Westside barbell gymnastics

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noin juurikin sen tein, itselläni ainakin käy niin, että lopahdan heti kun päästän sen jännityksen. Ja uskoisin että toistaiseksi näillä 8-9% Rasvoilla ei pääse kunnolla huijjaamaan noitten läskien kanssa.
Ja vatsoita en tiedä sitten, että niitä en ole muuten kuin lajitreeneissä ja yleiurheilussa tehnyt, mutta voisit laittaa jonkun millä tuon voisi testata. Itse en ainakaan L-sittiä saa kunnolla pidettyä, kuin tankosta roikkuen sen 20s. Eli mahdollista myös että tein jotain väärin, mutta eiköhän itsellä ole suurinongelma käsilläseisonnassa tasapainossa, kun jo straight arm Frog stand tuottaa hankaluuksia, mutta eipä tässä sen suhteenkaan kiirettä vielä.

Sittenhän se on mielettömän hyvä tulos ja siitä voi olla ylpeä! :) Ja millä vois mitä testata? Vatsoja? Enpä keksi mitään yksittäistä liikettä, mutta koutsin mukaan vatsat on "riittävässä" tikissä kun pitää 1min putkeen L-sittiä maassa käsien varassa. Ite tykkään ajatella että loharilippu on hieno kuntotesti vatsoille, mutta eipä se vatsavoimista kauheasti mitään sano jos vertaa vaikka jandoihin tai seisaaltaan tehtävään voimapyörään.

Nyt on kaks liikettä mitkä on tavoitteena mulla kesään mennessä: Yhdenkädenleuka ja ihmislippu. Bubbling under on cross pullout. Just sain kirjotettua puhtaaksi oman ohjelman jonka pistän kokeiluun huomena. En malta oottaa, loppuu tää saatanan kärvistely kun viikko on ollut näistä hommista taukoa. Ainoastaan käsilläseisontaa jonku pari kertaa päivässä max 1min totaaliin tehny.

Tiukan näköinen paketti sulla tossa mahan kohdalla. DF kahvakuulalla on varmaankin moninkertaisesti tiukempi ku tukevasta otteesta? Itellä menee kohtuupuhtaita lippuja puolapuista kiinnipitäen korkeintaan 2. Varmaa front leveriin noi auttais mukavasti.

Paljos sulla lapsi on muuten strategiset mitat? Onko edelleen toi 181/80 mitä profiilissa lukee?

Kiitti hei. Ja kyllä, kahvakuulalla tuo vaikeutuu eksponentiaalisesti. Nykyään teen tuon semmosena ojentaja/serratus/vatsaliikkeenä, että lohari normaalisti kuten tuossa, mutta lopuksi tuon vielä kahvakuulan melkein kiinni vatsaan, eli teen niinku ranskalaisen/pulloverin siihen lisäksi. Puolapuilla saa otettua turhan tukevan otteen, ja kämmenet on pään yläpuolella = helpompi ohjata ja stabiloida lippua, parempi ois tehdä penkillä kädet korvien kohdalla, jos ei ala tohon kahvakuula/levytankohommaan. Tuo on tosi hyvä tehdä mutkatangolla!

Strategiset mitat on nyt 81/181 kun oon ollu treenitauolla viikon. No ei. En oo käyny vaa'alla, mutta veikkaan että 81kg on aamupaino.

Sittenhän se on mielettömän hyvä tulos ja siitä voi olla ylpeä! :) Ja millä vois mitä testata? Vatsoja? Enpä keksi mitään yksittäistä liikettä, mutta koutsin mukaan vatsat on "riittävässä" tikissä kun pitää 1min putkeen L-sittiä maassa käsien varassa. Ite tykkään ajatella että loharilippu on hieno kuntotesti vatsoille, mutta eipä se vatsavoimista kauheasti mitään sano jos vertaa vaikka jandoihin tai seisaaltaan tehtävään voimapyörään.

Nyt on kaks liikettä mitkä on tavoitteena mulla kesään mennessä: Yhdenkädenleuka ja ihmislippu. Bubbling under on cross pullout. Just sain kirjotettua puhtaaksi oman ohjelman jonka pistän kokeiluun huomena. En malta oottaa, loppuu tää saatanan kärvistely kun viikko on ollut näistä hommista taukoa. Ainoastaan käsilläseisontaa jonku pari kertaa päivässä max 1min totaaliin tehny.

Tuosta sitten laitat videota jos Ihmislippu onnistuu kunnolla! Onnittelut siitä jo etukäteen, on meinaa vaativuuden lisäksi pirun näyttävä liiket. Varsinkin jos joku näkee sen ekaa kertaa ;)
Ja itsellä voi tuo ihmislippu haaveeksi jäädä kun jaloissa sen verran tavaraa ja kokoajan lisää tulee. Ja tuon treenaukseenkaan ei mitenkään erityisesti aikaa panostaa. Mutta on niitä muitakin tapoja uhmata painovoimaa ja niissä niitä jalkavoimia tarvitaan :)

Tuosta sitten laitat videota jos Ihmislippu onnistuu kunnolla! Onnittelut siitä jo etukäteen, on meinaa vaativuuden lisäksi pirun näyttävä liiket. Varsinkin jos joku näkee sen ekaa kertaa ;)
Ja itsellä voi tuo ihmislippu haaveeksi jäädä kun jaloissa sen verran tavaraa ja kokoajan lisää tulee. Ja tuon treenaukseenkaan ei mitenkään erityisesti aikaa panostaa. Mutta on niitä muitakin tapoja uhmata painovoimaa ja niissä niitä jalkavoimia tarvitaan :)

Aivan varmasti pistän. Ja niinhän se menee että valinnat määrittelee sun fysiikan. On hienoa pystyä tekemään ihmislippu, mutta on myös hienoa pystyä kaatamaan henkilöautoja lihasvoimalla. Kaikkea taitoa, voimaa varsinkin, on ihan mielettömän hieno seurata. Ja kaikkea taitoa pitää osata arvostaa. :) Minusta on jo hienoa kun vetää 2x oman painon maastavedosta, joka ei punttipiireissä varmastikaan ole iso asia, mutta ei se minulta onnistu.

Varmaan baziljoona kertaa postattu tänne, mutta tässä on beisikeistä beisikein, noita kannattaa vääntää edes kuukausi ennenkuin alkaa jotain yhdenkädenrusifiksejä treenaileen.

Lukaisin tuon jollain tavalla lävitse, mutta huonon englannin kielen taidon takia varmistan, että olenko edes jollain tavalla ymmärtänyt perusajatuksen:
Eli aloitetaan noista yksinkertaisimmista, frog standista ja tuck front leveristä. Kun on saatu (joskus ehkä) kunnolla tehtyä 60s molempia voidaan siirtyä haastavampaan liikkeeseen (tuck planche ja advanced tuck front lever). Ja viisainta tehdä kolme kertaa viikossa? Kannattaako tuohon vielä lisätä jotain käsilläseisontaa ym?

Lukaisin tuon jollain tavalla lävitse, mutta huonon englannin kielen taidon takia varmistan, että olenko edes jollain tavalla ymmärtänyt perusajatuksen:
Eli aloitetaan noista yksinkertaisimmista, frog standista ja tuck front leveristä. Kun on saatu (joskus ehkä) kunnolla tehtyä 60s molempia voidaan siirtyä haastavampaan liikkeeseen (tuck planche ja advanced tuck front lever). Ja viisainta tehdä kolme kertaa viikossa? Kannattaako tuohon vielä lisätä jotain käsilläseisontaa ym?

Oikein ymmärsit. Eli kokeilet pitää niin kauan että alkaa tekniikka falskaamaan, eli jos jaksat pitää 20s ennenku romahdat, niin pidä MAX 10s sarjoja, ja tee niitä vaikka 6x10s. Mutta ite jättäisin sarjat alle 10s, pysyisin sellasessa variaatiossa ettei menis ku max 10s.

Ja joo, tohon koko satsiin ei mene kuin reilu 20minsaa tehdä läpi, joten heti niiden perään on hyvä harjotella enemmän dynaamisia juttuja, ja käsilläseisontaakin jos olkapäät kestää plancheharjoitusten jälkeen. Pitäis kestää kun pitää järjen päässä eikä vedä övereitä.

Ja voit tehdä neljästi viikkoon, ma ti to pe, jos haluat ja tuntuu että jaksat, mutta 3x viikossa on enemmän kuin tarpeeksi ja kehitys on varmasti tasaisempaa.

Minä kiitän näistä. Jos saan reenit aloiteltua ja vähän edistystä aikaan laitan raporttia. Jonkun hyvän jalkaliikkeen kun tuohon sais vielä ympättyä..

Minä kiitän näistä. Jos saan reenit aloiteltua ja vähän edistystä aikaan laitan raporttia. Jonkun hyvän jalkaliikkeen kun tuohon sais vielä ympättyä..

Jos kehonpainolla ajattelit jalkoja treenata niin tästä ja tästä (ilman palleroa) ja tästä.

Ja voit tehdä neljästi viikkoon, ma ti to pe, jos haluat ja tuntuu että jaksat, mutta 3x viikossa on enemmän kuin tarpeeksi ja kehitys on varmasti tasaisempaa.

Onks sulla kokemusta tästä verrattuna harvempiin treenikertoihin ja tiukempiin pitoihin? Ite oon tehny noita staattisia pari kertaa viikkoon, mutta sarjat oon vetäny paljon lähemmäs loppua kuin puoleen väliin maksimista. Kehitys on ollu must ihan hyvää, mutta ehkä pikkasen nivelet tykänny pahaa. Voispa koittaa vähän miksailla tätä treeniä ja kattoo mikä itelle sopii parhaiten.

On tää vaan niin vaikeeta ku ei oikein tiedä miten sitä nyt oikeasti pitäis treenata ja vähän kaikkea haluais tehä koko ajan :) No ainakin kiinnostuksen luulis pysyvän yllä, ku aina vaan löytyy uusia ja vaikeampia juttuja vanhojen tilalle.

Ja Hulkin blogissa oli hiljattain aika näpsäkkä kehonpainotakareisiliike, joka ainakin mulle tuli ihan uutena. Mainio liike ainakin jos omistaa renkaat, ja säätämällä niiden korkeutta ja jalkojen asentoa vastusta voi muokata vaivattomasti. Noin 45s kohdalla alkaa: http://www.gym-space.fi/wp-content/...ace.fi/files/2011/04/20110402150931000000.flv

Onks sulla kokemusta tästä verrattuna harvempiin treenikertoihin ja tiukempiin pitoihin? Ite oon tehny noita staattisia pari kertaa viikkoon, mutta sarjat oon vetäny paljon lähemmäs loppua kuin puoleen väliin maksimista. Kehitys on ollu must ihan hyvää, mutta ehkä pikkasen nivelet tykänny pahaa. Voispa koittaa vähän miksailla tätä treeniä ja kattoo mikä itelle sopii parhaiten.

Tein jonkuaikaa toissaviikolla ennenkuin tää "taukoviikko" alko silleen, että teinki 30-40s pitoja jotka sitten hajos enemmän tai vähemmän aina loppua kohti, eli lähemmäs failurea. Tosi hankala sanoa tuliko niiden avulla parempaa kehitystä kuin se että pitäis vähemmän ja enemmän toistoja. Sen mitä huomasin oli että paikat alko tulehtumaan paljon herkemmin, eli pidin volyymin liian kovana. (noin neljä kertaa viikkoon.) Luulen että tuo lähemmäs failurea meno staattisissa toimii tosi hyvin jos on samurai eikä tee niitä joka päivä. Itellä vähän hankalaa kun tietokoneen vieressä on tanko ja renkaat ja ne suorastaan huutaa käyttöä :D

On tää vaan niin vaikeeta ku ei oikein tiedä miten sitä nyt oikeasti pitäis treenata ja vähän kaikkea haluais tehä koko ajan :) No ainakin kiinnostuksen luulis pysyvän yllä, ku aina vaan löytyy uusia ja vaikeampia juttuja vanhojen tilalle.
Tämä ongelma on mullakin, mutta nyt oon selkeästi löytäny neljä juttua joihin aion painottaa. Käsilläseisonta (jonka "treenaaminen" on niin satunnaista ettei se kuormita mitään), Yhdenkädenleuka, ihmislippu ja käsilläseisontapunnerrus. Näille olen laatinu eilen pitkän mietinnän jälkeen ohjelman jossa on kaikki ne aspektit mitä haluan treenata. Liian hyvää ollakseen totta, joten täytyy lähteä tänään kattoon onko se toteutettavissa. :)

Tähän auttaa jos teet selkeät "säännöt" kehityksestä itelles. Kun oot saavuttanut uuden taidon, jätä se vähäksi aikaa muhimaan ja keskity johonkin muuhun. Kun osaat muscleupin, jätä se ja keskity YKL. Kun osaat käsilläseisonnan, keskity yhdenkädenseisontaan. Kun osaat lohikäärmelipun, keskity ihmislippuun. Näin vältyt junnaamiselta, eikä ne skillsit mihinkään sieltä karkaa vaikka et treenais niitä suoranaisesti. Nämä kehonpainon jutut kuitenkin kantaa toisiinsa niin ettei tarvi huolestua niiden rappeutumisesta. Hyvä esimerkki tästä on eräs ystävä joka yli satakilosena pitää lähes minuutin suoraa ihmislippua, vaikka ei sitä ole pariin vuoteen treenannut.

Ja Hulkin blogissa oli hiljattain aika näpsäkkä kehonpainotakareisiliike, joka ainakin mulle tuli ihan uutena. Mainio liike ainakin jos omistaa renkaat, ja säätämällä niiden korkeutta ja jalkojen asentoa vastusta voi muokata vaivattomasti. Noin 45s kohdalla alkaa: http://www.gym-space.fi/wp-content/...ace.fi/files/2011/04/20110402150931000000.flv

Näpsäkkä vois olla juurikin oikea termi kuvailemaan tuota :D Toivottavasti et korvaa tuolla haroppia tai GHRää. Tuo voi olla nimenomaan nuihin pumppihommiin omiaan, mutta voimaa tuo tuskin rakentaa puoliakaan em. liikkeisiin verrattuna. Selkeesti jos jalkoja haluaa kehonpainolla treenata ni pistooli/shrimp progressiot kehiin ja harop/ghr vetäville.

Tuo liike on varmasti loistava dynaaminen lisä haropille tai ghrälle, eli treenatessa niinku Sommerin (ja monen, monen muun, mutta viittaan nyt sommeriin koska se jostain syystä sattuu aina tulemaan mieleen :rolleyes:) siinä yksjakoWODissa, eli eka voimasatsi jonka jälkeen räjähtävä suoritus. Eli voisit tehdä vaikka GHRässä voimasarjan ja heti perään vetää noita vaikka 4-8 oikein räjähtävästi. Tämä siis jos aivan välttämättä haluat käyttää tuota liikettä ja tunnet että se johonki auttaa. Ite teen aina takareisivoimasarjojen jälkeen 4-6 tasajalkahyppyä joko ylös, eteenpäin (penkin yli), penkille (korkeutta), tai hyppynarulla parikymmentä double-underia. Eli Harop/GHR 1x2-4 jonka jälkeen tuota nytkytyshommaa 4-8 toistoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten muuten suhteuttaisitte tuon dragon flagin esim. suorin jaloin voimapyörätoistoon?
Df:ää haluisin ite kovasti reenailla, mutta kotoa ainoa tohon soveltuva härpäke on piano ja sen kanssa homma menee lähinnä sormitreeniksi.
Itellä menee nyt jalat hieman harallaan muutama toisto voimapyörällä, mutta ei suorin jaloin vielä ihan alas asti.
Onko siis tuo suorinjaloin voimapyörä riittävän raskas keskivartalolle vai onko df ihan ehdoton?

Suorin jaloin voimapyörä on raskaampi kuin oikeintehty lohari munsta. Mulla ei mene ainuttakaan suorinjaloin voimapyörää.

Ookkei, jatkan siis rullailua. Olin ihan varma, että jätkällä menis voimapyörällä painoliivit päällä parikyt toistoo :D

Joo ei. Ehkä menis lantio olkalinjan alapuolella helpostikin, mutta ei anna luonne periksi tehdä jotain notkonytkytyksiä ihan vain että voi sanoa että saa niitä tehtyä.

Oikeastaan voisin pistää ton mun oman filosofian nyt käytäntöön: Jätän loharit vähäksiaikaa tekemättä ja keskityn voimapyörään.

Itellä on dragon flagit vähän jäänyt pois juurikin sen takia että ei ole kunnollisia paikkoja löytynyt. Huonon venyvyyden takia en ole tehnyt voimapyörääkään, polvilta kyllä menee toistoja paljon muttei se mitään auta. Ärsyttää vähän kun lähes kaikki suoranainen vatsatreeni on itselle vaikeaa, kerran HLL:kään ei suju hyvin venyvyyden takia. Ehkä pitäisi kehittää joku hyvä flagpaikka.

Itellä on dragon flagit vähän jäänyt pois juurikin sen takia että ei ole kunnollisia paikkoja löytynyt. Huonon venyvyyden takia en ole tehnyt voimapyörääkään, polvilta kyllä menee toistoja paljon muttei se mitään auta. Ärsyttää vähän kun lähes kaikki suoranainen vatsatreeni on itselle vaikeaa, kerran HLL:kään ei suju hyvin venyvyyden takia. Ehkä pitäisi kehittää joku hyvä flagpaikka.

Hollow holdia aikaa vastaan. Testasin just että voiko pitää paikkaansa ettei pysy hollow pidempään kuin 40s, ja reilu minsa meni heittämällä. Ehkä siihen viimetestaukseen (oliko eilen vai toissapäivänä) vaikutti se, että olin alle tunnin sisään syönyt 500g raejuustoa, 400g jauhelihaa, 200g herkkusieniä ja 200g hapankaalta? :)

Meikä tekee kesäisin dragonflagia partsilla sillai, että avaan oven ja pidän oven alareunasta kiinni sormilla. Ei oo ainakaan vielä lähtenyt ovi irti, mutta enpä tiiä kestääkö heppoisammat sisäovet moista vääntöä, enkä ees tiiä saako sieltä kunnolla kiinni. Mulla ollu DF aika jäissä talven ajan ku partsilla metri lunta, eikä salille jaksa polkea kovinkaan usein. Onneks koht on kesä.

Ei perhana Child ku sä oot fiksu. Onko kellään muulla fiilistä et Lapsi on vähän niin kuin pakkiksen oma Ido. Oon lukenu postejasi jo pidemmän aikaa, ja aina ku sä kokeilet jotain uutta nii mäkin haluan heti alkaa treenata sitä :worship:

Oon joo viime aikoina pyrkinyt karsimaan löysät pois, ja tällä hetkellä päätreeniliikkeinä on FL, BL, käsilläseisonta ja YKL. Renkaat mulla on, mutta niihin en oo vielä päässy kunnolla sissän, ehkä sit kesällä enemmän ulkona. Muutakin tulee toki tehtyä, mutta päärunko koostuu noista. Jalat on mulla ollu ehkä pikkusen sivussa, mutta niihinkin alkanu panostamaan kunnolla viime aikoina. Lähinnä teen pistoolejaja kyykkyhyppyjä, ja shrimppiä ois tarkoitus alkaa kiskoa kohtapuolin. GHR:n vois ottaa mukaan jos broidi viittii aina välil pitää jaloista kii. Haropista en oo kuullukaan, mutta täytyykin googletella.

Ja jatketaan mun videopostaustrendiä. Olin tänään voimistelusalissa, ja perhana ku se lisäs motivaatiota tähän hommaan ihan törkeesti. Kaveri yritti opettaa kippiä, mutta en viel täysin hoksannu, ja aika nopeasti repäsinkin kunnon ihopalat kämmenistä :D Tankojutut loppu siihen ja aloitin hyppimisen. Takaperinvoltti ja oikeestaan kaikki missä mennään pää alaspäin on aina ollu mulle ihan mahottomia, mutta juustomereen sitä oli helppo tehä. Tajusin et eihän tää oo ollenkaan pelottava liike, ja koht tein sitä jo permannolla. Vähäsen ilmeisesti kamera jänskätti, ja ainoastaan eka oli jokseenkin kunnollinen. Oon kuitenkin ihan pirun tyytyväinen ku oon pelänny tota liikettä ihan pirusti ennen tätä päivää.

http://www.youtube.com/watch?v=uxHT2ZmpQf4

Gymnastics ftw! :rock:

Onko kellään muulla fiilistä et Lapsi on vähän niin kuin pakkiksen oma Ido.
-Eiks se sit oo? Joo sama fiilis, Childi aina näyttää kaiken ja muut tekee perässä. Jos mennään tarkemmaks niin se on Westside barbell gymnastics osion oma jto. ;)

Takaperinvoltti ja oikeestaan kaikki missä mennään pää alaspäin on aina ollu mulle ihan mahottomia, mutta juustomereen sitä oli helppo tehä. Tajusin et eihän tää oo ollenkaan pelottava liike, ja koht tein sitä jo permannolla. Vähäsen ilmeisesti kamera jänskätti, ja ainoastaan eka oli jokseenkin kunnollinen. Oon kuitenkin ihan pirun tyytyväinen ku oon pelänny tota liikettä ihan pirusti ennen tätä päivää.

-Ai mulla on sittenki toivoa, no kesällä noita treenaamaan. Onks toi muuten helpompi takaperin ku etuperin? Joo mutta ittellä kans hirvee kauhu noihin volttiliikkeisiin.

-Ai mulla on sittenki toivoa, no kesällä noita treenaamaan. Onks toi muuten helpompi takaperin ku etuperin? Joo mutta ittellä kans hirvee kauhu noihin volttiliikkeisiin.

Siis toi liike oli aivan uskomattoman helppo, kun sen vaan uskaltaa tehä. Umpihuonolla tekniikallahan mä tota vielä teen, mutta kaikki pelot katos täysin ku sai vaan muutamia toistoja alle. Tein noit eka juustomereen siit laidalta, sen jälkeen juustomereen sillai et siin oli pehmeä patja "juuuston" päällä joka oli samalla tasolla jalkojen kanssa. Sit tein permannolla ohuelle pehmeällä matolle, ja lopulta pelkästään permannolla. Tavoitehan tossa on, että laskeudutaan samaan kohtaan, josta on poonistanut, eli mä hiihdän vielä perhanasti liikaa taaksepäin. Ja ideanahan tossa on, että ponnistetaan suoraan ylöspäin ja vasta korkealla ilmassa vedetään kroppa kerälle. Vedin varmaan ainakin 50 volttia tänään, ja tuntu, että koko ajan meni paremmaksi. Edit: niin, ja etuperinvoltti on ainakin paikaltaan paljon vaikeampi ku takaperinvoltti. Enpä tänään vielä tehny muuta kun takaperin.

Heitä youtubeen hakusanoiks 'backflip tutorial' ja sielt löytää vaikka kuinka paljon hyviä videoita.

Edit: Tai no, myönnetään et noi ei ollu mun ihan ekat voltit. Vedin kuukaus sitten super pehmeässä lumessa noita aika huonolla menestyksellä. Mulla kesti tuolloin varmaan lähes tunti, että sain psyykattyä itseni ensimmäiseen suoritukseen :D Kovemmalla permannolla toi oli kuitenkin uskomattoman paljon helpompaa.

http://www.youtube.com/watch?v=4cMYcMDN7YQ

Ei perhana Child ku sä oot fiksu. Onko kellään muulla fiilistä et Lapsi on vähän niin kuin pakkiksen oma Ido. Oon lukenu postejasi jo pidemmän aikaa, ja aina ku sä kokeilet jotain uutta nii mäkin haluan heti alkaa treenata sitä :worship:
Höpöhöpö, Merkkarihan tän pisti aluilleen ja sai mutkin messiin tähän hommaan. :) Hienoa että tyypeillä riittää motivaatiota treenata näitä juttuja, alkaa kohta oleen joka salilla yks tai kaks tyyppiä jotka saa kuulla että "ootko kauan telinevoimistellu?" "En päivääkään." :D

Ja aikalailla kaikki mitä tänne kirjottelen on Idolta, Sommerilta tai GBn guruilta opittua, kokeiltua ja hyväksi todettua hommaa. :) Jos höpötän jotain omia niin koitan muistaa tehdä sen selväksi.

Oon joo viime aikoina pyrkinyt karsimaan löysät pois, ja tällä hetkellä päätreeniliikkeinä on FL, BL, käsilläseisonta ja YKL. Renkaat mulla on, mutta niihin en oo vielä päässy kunnolla sissän, ehkä sit kesällä enemmän ulkona. Muutakin tulee toki tehtyä, mutta päärunko koostuu noista. Jalat on mulla ollu ehkä pikkusen sivussa, mutta niihinkin alkanu panostamaan kunnolla viime aikoina. Lähinnä teen pistoolejaja kyykkyhyppyjä, ja shrimppiä ois tarkoitus alkaa kiskoa kohtapuolin. GHR:n vois ottaa mukaan jos broidi viittii aina välil pitää jaloista kii. Haropista en oo kuullukaan, mutta täytyykin googletella.

Minusta rengasvariaatiot kaikista staattisista pidoista on HELPOMPIA kuin lattia-. Tää johtuu nimenomaan siitä että asennon ekonomia korostuu lattialla: Kokeile L-sittiä lattialla, ja sit renkailla. Renkailla helpompi koska jalkojen ei tartte olla niin ylhäällä = palikat ei tee niin paljon työtä = kompromissi coren kannalta mutta tehostus käsivoimien kannalta.

Harop on vähän niinku GHR, en oikeastaan muista eroja muuta ku että GHR tais olla suorin jaloin. Mutta voin olla väärässä, enkä jaksa edes googlettaa kun en niitä kumminkaan tee.

Ja jatketaan mun videopostaustrendiä. Olin tänään voimistelusalissa, ja perhana ku se lisäs motivaatiota tähän hommaan ihan törkeesti. Kaveri yritti opettaa kippiä, mutta en viel täysin hoksannu, ja aika nopeasti repäsinkin kunnon ihopalat kämmenistä :D Tankojutut loppu siihen ja aloitin hyppimisen. Takaperinvoltti ja oikeestaan kaikki missä mennään pää alaspäin on aina ollu mulle ihan mahottomia, mutta juustomereen sitä oli helppo tehä. Tajusin et eihän tää oo ollenkaan pelottava liike, ja koht tein sitä jo permannolla. Vähäsen ilmeisesti kamera jänskätti, ja ainoastaan eka oli jokseenkin kunnollinen. Oon kuitenkin ihan pirun tyytyväinen ku oon pelänny tota liikettä ihan pirusti ennen tätä päivää.

Gymnastics ftw! :rock:

Mullaki ois kesällä tarkotus opetella vähän takaperinvolttia, jonka pitäs olla kuulemma helpompi kuin etuperinvoltti :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom