Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko jotain oikotie onneen vinkkejä frontleverin treenaamiseen? Vajaat kolme kuukautta treeniä takana ja backleverin saa pidettyä yli 5s jalat suorana, mutta ei toivoakaan että frontissa voisi jalkoja oikasta. Onko mitään apuliikkeitä vai auttaako vaivaan vain aika ja lisää treeniä?
E: Sellainen kysymys vielä että miten helvetissä noita dippejä ja handstandeja saa tehtyä/harjoiteltua renkaissa? Meikäläisen sisäinen minä sanoo jotta renkaat leviävät sivulle samantien ja sitten nautitaan olkapääkivuista
Joo.Expertti en ole, mutta eiköhän se käsien leviäminen johdu vaan voiman puutteesta
Ei.(no varmaan vähän tekniikankin)?
Renkaita ei varmaan otetan haltuun ihan parin viikon treenillä? Mutta joo, jos renkaat ei pysy hallinnassa (ilman, että "ottaa tukea"), niin sitten on varmaan vaan liian vaikea liike.
ChildInTime kirjoitti tuolla paljon aiemmin, että "kaikki vaikeus mikä renkailla tulee vastaan, johtuu voimanpuutteesta". Tuon allekirjoitan ihan täysin. Toisaalta renkaat juuri tämän takia ovatkin niin mainio väline, ne ikään kuin pakottavat sinut kehittymään. Joka päivä tulee uusi haaste kun tarraat renkaista kiinni. Myös edistymisen huomaat vääjäämättömästi.
Pitäs jotenkin saada edettyä edes tuohon straddleen mutta advanced flat tuck polkee paikallaan. Mutta pitääkin yrittää tuota pitkin päivää tehtäviä pitoja kun työpaikaltakin löytyy renkaat.
En kyllä pysty ymmärtämään miten renkailla sais pidettyä ilman isompaa kaarta ikinä käsinseisontaa, saatika sitten RTO -tyylillä joka taitaa siis olla se oikeaoppinen homma. forkut taaksepäin renkaisiin tuettuna onnistuu näköjään.
pitäskö alkaa pommittamaan MIKE:ä että oikeasti laittais foorumille gymnastics / handbalancing -osion?
edit: kertoo mulle joka treenailee käsilläseisontaa > 30 min pvässä että onko ranteet kipeät ja miten paljon "huollat"? mulla menee 10min päivässä rannehuoltoon ja silti tää on liikaa :(
ja oikeasti kiits CIT myös siitä yksinkertasesta toteamuslause -muotosesta neuvosta mikä on huokunu sun posteista läpi koko ketjun - kun treenaat jotain, niin tarpeeksi monta kertaa kun treenaat sitä niin siitä tulee taito minkä hallitset helposti. Oon nyt vihdoinkin sisäistäny sen.
Kuppikahvia ja jalat
Noihin välipäivien lihashuoltoon liittyen tässä on yksi video: http://www.youtube.com/watch?v=-hlWgH3_0NU&feature=player_embedded