset pidot ennen saman lihasryhmän dynaamista sarjaa. Esim frontleversarjat ennen leuanvetoja/soutuliikkeitä, backlever ennen hauiskääntöjä (??) jne.Kuinka back ja front lever sekä frog stance tulisi sommitella työntävät-vetävät -jakoiseen ohjelmaan?
Teen ite pääpainona nuita staattisia ja niille tueksi yhden dynaamisen per lihasryhmä. Tällä hetkellä teen pseudo-planche-pushup äpäräpitoa pallon päällä, jonka jälkeen teen pallon päältä pseudoplanchepunnerruksia yhden sarjan. Joka kerta jaksaa tehdä hitaammin/paremmin/voimakkaammin. Sekunteja en vielä ala lisäilemään kun tuossa saa liikettä vaikeammaksi viemällä painoa vaan enemmän eteen. TOSIN oon nyt alkanu tekeen nuita korealaisia (vai mitälie) rengasdippejä joissa pidetään rystyset taaksepäin koko toiston ajan. Ne on sittenkin melko ässiä kun oikein pakottaa rinnan ulos. Tissit ottaa hittiä paremmin ku koskaan aikasemmin.Frog stancea olen tehny työntävien lopuksi huonolla menestyksellä. Front leveriä myös paitsi että se on kehittynyt tosi hyvin.
Back leveriä olen tehnyt vetävien loppuun.
Onko näin hyvä vai pitäsiskö niillä olla esim. oma päivä?
Käsilläseisonta, josta kysäisin tuossa joku kerta... Tuntuu kuin joutuisi aloittamaan nollasta kun piti muutaman viikon taukoa sen harjoittelusta. Mitähän ihmettä tämä on?
Mitä Merkkari on mieltä, mikä on paras tissiliike tuolta btgb/foorumeilta? Voiko ring flyesiä edes verrata nuihin dippeihin? Tuntuu että nuitten korealaisten dippien jälkeen on tissit ihan mahottomassa kuosissa pari tuntia, oiskohan syytä testata sitä ring flyesia?
Itellä monesti tissit hellänä jo backleverin jälkeen. Ring flyes on enempi etuolkapäille ja hauiksille (kädet suorana of kooz!) niin ei ota IMO niin paljon tisseihin kun RTO/korealainen dippi.
Mites teillä on merkkari ja ChildInTime treenit sujunu? Olis mielenkiintoista kuulla miten on edistytty. Joko sitä riiputaan ristiriipunnassa minuuttikaupalla
Ei vielä riiputa, ei. Edistystä kuitenkin tapahtuu kaikissa muissa liikkeissä paitsi siinä helevetin front leverissä. TUntuu että se junnaa jatkuvasti paikallaan. En tiedä mikä mättää. Päätin nyt että siirrän sen ns. syrjään, eli treenaan vaan kerran viikkoon, kattoo tuleeko kehitystä tällä tyylillä.
Vedättekö noi ring flyesit kädet täysin suorina vai hieman koukussa?
Sitä juuri Takapakkia tulee rajusti jos unohtaa tehdä tasapainoharjoituksia.
Mutku mutku... :wtf: merkkari sano että pitäisin taukoa ja kokeilisin sitten. Nojaah, ei voi mitään ei kai siinä kuitenkaan ihan yhtä kauan mene kuin aivan alussa?
Niskasta vain itteä kiinni ja tekemään eikö?
Mutta tässä se ongelma tuleekin, oon yrittäny ettii oikeenlaista ohjelmaa sun muuta, mutta kun ei tiedä mistä sitä lähtis? Jos joku viittis näyttää linkin tai kertoa suoraan jonku aloitus-ohjelman ja jos ois mahollista pistää sarjojen määrä sekä toistojen pituus. Tää voi kyl olla vähän liikaa pyydetty, mutta jos nyt jotain vinkkejä sais näin alkuun.