YKL renkailla
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Compactfitistä renkaat tulossa, nyt pitäis saada ne vielä kattoon. Kerrostalossa asun ja oletan että katto on ontelolaattaa, millähän ne saisi sielä pysymään, niin että uskaltaa roikkua pää alaspäin yms..?
Onko palstalla ihmisiä jotka tietää progressiota manna-liikkeeseen lattialla, alkutasosta sillä lailla että v-sit 15sec hyvällä tekniikalla mutta toi manna on Sellanen että ojentajat tuntuu räjähtävän ja tasapaino odttää, mikä avuks?
Video on pariinkin kertaan linkitetty jo ketjuun, mutta omasta mielestäni todella hyvin käydään osa osalta rengas-muppi läpi. Itse sain videon katsomisen jälkeisellä treenikerralla ensimmäisen muppini.
Tämä kesä mennyt kokolailla pelkällä kehonpainotreenillä, kerran olen tainnut käydä salilla. Tänään emäntä kysyi "onko sulla vähän nuo kädet pienentynyt?" JUMALAUTA! Taidan lähteä salille.:face:
Ehkä ne kädet saattaa vähän pienentyä, mutta voimaa sinne kertyy sitäkin enemmän (mulla on kädet pienentynyt, mutta niin on myös rasvaprosentti). Kokeilin viime viikolla pitkästä aikaa punttia. Kahden tunnin rengastreenin jälkeen tein hauiskääntöjä käsipainoilla helppoja 10x25kg painoilla ja pystypunnerruksessa tein 3x70kg. Kumpikin taitaa olla ennätys vaikka en ole tehnyt punttia kunnolla vuosiin.