Westside barbell gymnastics

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kokeilin tänään eka kertaa muscle uppia renkailla ja heti onnistui. Paljon paljon helpompi kuin tangolla. Nyt täytyis kotiin saada renkaat niin vois säännöllisesti treenata.

Compactfitistä renkaat tulossa, nyt pitäis saada ne vielä kattoon. Kerrostalossa asun ja oletan että katto on ontelolaattaa, millähän ne saisi sielä pysymään, niin että uskaltaa roikkua pää alaspäin yms..?

JEA! Muscle up tangolla ILMAN KIPPIÄ, kolme ykköstä. Näin hyvää fiilistä treenin jälkeen ei ole ollut sen jälkeen, kun aikoinaan otti sen maagisen satkun penkistä. Lisäksi backlever alkaa kehittyä, straddlena 8 x 10s. :rock:

Onko palstalla ihmisiä jotka tietää progressiota manna-liikkeeseen lattialla, alkutasosta sillä lailla että v-sit 15sec hyvällä tekniikalla mutta toi manna on Sellanen että ojentajat tuntuu räjähtävän ja tasapaino odttää, mikä avuks?

Onko palstalla ihmisiä jotka tietää progressiota manna-liikkeeseen lattialla, alkutasosta sillä lailla että v-sit 15sec hyvällä tekniikalla mutta toi manna on Sellanen että ojentajat tuntuu räjähtävän ja tasapaino odttää, mikä avuks?

Lue coach sommerin "Building the gymnastic body"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Video on pariinkin kertaan linkitetty jo ketjuun, mutta omasta mielestäni todella hyvin käydään osa osalta rengas-muppi läpi. Itse sain videon katsomisen jälkeisellä treenikerralla ensimmäisen muppini.

Erittäin hyvä video, suosittelen katsomaan jos MUpin kanssa painit. Mulla on pari viikkoa ollut renkaat käytössä ja muscle uppia jonkun verran vääntänyt, mutta ei ole mennyt. Tänään katsoin tän videon, ja kävelin eteiseen koittamaan, meni ihan sairaan helposti. Joku 20 ykköstä oon ottanut sen jälkeen, aina kun renkaiden alta kävelee niin yksi. Menisi varmaan muutaman toiston sarjoja, mutta false grippi ei pidä, sattuu ranteisiin...täytyy alkaa vaan roikkua false grip-otteella pitkin päivää, josko ne ranteet siitä sitten vahvistuisi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Teettekö ollenkaan yksinkertaisempia voimisteluharjoituksia vai temppuiletteko vain? Teettekö voimaa enemmän muulla kuin kehonpainolla ja temppuja voimistelulla? Ajattelin, että esimerkiksi plance (jota en pääse) harjaannuttaa myös punnerrukset koska keskivartalo kokoajan jännityksessä. Eli mahtaako eri kehonpainoharjoitukset tukea toisiaan? Olen levytanko ja lisäpainovoimaharjoitteun lopuksi tehnyt lyhyillä palautuksilla eri variaatioita punnerruksia kyykkyjä ja leukoja. Myös vaativampia taidonnäyttetä vähän harjoitellut. Ainakin hauskaa on jos ei muuta hyötyä. 19 Best Push Up Exercises - YouTube

Jos haluat ensisijaisesti osata nuo taitoliikkeet eli mitä näät barstarz yms showvideoissa, niin treenaa niitä usein, mut vähän kerrallaan. Ja niinku ylempänä mainittii, lähe helpoista variaatioista hiljalleen rakentaa sitä taitoo. Jos taas haluat voimaa ja massaa niin paras tapa siihen on keskittyä näihin isoihin perusliikkeisiin variaatioineen eli leuat, kyykyt, askelkyykyt, punnerrukset, dipit, sillat, käsinseisontapunnerrukset, hanging leg raiset. Etenet oman harkinnan mukaan mut muista et liian nopeesti eteneminen johtaa lopulta siihe et seinä tulee vastaa. Pyri aina tekemään liike paremminkuin ennen sen sijaan et keskityt vaan tekee useemmin. Eli älä hyväksy itseltäsi sinnepäin-toistoja, ne ei kehitä mitään. Hyviä reenejä!

Tämä kesä mennyt kokolailla pelkällä kehonpainotreenillä, kerran olen tainnut käydä salilla. Tänään emäntä kysyi "onko sulla vähän nuo kädet pienentynyt?" JUMALAUTA! Taidan lähteä salille.:face:

Väärät metodit!!1

Tämä kesä mennyt kokolailla pelkällä kehonpainotreenillä, kerran olen tainnut käydä salilla. Tänään emäntä kysyi "onko sulla vähän nuo kädet pienentynyt?" JUMALAUTA! Taidan lähteä salille.:face:

Ehkä ne kädet saattaa vähän pienentyä, mutta voimaa sinne kertyy sitäkin enemmän (mulla on kädet pienentynyt, mutta niin on myös rasvaprosentti). Kokeilin viime viikolla pitkästä aikaa punttia. Kahden tunnin rengastreenin jälkeen tein hauiskääntöjä käsipainoilla helppoja 10x25kg painoilla ja pystypunnerruksessa tein 3x70kg. Kumpikin taitaa olla ennätys vaikka en ole tehnyt punttia kunnolla vuosiin.

Ehkä ne kädet saattaa vähän pienentyä, mutta voimaa sinne kertyy sitäkin enemmän (mulla on kädet pienentynyt, mutta niin on myös rasvaprosentti). Kokeilin viime viikolla pitkästä aikaa punttia. Kahden tunnin rengastreenin jälkeen tein hauiskääntöjä käsipainoilla helppoja 10x25kg painoilla ja pystypunnerruksessa tein 3x70kg. Kumpikin taitaa olla ennätys vaikka en ole tehnyt punttia kunnolla vuosiin.

Joo mullakin on paino tippunut n. 6kg ja kyllä suonet erottuu huomattavasti paremmin kuin ennen, että ei se tippunut paino pelkkää lihasta ainakaan ole. En meinaa kehonpainotreenejä lopettaa, oli jo aloittaessa tiedossa että vähän saattaa lihat sulaa. Mutta kyllähän se aina kirvelee kun emäntä tuollaista päästää suustaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom