Westside barbell gymnastics

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toi mitä merkkari sano venyttelyn tärkeydestä on kyllä niin totta. Viime aikoina oon venytellyt ja mobbannut varsinkin olkapäiden seutua oikein urakalla, ja ensimmäistä kertaa käsilläseisonta oikeasti tuntuu jo melkein käsilläseisonnalta eikä pystypynnerrukselta lattiaa vasten. Myös tasapaino on tämän takia parantunut ihan pirusti. Muutenkin treeni maistuu pirun hyvältä, ja painohommat on varmaankin täysin taaksejäänyttä elämää mukaanlukien aiemmin suuresti rakastamani rinnalleveto.

Ja voi jumpe kuinka paljon muutaman kilon painonpudptus tuo helpotusta näihin hommiin. Viitisen kiloa on sulanut vajaan kuukauden sisään (joo, turhan nopea tahti), ja meininki esim. hespuissa ja ykl-treeneissä on ihan eri luokkaa. Tiistaina tein muscle-uppeja ensimmäistä kertaa pariin kuukauteen ja tuntu kyllä hyvältä. Silloin pari kuukautta sitten sain hikisesti pari tehtyä vaikka kippausta oli mukana muille jaettavaksikin. Silti MU:t tuntu nyt parin tunnin yöunien ja juuri syödyn raskaan koulupaskasafkan aiheuttamasta puolikuolleesta olotilasta huolimatta erittäin messeviltä. Otin viel videota, jos jotakuta kiinnostaa. Aika dynaamisiahan noi on ja loppu on aikamoista räpellystä, mutta jumaleishön ku ekat tuntu helpoilta: http://www.youtube.com/watch?v=9VtRYTrWU5Q

Oon nyt tähän asti treenannut aikamoisella sekasoppatreenillä, mutta mietin tänään, jos alkais noudattaa edes jotenkin strukturoitua ohjelmaa. Saa antaa vinkkejä ja haukkua tän ihan paskaksi jos haluaa:

Ma - Vetävät (MU, FL, ykl, soutu, v-sit/dragonflag)
Ti - Lepo
Ke - Työntävät+jalat - (hesput, BL, rengasdipit, l-sit to planche, pseudo plance pu, pistoolit)
To - Huolto (venyttely, olkapäämobbaus, putkirullaukset, rannejumppa, sillat)
Pe - Vetävät
La - Työntävät+jalat
Su - Huolto

Tää on siltikin aika vapaa ohjelma, ja huoltopäivinäkin tulee varmaan vedettyä muutama setti vetäviä ja työntäviä, ja käsilläseisontaa tulee varmaan treenattua vähän joka väliin.

Ja jos joku järkkää WBG-miitin pääkaupunkiseudulla mä oon niin mukana :rock:

Edit. muokkasin ohjelmaa.

Toi mitä merkkari sano venyttelyn tärkeydestä on kyllä niin totta. Viime aikoina oon venytellyt ja mobbannut varsinkin olkapäiden seutua oikein urakalla, ja ensimmäistä kertaa käsilläseisonta oikeasti tuntuu jo melkein käsilläseisonnalta eikä pystypynnerrukselta lattiaa vasten. Myös tasapaino on tämän takia parantunut ihan pirusti. Muutenkin treeni maistuu pirun hyvältä, ja painohommat on varmaankin täysin taaksejäänyttä elämää mukaanlukien aiemmin suuresti rakastamani rinnalleveto.

Yhtä monta mieltä kuin miestäkin. Parasta on että tekee sitä mikä toimii itelle parhaiten :)

Ja voi jumpe kuinka paljon muutaman kilon painonpudptus tuo helpotusta näihin hommiin. Viitisen kiloa on sulanut vajaan kuukauden sisään (joo, turhan nopea tahti), ja meininki esim. hespuissa ja ykl-treeneissä on ihan eri luokkaa. Tiistaina tein muscle-uppeja ensimmäistä kertaa pariin kuukauteen ja tuntu kyllä hyvältä. Silloin pari kuukautta sitten sain hikisesti pari tehtyä vaikka kippausta oli mukana muille jaettavaksikin. Silti MU:t tuntu nyt parin tunnin yöunien ja juuri syödyn raskaan koulupaskasafkan aiheuttamasta puolikuolleesta olotilasta huolimatta erittäin messeviltä. Otin viel videota, jos jotakuta kiinnostaa. Aika dynaamisiahan noi on ja loppu on aikamoista räpellystä, mutta jumaleishön ku ekat tuntu helpoilta: http://www.youtube.com/watch?v=9VtRYTrWU5Q
Tolkku räjähtävyys sulla noissa leuoissa. Ei varmasti YKLkaan ole ongelma? Hienosti irtoaa noi ekat punnerrukset ja pitkää sarjaakin vielä. Ei muuta ku painoa messiin ja hidasta alastuloa kehiin :)

Ja jos joku järkkää WBG-miitin pääkaupunkiseudulla mä oon niin mukana :rock:

Ja ohjelmointiin en otakkaan kantaa, olen vakuuttunut taidottomuudestani sillä saralla. Jos mietityttää ni WODit kehiin GBltä.

Vois tosiaan suunnistella jotain WBG suur-treenisessiota joskus kesemmällä. Mistähän päin täällä on porukka enimmäkseen? Voisin pitää hesaviikonlopun jossain välissä jos jotain tänsuuntasta tulis ajankohtaseksi. Tyyliin jonku pakkismiitin aikana vois pystyttää oman WBG teltan ja kaikilla jäsenillä täytyy olla tämmönen päällä että tunnistaa. Baarissaki. Pistin oman jo tilaukseen joten miitti täytyy järjestää.

Eipä oo ykl vielä lähelläkään, mutta sekin on edistynyt painonpudotuksen myötä ihan pirusti viimeisen kuukauden aikana. Just kirjotin muutaman sanan ykl-ketjuun jos kiinnostaa. Kesällä tai viimeistään vuoden loppuun mennessä olis tarkoitus se kyllä vetää.

Nyt ku vähän lämpenis viel, niin alan kyllä kiskoa noita muscleuppeja enemmän. Treenaan ehkä 95% himassa, eikä salilla tuu käytyä nykyisin melkein ollenkaan, joten MU-treeni on ollu ihan jäissä koko talven. Hidas palari ois kans tarkoitus vetää.

Ja mä oon niin huono organisoimaan mitään miitin kaltaisia, etten uskalla ottaa järjestelyvastuuta, mutta mukana ollaan, jos se on vain mahdollista. Ja mä kyl mielummin pitäisin tätä päällä mitä mainostit jo toisessa ketjussa: http://cgi.ebay.co.uk/Mens-All-1-Da...97955138?pt=Men_s_Clothes&hash=item4aa5209242:hyper:

Edit. Ja toi venyttely+mobbaushomma oli lähinnä just tarkoitettu mun törkeen hunosti liikkuville olkapäille. Esim. mulla jää tässä liikkeessä yli 20 senttiä sormenpäiden väliin: http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_183/1189167786QxzYKw.jpg

Onko jollain muuten jotain vinkkiä renkaiden päällystämiseksi. Haluaisin reiilut kädenlevyiset pehmusteet kumpaankin renkaaseen mukavuuden ja pidon parantamiseksi. Joku pehmeähkö kumi, jonka saisi kiedottua renkaan ympäri olisi varmaan aika optimi, ja joskus muistan yhden paikan renkaissa semmoiset nähneeni. Mietin myös jotain tennismailoissa käytetyn gripin käyttöä, mutta epäilen sen repeilevän ja irtoavan helposti.

Vai onko renkaita edes mitään järkeä päällystää ollenkaan.

Vai onko renkaita edes mitään järkeä päällystää ollenkaan.

Ei. :david:

Osta tämmöset jos ei mankka riitä. Vois ite ostaa noihin tankomuppeihin tommoset. Ois melkeo ksiittaamista kun ei tarvis paljon miekkailla otteen kans kesken vedon ;)

On se vaan niin kumma kuinka paljon painonpudotus helpottää näitä hommia. Kuukausi sitten läskissä kunnossa en pystynyt roikkumaan juurikaan yhden käden leuassa käsi 90 asteen kulmassa. Viikko sitten sain kulmaa suljettua noin 20 astetta. Tänään demona parille kaverille esittelin yhden käden leukaa ilman mitään lämmittelyitä ja sain kiskottua vasurilla itseni ysikympistä ihan ylös asti. Olin kyllä ihan äimän käkenä, ku luulin että saisin just ja just roikuttua hetken aikaa, mutta veto ei ees tuntunu kovin raskaalle. Myös aiemmin mahdottomana pitämäni front lever tuntuu olevan vain askeleen päässä ja sain tehtyä ekan oikean back leverin jalat suorina kaverin silmien alla tämäkin ilman mitään lämmittelyjä.

Ja tää painonpudotus on ihan huippuhommaa muutenkin. Nyt tuntuu, että saa syödä sopivan määrän suhteessa nälkään, kun painoa nostaessa tai ylläpitäessä on syöminen joskus niin tuskaa. Vähän turhan nopee paino tippunu (5 kg 25 päivässä), mutta eipä ainakaan voimien hupenemisena tunnu ollenkaan. Olo on sen sijaan aivan mahtava jatkuvasti eikä kertaakaan kuukauden aikana oo ollu ees kova nälkä. Muutenkin askel tuntuu paljon kevyemmältä ja säästää aikaakin ihan mukavasti ku ei tarvii koko ajan olla syömäs. Joskus aattelin et haluan kasvaa isoksi, muta tiukkuuteen pyrkiminen onki hemmestisti nastempaa. Erittäin epämääräistä Intermittent Fastingia olen noudattanut ja tuntuu sopivan kuin nyrkki silmään.

Meinaa oikein alkaa oksettaa tämmönen positiivisuus, mut treenit kulkee tällä hetkellä liiankin hyvin. Eiköhän sitä kohta olla sairaana ylikunnossa nivelkipujen kanssa edelleen ilman naista, mutta siihen asti :rock:

Ja ootko vaan salia/kamppeita vastaan? Siis fundamentalistiluolamies kuten minä olin paleon suhteen? Vai eikö vaan ole mitään keinoa saada painoja sinne missä oot? Etkö asu tyyliin jossain korvessa, sinnehän ku roudaat neljä autonrengasta ja niiden päälle nostoalustaksi jonku 2by4rin ja kärkkäiseltä jonku haistapaska tangon + painoja niin teet maastavetoa grease the groovella ja elät aitoa Childintime unelmaa. Jos mulla ois nostoalusta ja tanko kämpässä ni en muuta tekiskään ku vetelisin mavea pitkin päivää ja valvoisin ylikunnossa yöt

Salia ei todellakaan ole, enkä pidä muutenkaan siitä tippaakaan, ei rioitä motivaatio jonnekin raahautua päivittäin. Painoihin ja tankoon ei ole varaa, mutta olen yrittänyt löytää jotain hyvää ratkaisua. Nuo renkaat kuulostaa ainakin hyvältä, kuten myös se että hakisin metsästä kiviä (Löytyy loistavasti erikokoisia ja -suuruisia, progressio olisi melkeimpä tasaista). Tuo kuvailemasi tyyli on kieltämättä juuri oma unelmani ja filosofiani treenissä :D

Olen todnäk käsittänyt slizzardin väärin. Hemmo vaikuttaa kunnon bro-scientistilta. Tuntuu tietävän paljon, mutta välillä menee sinne "I was in the navy so I know my stuff ok?" akselille.

