Westside barbell gymnastics

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ChildInTimen postauksia ei sitten tästä eteenpäin oteta vakavasti. Se on siirtynyt CrossFittariksi ;)

ChildInTimen postauksia ei sitten tästä eteenpäin oteta vakavasti. Se on siirtynyt CrossFittariksi ;)

Voin kyllä suoraan sanoa että voi jäädä Franit vastedes tekemättä. Jo kaks päivää treeneistä, ja DOMShelvetti ei meinaa laantua ollenkaan. Kylmäkuumahoitoa ja kiillotuskonetta reisille ni jos ne vaikka aukeais että pääsis taas tekeen L-sittiä ja pistooleja. Huhhuh mitä skeidaa!

LOL! Menköön omille pihoille pyöriin! ;-)

Jäi omasta viimekertaisesta rimpuilu-videosta vaivaamaan nuo front/back leverit, niin olihan se taas tänään kuvattava: http://www.youtube.com/watch?v=VkI6hAuORC8

oonko ainoa joka oli varma että back leverin jälkeen toi jätkä vetää ittensä muscleupilla L-sittiin ja siitä tyynen rauhallisesti press to handstandiin ja pari punnerrusta? ;)

On se hieno kattoa kun jollain frontti kulkee. Tsemppia reeneihin, hienoa työtä!

Tuo on ehkä vähän HC, mutta joo, tommonen. Mulla on Clas Ohlsonilta vähän lussumpi, joka ajaa kyllä ihan hyvin asiansa. Makso 24,80e muistaakseni. Oon nyt joka ilta sillä täryytelly etureidet auki, ja nyt alkaa tuntua jo paremmalta. JTO sitä suositteli toisessa thredissä, ja jokainen joka on tuota mun konetta koittanu on ostanu oman. :)

Ihan pelkästään sen sanon, että nyt alkaa käsilläseisonta hahmottua. 10 sekunttia vapaata saan monesti pidettyä. :dance:
Painoa kämmenille piti siirtää enemmän kämmenille. Siinä oli se vika.

Jes. Sairasloma alko. Vasemmassa kyynärpäässä golfaristin oireita = käsilläseisonta ei onnistu, leuanvedot ei onnistu.

Hauskoja treenejä, meikä vaihtaa rautaan ja pumppaa jalkoihin 10kg lihasta. Sitten kun kyynärvarsi on taas kuosissa niin vois palata näihin hommiin.

Vittu saatana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Child: Oliko kauan kipee? Vai menikö yhtäkkiä? Itellä tulee esim kovis ykl negois vasen kyynärpää kipeeks...

Juurikin samassa hommassa meni. Innostuin ihan liian nopeaan progressioon noilla Archer chinupeilla, ja koska ne alunperin oli tarkoitettu Pullupeiksi, niin mun m. pronator teres on nyt vituillaan, ja todennäköisesti sen tulehdustila on ärsyttänyt sitten muita lihoja sen ympäriltä = en voi vedellä leukoja, mutta maastaveto sujuu ihan moitteetta, ja kahvakuulallakin voi jotain duunata. Pahinta on tuo ulkokierron vastustaminen mikä tulee yhdenkädenleuassa. Archerissa nimenomaan keskityin siihen koska oon aika ylpeä miten vähän pyörin ulospäin kun vedän negoja yklissä. No, tyhmästä päästä kärsii koko käsi.

Eli take home = Kun treenataan yhden käden leukaa millään tavalla, niin GTG ehdottomasti vaan joka toinen päivä korkeintaan (tai volyymi niin naurettavan pieni, esim 1x1 päivässä joka päivä). Ja kaikki muu leuanvetotyyppinen treenaus maintenancelle.

Mut tappo tässä liian suuri volyymi, vaikka treenasin joka päivä vaan sen kaks sarjaa joista kumpikaan ei ollut tiukka, mutta salilla vedin kerran viikkoon lisäpainoilla leukoja, enkä jo niiden tuloksien järkyttävästä tippumisesta ja hidastumisesta tajunnut ottaa onkeeni.

Vielä vastaus tohon kyssäriin: On se ollut kauan "kipeä" mutta nyt vasta oikeasti kipeä niin että vituttaa kun tietää että siinä ei kaikki ole kondiksessa. Luulin että käsilläseisonnassa venäytin sen jotenki ja passasin vaan sitten pikkuvikana.

No, kylmäkompressiolla ja vetolevolla ajattelin edetä. Pystyn puristamaan neutraaliasennossa tankoa, joten ring-hs lähtee nyt kovaan treenaukseen. Ja aion nyt kyykätä niin maan perkeleesti että mun naurettava kyykkytulos nousee vähintään järkevälle tasolle maastavedon kans.

Child: Oliko kauan kipee? Vai menikö yhtäkkiä? Itellä tulee esim kovis ykl negois vasen kyynärpää kipeeks...

Juurikin samassa hommassa meni. Innostuin ihan liian nopeaan progressioon noilla Archer chinupeilla, ja koska ne alunperin oli tarkoitettu Pullupeiksi, niin mun m. pronator teres on nyt vituillaan, ja todennäköisesti sen tulehdustila on ärsyttänyt sitten muita lihoja sen ympäriltä = en voi vedellä leukoja, mutta maastaveto sujuu ihan moitteetta, ja kahvakuulallakin voi jotain duunata. Pahinta on tuo ulkokierron vastustaminen mikä tulee yhdenkädenleuassa. Archerissa nimenomaan keskityin siihen koska oon aika ylpeä miten vähän pyörin ulospäin kun vedän negoja yklissä. No, tyhmästä päästä kärsii koko käsi.

Eli take home = Kun treenataan yhden käden leukaa millään tavalla, niin GTG ehdottomasti vaan joka toinen päivä korkeintaan (tai volyymi niin naurettavan pieni, esim 1x1 päivässä joka päivä). Ja kaikki muu leuanvetotyyppinen treenaus maintenancelle.

Mut tappo tässä liian suuri volyymi, vaikka treenasin joka päivä vaan sen kaks sarjaa joista kumpikaan ei ollut tiukka, mutta salilla vedin kerran viikkoon lisäpainoilla leukoja, enkä jo niiden tuloksien järkyttävästä tippumisesta ja hidastumisesta tajunnut ottaa onkeeni.

Vielä vastaus tohon kyssäriin: On se ollut kauan "kipeä" mutta nyt vasta oikeasti kipeä niin että vituttaa kun tietää että siinä ei kaikki ole kondiksessa. Luulin että käsilläseisonnassa venäytin sen jotenki ja passasin vaan sitten pikkuvikana.

No, kylmäkompressiolla ja vetolevolla ajattelin edetä. Pystyn puristamaan neutraaliasennossa tankoa, joten ring-hs lähtee nyt kovaan treenaukseen. Ja aion nyt kyykätä niin maan perkeleesti että mun naurettava kyykkytulos nousee vähintään järkevälle tasolle maastavedon kans.

Vittumainen vaiva toi golffaajan-kyynärpää. Ite oon kärsiny siitä n. 5kk, ei meinaa lähtee millään pois kun on muuttunu krooniseks. Ois pitäny vaan alussa pitää suosiolla lepoa kaikesta treenistä... Ton vaivan sain kun treenasin liikaa yhen käden leukaa ja muscle uppei. Noi on ne pahimmat liikkeet missä tuntuu kipua, myös ranskalainen punnerrus, diamond pushups, vastustettu pronaatio ja yllättäen takakyykky ärsyttää kyynärpäätä.

Kevyesti kannattaa palata normaaleihin treeneihin. Monta kertaa oon huomannu, että vaikka treenatessa ei tunnu kyynärpäässä ollenkaa nii sit treenin jälkee tai seuraavana päivänä on sellanesta pientä kipua ja kolotusta siellä.

Vittumainen vaiva toi golffaajan-kyynärpää. Ite oon kärsiny siitä n. 5kk, ei meinaa lähtee millään pois kun on muuttunu krooniseks. Ois pitäny vaan alussa pitää suosiolla lepoa kaikesta treenistä... Ton vaivan sain kun treenasin liikaa yhen käden leukaa ja muscle uppei. Noi on ne pahimmat liikkeet missä tuntuu kipua, myös ranskalainen punnerrus, diamond pushups, vastustettu pronaatio ja yllättäen takakyykky ärsyttää kyynärpäätä.

Kevyesti kannattaa palata normaaleihin treeneihin. Monta kertaa oon huomannu, että vaikka treenatessa ei tunnu kyynärpäässä ollenkaa nii sit treenin jälkee tai seuraavana päivänä on sellanesta pientä kipua ja kolotusta siellä.

Jeh, en ajatellut krooniseksi päästääkkään. Takakyykkyä pystyn tekeen vaikka camberedillä paikallisella salilla, niin ei varmasti ota kyynärvarteen. Ehkä tää on se kauan kaivattu breikki jonka jälkeen taas tulokset lähtee uuteen nousuun. ^^

Mulla on pari ykl treenii viikos, ja taitaa olla aika alkuvaiheessa toi kipuilu. Ei tunnu koskaan muulloin ku kovas ykltreenis, ei missään muus liikkees, ja about tunti treenin jälkeen kipu on poissa. Viimeviikolla ostin kyynärtuen jonka tarkotus lähinnä pitää se lämpösenä, ja eiliset kiipeilysessiot ei ainakaa tuottanu yhtää kipua sinne, vaikka yleensä on tullu... Huomenna koittaa varovasti taas ykl treeniä, alaosaa pystyy treenaa, ainut kipua tuottava kohta on juuri se kun käsi on niin koukussa kun sen saa.

Harmi vaan ku ykl on aika lähellä, sain viikkositte testipäivänä vedettyä alhaalta tangon otsaan, ja sitte erikseen 90-asteesta leuan tangonpäälle... Molemmilla käsillä sama. Kokosuoritus kuitenkin tekemättä. 3 viikonpäästä uus testi, mikäli paikat kunnossa.

"Renkaat" hommattu/tehty. Punnerruskahvojen kahvaosista sain "renkaat" ja taakkaliinoista loput osat.
Kiinnityksen hoidin liimapuristimilla parvekkeen kattopalkkiin. Hintaa kertyi n. 12€ + 2,49€ liimapuristimet.

Todella tyytyväinen olen lopputulokseen, sitten pitäisi vielä treenata. =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom