Westside barbell gymnastics

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Loistavaa Jukka!

Mä kyllä tarvitsen hihnatukea vielä pitkään, tasapaino on vaan niin surkea. Mutta hienoa jos joku muu pääsee ilman hihnatukea! Olen kateellinen, mutta samalla onnellinen toisen puolesta. Loistava homma.

Asento on juurikin se bent arm planche bottom static hold. Mulla se oli kyllä niin äpärä* (*CIT) etten paljoa uskalla sillä kehuskella. Onnea sulle, kohta vetäiset Maltesen!

Holdingista eteenpäin pyörähdystä takaisin suorille käsille, en ole edes uskaltanut kokeilla. Pitäisi varmaan. Jotain kikkoja tuohon?

Loistavaa Jukka!

Mä kyllä tarvitsen hihnatukea vielä pitkään, tasapaino on vaan niin surkea. Mutta hienoa jos joku muu pääsee ilman hihnatukea! Olen kateellinen, mutta samalla onnellinen toisen puolesta. Loistava homma.

Asento on juurikin se bent arm planche bottom static hold. Mulla se oli kyllä niin äpärä* (*CIT) etten paljoa uskalla sillä kehuskella. Onnea sulle, kohta vetäiset Maltesen!

Holdingista eteenpäin pyörähdystä takaisin suorille käsille, en ole edes uskaltanut kokeilla. Pitäisi varmaan. Jotain kikkoja tuohon?

Kiitoksia suuresti! :) Selvennyksenä vielä, että en tokikaan tehnyt vapaata käsilläseisontaa, vaan hihnat oli jalkaterien ulkoreunaan tukien! Siitä voi hetkellisesti irroitella jalkoja kokonaan, jos on oikein tuulispääolo.. Koen kuitenkin, että se on vähän vaikeampi kuin se, että pitää jalat kokonaan remmien takana. Joutuu pitämään vähän enemmän vapaan seisonnan kaltaista ryhtiä.

Tänään tuli otettua lisää tankotreenin jatkeeksi ja ehkä se alkaa tässä pikkuhiljaa vakiintua opituksi taidoksi. Nyt vielä menee vähän pelonsekaisin tunnelmin. Tuo bent arm planche alkaa tuntua aika hyvältä, joten ehkä panostan siihen nyt hetken aikaa, sillä nyt on mennyt aikaa paljon levereihin ym. ja ne näyttää aivan surkeilta edelleen. Eli puhdas Maltese tavoitteeksi!

Kokeile, että laitat valmiiksi pään ja niskan ihan kiinni siihen seinään ja siitä sitten ponnistat (siten, että sitten kun olet ponnistanut, niin selkä on kiinni seinässä). Siitä sitten, kun olet ylhäällä ja asento on tukeva, otat vaan selän irti seinästä, ja olet käsinseisonnassa siten, että pelkät kantapäät nojaavat seinään. Mä ainakin aluksi uskalsin paremmin tuolla tyylillä. Ja pian (=seuraavana päivänä) sitä sitten huomasi, että ei tässä varmaan kuolekaan, ja uskalsi ponnistaa ihan normaalisti. Tuossa joutuu jotenkin ponnistamaan ehkä kovemmin tosin.
Erittäin suuret kiitokset! :) Nyt menee helposti tuohon kantapäät seinässä olevaan käsilläseisontaan :)

Oliko teillä kellään Compact-renkaita?

Mulla ei mene ollenkaan jakeluun, että miten nuo pitäisi kiinnittää esim. leuanvetotankoon? :wtf: Noissa ei saa tuota liinaa ollenkaan vedettyä irti tuosta soljen läpi, kun liinan päässä on lenkki (eli liinan pää on "liian paksu"). Kyseessä on siis jonkin sortin "kiinteä asennus". Itse kuvittelin, että homma toimisi niin, että heitetään se liinan toinen pää esim. leuanvetotangon/oksan tms. yli - otetaan se toiselta puolelta vastaan ja pujotetaan sitten soljen läpi. Jotenkin näin kuvittelisin renkaat kiinnittäväni, jos mulla olisi erillinen rengas, solki ja liina - mutta nyt nuo on fiksattu kaikki kiinteästi toisiinsa kiinni. (Toki nuo olisi näppärät, jos katossa olisi esim. koukut...)

Olenko tyhmä vai todella tyhmä?

siis onko sulla siinä pitkän liinan päässä joku lyhyt(?) matka tuplaommelta, eli ommeltu kaksinkerroin sitä liinaa?

e: taidat olla tyhymä ;)

e2: ota kuva (ei itestä, kun renkaista)niin helpottaa auttamista :rolleyes:

siis onko sulla siinä pitkän liinan päässä joku lyhyt(?) matka tuplaommelta, eli ommeltu kaksinkerroin sitä liinaa?

e: taidat olla tyhymä ;)

e2: ota kuva (ei itestä, kun renkaista)niin helpottaa auttamista :rolleyes:

Joo, pitkän liinan päässä on matka tuplaommelta - eikä siinä vielä kaikki - siinä on siis se tuplaommel, koska siihen on tehty pieni lenkki. (Tai en mä nyt tiedä, että onko tuo tuplaommel - käsityötermit on täysin hukassa). Toisin selitettynä: liina on käännetty kaksin kerroin n. 15cm matkalta, ja ommeltu yhteen - siten, että taitoskohdasta on jätetty ompelematta n. 5cm pätkä, jolloin siihen muodostuu lenkki. Tuota ei saa millään vedettyä soljesta läpi.

Tuolta voi yrittää tiirata vähän kuvaa (lenkki näkyy siinä alemman renkaan liinassa ihan oikealla):
http://www.compactfit.com/images/kuvapankki/maxi/SF_IMG_0210.JPG

(Mainospuheiden mukaan tuon yllämainitun lenkin tarkoitus on ilmeisesti se, että noilla olisi mahdollista saada aikaiseksi jonkunlainen ovikiinnitys. Eli lenkkeihin jotkut putken palaset kiinni ja sitten laittaa viritelmä suljetun oven ja karmin väliin. Tuossa kai voisi sitten jotain yrittää jumppailla, tosin mun mielikuvitus ei riitä siihen. Enkä tajua kyllä, että voiko tuokaan toimia, kun käsittääkseni tuolla tavalla viritettynä soljet luistaa ja pahasti...)

Tokihan tuon tuplaompeleen voisi kai purkaa... Mutta odotellaan, jos joku osaa selittää tämän jutun mulle.

Tyhmä tunnustan olevani, mutten (ainakaan vielä) tosi tyhmä. :rolleyes:

Depe...

nain.jpg

EDIT: Jaa ei tainnukkaan toimia? :S

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
väkerrät sen siitä läpi nyt vaan. yritä 10min ja jos ei mene niin palaillaan asialle.

e: hahahahaaa @ childintimen kuva :) :haart:

Depe...

EDIT: Jaa ei tainnukkaan toimia? :S

Joo, no tuollaista silmukkaa mä kokeilin jo tuossa aiemmin päivällä. Tuota kolmoskohtaa ei vaan ruvennut näkymään, joten ajattelin, että ei tämä näin voi olla... :rolleyes:

Mutta siis, onko se oikeasti tarkoitus laittaa tuolla tavalla silmukalla kiinni? Esim. tuossa pihalla olis tuollainen kiikkuteline, joka on varmaan jossain reippaasti päälle 2,5 metrissä. Toki kai tuon heittämällä saa kiinnitettyä, mutta entäs se pois ottaminen - miten mä pääsen irrottamaan tuon silmukan?

PS. Solkikin luistaa - oonx läski?

PS2. Noi kuvat oli aivan mahtavia - itse en pystyisi lähellekään samaa.

vedä se koko helahoito suoraksi ja ota se silmukkapää käteen. se pitkän liinan toinen pää (missä sulla on se silmukka joka on kädessä) pujotetaan sen soljen sisäpuolelta "yläkautta" läpi ja alapuolelta sen säätöhommelin läpi joka on tavallaan sen soljen ulkopuolella. ja ylimääränen osa jää sitten vapaana killumaan ikäänkuin ulkopuolelle. vittu että tuli sekava selitys.

mulla ainakin on vielä nuoli siinä soljen sivussa oppaana. niin että sillä silmukalla mikä on sen pitkän liinan päässä ommeltuna sie et tehe mittään. tai ainakaan mie en keksi sille muuta käyttöä kun että sen "ylimääräsen" osan liinaa voi sitten ripustaa sinne samaan koukkuun mistä renkaat itsessään roikkuu, ettei se pyöri lattialla/maassa.

vedä se koko helahoito suoraksi ja ota se silmukkapää käteen. se pitkän liinan toinen pää (missä sulla on se silmukka joka on kädessä) pujotetaan sen soljen sisäpuolelta "yläkautta" läpi ja alapuolelta sen säätöhommelin läpi joka on tavallaan sen soljen ulkopuolella. ja ylimääränen osa jää sitten vapaana killumaan ikäänkuin ulkopuolelle. vittu että tuli sekava selitys.

mulla ainakin on vielä nuoli siinä soljen sivussa oppaana. niin että sillä silmukalla mikä on sen pitkän liinan päässä ommeltuna sie et tehe mittään. tai ainakaan mie en keksi sille muuta käyttöä kun että sen "ylimääräsen" osan liinaa voi sitten ripustaa sinne samaan koukkuun mistä renkaat itsessään roikkuu, ettei se pyöri lattialla/maassa.

Joo, onkohan meillä vähän erilaiset vehkeet? Ei mulla mitään nuolta tuossa soljessa ole. Ja siitä soljessa on tosiaan tasan yksi kohta, jonka läpi voi jotain pujottaa, ja siinä on siis valmiiksi jo liina pujotettuna (jota taas ei saa siitä vedettyä "pois", koska siinä on tuo perkeleen silmukka).

Hienostihan tuo systeemi toimii, jos on joku koukku, mihin tuon liinan saa laitettua roikkumaan. Ja ymmärrän kanssa tuon pointin, että siihen koukkuun on mahdollista sitten laittaa myös tuo perkeleen silmukka, jolloin se liina ei loju lattialla. Mutta jos ja kun mulla ei ole koukkua vaan haluan tuon ripustaa vaikka puun oksaan, niin WTF? :wtf: Kattelin yhdellä toisella forumilla, että jengi ihmetteli ihan samaa.

Mut hei, arvostan suuresti, että yritätte autella.

Vittu, depe ei oo 20minsaan vastannu, roikkuukohan se jojossa?

hohoo, tuli ihan ämpyilijä mieleen tästä touhusta. "noniin". depe on nyt palauttamassa renkaita..

e: tai sitten se toinen kauhuskenaario: "mies hirtti itsensä voimistelurenkaisiin"
e2: ota perkele kuva siitä koko helahoidosta niin eiköhän se saada toimimaan.

hohoo, tuli ihan ämpyilijä mieleen tästä touhusta. "noniin". depe on nyt palauttamassa renkaita..

e: tai sitten se toinen kauhuskenaario: "mies hirtti itsensä voimistelurenkaisiin"
e2: ota perkele kuva siitä koko helahoidosta niin eiköhän se saada toimimaan.

Vai että ämpyilijä... ;) Katotaas, jos osaisi lisätä kuvan.

Suositut

Back
Ylös Bottom