Totta puhut, Slizzin jutut on joskus vähän yliampuvia ja varsinkin sitä rypäleensyöntiä tunkee jokaikiseen treeniin jokaiseen mahdolliseen koloon kaikille ratkaisuksi koska itsellä kuulemma auttaa palautumiseen ainakin 400%. Venyttelypuolella sillä on kyllä todella asiajuttua, ja nuo perusvoimankin jutut siltä (esim tuo mavetus) ovat vaikuttaneet ihan hyviltä.

Oletko muuten nähnyt äijän videoita? Front pullit on kyllä sillä ihan perhanan kovia.

Ja ootko vaan salia/kamppeita vastaan? Siis fundamentalistiluolamies kuten minä olin paleon suhteen? Vai eikö vaan ole mitään keinoa saada painoja sinne missä oot? Etkö asu tyyliin jossain korvessa, sinnehän ku roudaat neljä autonrengasta ja niiden päälle nostoalustaksi jonku 2by4rin ja kärkkäiseltä jonku haistapaska tangon + painoja niin teet maastavetoa grease the groovella ja elät aitoa Childintime unelmaa. Jos mulla ois nostoalusta ja tanko kämpässä ni en muuta tekiskään ku vetelisin mavea pitkin päivää ja valvoisin ylikunnossa yöt

Salia ei todellakaan ole, enkä pidä muutenkaan siitä tippaakaan, ei rioitä motivaatio jonnekin raahautua päivittäin. Painoihin ja tankoon ei ole varaa, mutta olen yrittänyt löytää jotain hyvää ratkaisua. Nuo renkaatja painot kuulostaa ihan hyviltä, vaikkei lähellä kyllä ole mitään paikkaa mistä sellaisia voisin saada... EIlen myös vähän tuolla luonnossa ajattelin, että hakisin metsästä kiviä (Löytyy loistavasti erikokoisia ja -suuruisia kymmeniä, progressio olisi melkeimpä tasaista ja grippi kehittuyisi). Tuo kuvailemasi tyyli on kieltämättä juuri oma unelmani ja filosofiani treenissä :D

Olen todnäk käsittänyt slizzardin väärin. Hemmo vaikuttaa kunnon bro-scientistilta. Tuntuu tietävän paljon, mutta välillä menee sinne "I was in the navy so I know my stuff ok?" akselille.

Totta puhut, Slizzin jutut on joskus vähän yliampuvia ja varsinkin sitä rypäleensyöntiä tunkee jokaikiseen treeniin jokaiseen mahdolliseen koloon kaikille ratkaisuksi koska itsellä kuulemma auttaa palautumiseen ainakin 400%. Venyttelypuolella sillä on kyllä todella asiajuttua, ja nuo perusvoimankin jutut siltä (esim tuo mavetus) ovat vaikuttaneet ihan hyviltä.

Oletko muuten nähnyt äijän videoita? Front pullit on kyllä sillä ihan perhanan kovia.

Totta puhut, Slizzin jutut on joskus vähän yliampuvia ja varsinkin sitä rypäleensyöntiä tunkee jokaikiseen treeniin jokaiseen mahdolliseen koloon kaikille ratkaisuksi koska itsellä kuulemma auttaa palautumiseen ainakin 400%.

Ei saatana, tätä pitää kyllä lukea tarkemmin. Mistähän se repii noi viinirypälehommat? Joskus luin että se vetää ihan simppeliä sokeria/glukoosia ihan vitusti treenin päälle, ja tyyliin 2h jälkeen vasta alkaa syömään prodea.

Venyttelypuolella sillä on kyllä todella asiajuttua, ja nuo perusvoimankin jutut siltä (esim tuo mavetus) ovat vaikuttaneet ihan hyviltä.
Perusvoimajutut sillä on hallussa, ja tuo yhdenjalan maastavedon perustelukin on aika jämäkkää ja silittää selkeesti peruspunttipenttejä vastakarvaan niin maan perkeleesti että vois melkeen pistää kokeiluun. Veikkaan että jos molemmilla jaloilla (erikseen) vedät progressiivisesti enemmän, on carryover normimaveen kahdella jalalla aivan tolkuton. Hevonpaskaa ettei se kehittyis mihinkään.

Ainoastaan hollow-hold videon missä se jonku 2min piti rankaa maassa. Voisin kokeilla ite miten onnistuu kun loharilippuja menee ku vettä vaan.

AINIIN: Vapaaseisonta 50sek! Nyt viimeinki sisäistin mikä mulla on kussu koko tämän ajan: se navan sisäänveto/perseen jännitys on ehkä väärä fraasi opettaa mua tekeen käsilläseisonta oikein: Tajusin että kun suoristin alaselän kuin olisin tehnyt juurikin tuota hollow holdia (eli kuvittelin makaavani maassa selälläni ja pyrkiväni koskettamaan alaselällä maahan = alaselkä suoristuu = tasapaino pysyy = kick-up pysähtyy ku SEINÄÄN) niin tuli ihan VÄLITTÖMÄSTI semmonen varmuus tuohon seisontaan.

Ja tää painonpudotus on ihan huippuhommaa muutenkin.

Itellä aika samanlaiset fiilikset tuosta painonpudotuksesta. Käsittämättömän hyvin kulkenu reenit ja fiiliski ollu aivan loistava. Nyt tosin alkaa huomaamaa, että alkais olla lepoviikon paikka - sen verran jumissa alkaa olla selkä/hartia,ojentaja -osasto.
Tän päivän reenit: 3x2 mu, 3x1 ykl avustettuna 0,5cm kulmalistasta, 3x20s advanced fl + illalla dynaamisempaa reeniä jaloille.
Tuntuu, että oikeella kädellä ei oo ykl enää kovin kaukana. Tosin niin on tuntunu ennenkin eikä se ikinä oo menny :D

Hiton fiiliksissä ku sain tietää, että opiskeluitten kautta on kerran viikkoon telinevoimisteluvuoro :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei saatana, tätä pitää kyllä lukea tarkemmin. Mistähän se repii noi viinirypälehommat? Joskus luin että se vetää ihan simppeliä sokeria/glukoosia ihan vitusti treenin päälle, ja tyyliin 2h jälkeen vasta alkaa syömään prodea.

Rypäleet sopii kuulemma sille juurikin hyvänä sokerina, ja se syö niitä koko ajan treenin aikana. Nutrition-osiossa gymnasticbodiesilta löytyy juttua enemmän. Ootko muuten GB:llä nimimerkillä Khassera? Ajattelin kun oli SUomesta kotosin ja puhui samoista jutuista mitä itse olet maininnut.

AINIIN: Vapaaseisonta 50sek! Nyt viimeinki sisäistin mikä mulla on kussu koko tämän ajan: se navan sisäänveto/perseen jännitys on ehkä väärä fraasi opettaa mua tekeen käsilläseisonta oikein: Tajusin että kun suoristin alaselän kuin olisin tehnyt juurikin tuota hollow holdia (eli kuvittelin makaavani maassa selälläni ja pyrkiväni koskettamaan alaselällä maahan = alaselkä suoristuu = tasapaino pysyy = kick-up pysähtyy ku SEINÄÄN) niin tuli ihan VÄLITTÖMÄSTI semmonen varmuus tuohon seisontaan.

50 s? AIVAN MIELETÖN TULOS! Paljonko on harjoittelua takana? Itse en ole niin paljoa tuota hollowia harjoitellut, kerran sain sitä tehtyä n. 50s ensi yrittämällä enkä enempää ole tehnyt. Itsellä on todella kaareva kä'silläseisonta, joten sinäänsä tuota pitäisi varmaan testata että järkevämmäksi saisi ton asennon. En ole jaksanut oikein tuota stomach-to-wallia tehdä kun siihen pääsy on niin pirun vaikeata, kuten myös poispääsy. Cast wall walkki aina sen eteen ja jälkeen tekee itse pidon vaikeaksi.

Rypäleet sopii kuulemma sille juurikin hyvänä sokerina, ja se syö niitä koko ajan treenin aikana. Nutrition-osiossa gymnasticbodiesilta löytyy juttua enemmän. Ootko muuten GB:llä nimimerkillä Khassera? Ajattelin kun oli SUomesta kotosin ja puhui samoista jutuista mitä itse olet maininnut.

Guilty as charged.

50 s? AIVAN MIELETÖN TULOS! Paljonko on harjoittelua takana? Itse en ole niin paljoa tuota hollowia harjoitellut, kerran sain sitä tehtyä n. 50s ensi yrittämällä enkä enempää ole tehnyt. Itsellä on todella kaareva kä'silläseisonta, joten sinäänsä tuota pitäisi varmaan testata että järkevämmäksi saisi ton asennon. En ole jaksanut oikein tuota stomach-to-wallia tehdä kun siihen pääsy on niin pirun vaikeata, kuten myös poispääsy. Cast wall walkki aina sen eteen ja jälkeen tekee itse pidon vaikeaksi.

En ole ihan 100% varma että oliko se ihan just 50s, mutta seisoin jonkuaikaa joka vaikutti aika pitkältä ku olin varma että kaadun, mutta sitten keksin että "suoristan alaselän" ja kaikki pikkuliike lakkas ku seinään ja seisonnasta tuli paljon helpompaa. Aloin sitten laskemaan ja laskin 35s kunnes alko olkapäät väsymään, enkä halunnu feilata/kaatua että jäis hyvä mieli, niin tulin piruetilla alas. Eli oisko siinä lähelle 50s, ainakin yli 40s :) Ja käsilläseisontaa olen harjotellu TOSI aktiivisesti jo kuitenkin yli puoli vuotta, ja tätä GB-treeniä on takana reilu vuosi. Jossain vaiheessa käsilläseisonta vaan jäi pois kokonaan kun innostuin renkaista.

Tuo alaselän suoristus on avain onneen. Uskon että se on se kikka millä Idokin pysyy niin liikkumattomana.

EDIT: Ja slizzzardista vielä. Pakko ottaa kantaa, kaveri postas 2010 vielä melko kamalan rengas L-sit vidin missä sen jalat vajos ku mummo hankeen. No, samoihin aikoihin(ko?) kaveri postas yli 8min hollow holdin. Ei siinä muuten mitään, mutta pidin ite just äsken ihan huvin vuoksi hollowia ja kokeilin miten raskasta se on. Melkein feilasin minuutin kohdalla. Jokin tässä toteutuksessa nyt kusee pahasti, ja sehän on ilmiselvästi se, että slizzi pitelee kämmeniä persseen alla jolloin persse nousee korkeammalle kuin ranka, ja tämä vie ihan mielettömästi työtä vatsalihaksilta (vertaa straddle FL suoralla selällä ja köyryselällä, liikerata on alle 2cm mutta vaikutus on aivan tolkuton).

Tää hollow hold on ihan MUST jos haluaa opetella käsilläseisonnan. Oon ihan vakuuttunu että jos aiemmin oisin alkanu tätäki värkkään niin ois käsilläseisonta ollu paljon helpompaa. Auttaa oikeastaan jo se, että vaikka 5s pidät tätä pitoa ja sitten kokeilet käsilläseisontaa muistaen sen fiiliksen mikä hollowin aikana tulee. Itse nimittäin olen "Hollow your body" -fraasin tajunnut että vedetään napa sisään ja lantiota "taitetaan (ei koskaan taiteta, mutta silleen hipisti annetaan "valahtaa") sisäänpäin ennemmin kuin ulospäin. Tää hollow pakottaa sun lantion/alaselän 100% suoraksi. Tuntuu hassuna pumppina alaselässä.

Tää strukturoitu treenaaminen on mulle varmaan ihan mahoton toteuttaa, joten eiköhän treenit edelleen jatku samalla vanhalla sekasikiöhärväyksellä. Tulokset on ainakin parantunut sen verran viime aikoina, ettei mitään pakotetta muutokseen ainakaan tällä hetkellä ole.

Itekin just muistin, että mulla on käyttöoikeus telinevoimistelusaliin kerran viikossa, ja pitää varmaan alkaa käydä siellä viikoittain. Jos joku espoon tai pk-seudun pakkislainen kaipaa muuten seuraa telinevoikkatreeneihin, nii mulle voi laittaa privaa. Se on urheiluseurani vuoro, mut ei se haittaa, jos sinne muutamia ekstrojakin tulee. En kuitenkaan julkisesti viitti mainostaa täs.

Miten toi hollow hold eroaa muutenkuin käsien osalta semmoisesta liikkestä että jalkoja pidetään vain muutama n.5-10cm ilmassa? Mietin vaan että kun suurimasssa osassa videoista yms. nuo jalat on tyyliin 20-30cm ilmassa niin omasta mielestäni tuo tuntuuu helpommalta kuin jos jalat pitäisi lähempänä lattiaa? Mutta kuinka pitkään tuota pitäisi pystyä pitämään noin käsilläseisonnan kannalta? Itse pidin tuota 1min 40s niin onko millainen aika?

Itse pidin tuota 1min 40s niin onko millainen aika?

Sellainen että oot todennäköisesti tehny jotain väärin (tai sitten sulla on syvät- ja -palikat jo voimistelijan tikissä) ;) Hollow Hold, kuten selitin, on aktiivinen staattinen positio, eli kokoajan työnnetään alaselkää/selkärankaa lattiasta läpi. Jalat on tosiaan vain sen pari senttiä irti lattiasta, nyrkin verran vaikka. Pää voi olla irti lattiasta (leuka rinnassa) koska asento on kuitenkin hollow, eli köyryselällä tehtävä liike, ja leukalinjan pitäminen suorassa aiheuttaa huonon asennon ylärankaan.

Hyvä sääntö on, että jos kaveri koittaa työntää kynää tai viivotinta sun selän alta (alaselän kohalta) niin se ei mene läpi. Ja läskeillä tämä onnistuu hyvin jo makaamalla paikoillaan, mutta itsekriittisyyttä peliin: Kyllä sen tuntee millon se ranka vastaa maata.

Kun lopetat rangan työntämisen lattiasta läpi on suoritus ohi. Lihaksien pumpista johtuen voi ranka vielä olla kiinni maassa, mutta edelleen: itsekriittisyys. Ite lyön kellon kiinni välittömästi kun lopetan aktiivisen jännityksen.

jos joku vois kertoo mist sais jonku alottelijan ohjelman näihi kehonpainojuttuihi nii oisin kiitollinen.. sen verta että painoo joku reilu 85 ja pituutta 187 jos nää ny vaikuttaa mihkää sekä leukoi menee puhtaasti reilu 10

Building the Gymnastic Body on kirja, jonka mukaan meikä on ainakin treenejään jonkin verran suunnitellu. Siinä on eritasoisia variaatioita monille eri voimisteluliikkeille. Tästä nettilinkistä löytyy todennäköisesti samat asiat, jos jaksat etsiä, mutta kirjassa ne on toki selkeämmässä muodossa: http://www.gymnasticbodies.com/

Ja tässä video muutamasta hitaahkosta palarista viime joulukuulta. Lihoin tän videon teon jälkeen useamman kilon, enkä saanu enää alkuvuonna vedettyä noin. Nyt oon kuitenkin hoikempi ja vahvempi, joten vois kokeilla, jos tulis kevyemmin ja hitaammin. http://www.youtube.com/watch?v=lP0nOTJ6qLA

Ois muuten kiva, jos porukka heittelis tänne omia treenivideoitaan. Must on ainakin tosi nasta seurata muiden edistystä.

jos joku vois kertoo mist sais jonku alottelijan ohjelman näihi kehonpainojuttuihi nii oisin kiitollinen.. sen verta että painoo joku reilu 85 ja pituutta 187 jos nää ny vaikuttaa mihkää sekä leukoi menee puhtaasti reilu 10

Varmaan baziljoona kertaa postattu tänne, mutta tässä on beisikeistä beisikein, noita kannattaa vääntää edes kuukausi ennenkuin alkaa jotain yhdenkädenrusifiksejä treenaileen.

Tuomasd: Tässä sulle karseaa, kamalaa ja rumaa offtopikkia. Lupaan että seuraavassa videossa ei ole rautaa lähimaillakaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sellainen että oot todennäköisesti tehny jotain väärin (tai sitten sulla on syvät- ja -palikat jo voimistelijan tikissä) ;) Hollow Hold, kuten selitin, on aktiivinen staattinen positio, eli kokoajan työnnetään alaselkää/selkärankaa lattiasta läpi. Jalat on tosiaan vain sen pari senttiä irti lattiasta, nyrkin verran vaikka. Pää voi olla irti lattiasta (leuka rinnassa) koska asento on kuitenkin hollow, eli köyryselällä tehtävä liike, ja leukalinjan pitäminen suorassa aiheuttaa huonon asennon ylärankaan.

Hyvä sääntö on, että jos kaveri koittaa työntää kynää tai viivotinta sun selän alta (alaselän kohalta) niin se ei mene läpi. Ja läskeillä tämä onnistuu hyvin jo makaamalla paikoillaan, mutta itsekriittisyyttä peliin: Kyllä sen tuntee millon se ranka vastaa maata.

Kun lopetat rangan työntämisen lattiasta läpi on suoritus ohi. Lihaksien pumpista johtuen voi ranka vielä olla kiinni maassa, mutta edelleen: itsekriittisyys. Ite lyön kellon kiinni välittömästi kun lopetan aktiivisen jännityksen.

Noin juurikin sen tein, itselläni ainakin käy niin, että lopahdan heti kun päästän sen jännityksen. Ja uskoisin että toistaiseksi näillä 8-9% Rasvoilla ei pääse kunnolla huijjaamaan noitten läskien kanssa.
Ja vatsoita en tiedä sitten, että niitä en ole muuten kuin lajitreeneissä ja yleiurheilussa tehnyt, mutta voisit laittaa jonkun millä tuon voisi testata. Itse en ainakaan L-sittiä saa kunnolla pidettyä, kuin tankosta roikkuen sen 20s. Eli mahdollista myös että tein jotain väärin, mutta eiköhän itsellä ole suurinongelma käsilläseisonnassa tasapainossa, kun jo straight arm Frog stand tuottaa hankaluuksia, mutta eipä tässä sen suhteenkaan kiirettä vielä.

Tuomasd: Tässä sulle karseaa, kamalaa ja rumaa offtopikkia. Lupaan että seuraavassa videossa ei ole rautaa lähimaillakaan.

Tiukan näköinen paketti sulla tossa mahan kohdalla. DF kahvakuulalla on varmaankin moninkertaisesti tiukempi ku tukevasta otteesta? Itellä menee kohtuupuhtaita lippuja puolapuista kiinnipitäen korkeintaan 2. Varmaa front leveriin noi auttais mukavasti.

Paljos sulla lapsi on muuten strategiset mitat? Onko edelleen toi 181/80 mitä profiilissa lukee?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom