Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitkästä aikaa kokeilin lämsiä ja meni treenit ihan jees. Välillä ne häiritsee mua pikkasen ja silloin käytän rannesiteitä.Kai noista lämsistä jotain etua saa, mutta en osaa sanoa, että kummat on paremmat lämsät vai siteet.. Noi lämsät rupee olee jo ihan puhki et pitäis hankkii uudet. Mitä jättiläisiin tulee. Niin olen vähän kokeillut, mutta se on aivan törkeän pelottava liike. Vähän tuntuu et tarttis jonkun valmentajan viereen ohjaamaan.. Sun pitäis tulla joku aamu vetää munkaa yhteisjumpat tuulimäkeen
transition vaiheen hiomista jalat maassa 3 x 1 min ( jatkuva liike ja renkaat pysyvät koko liikkeen ajan kiinni rintakehässä, varpaat juuri ja juuri kannattelevat kroppaa. Aikanaan sama harjoitus tehdään jalat ilmassa, jotta se vaihe liikettä vahvistuisi ja pystytään tekemään ilman mitään kippiä leveällä otteella)
Tänään ensimmäistä kertaa kokeilin tätä MU treenin yhteydessä. Eikös transitiovaiheessa renkailla ideana ole taittaa renkaat ikään kuin kylkiin kiinni, ja siitä dippipunnerrus ylös? Tätä ns. Leuanvedon loppuasennosta dipin alkuasentoon yritin hinkata. Mainitsit kuitenkin että renkaat on rinnassa kiinni koko ajan, ja olen nyt ihan ulapalla. Meikälle pitää taas vääntää rautalangasta, ennen kuin saan mielenrauhan. (Kädet väsy ainakin sen verran, ettei dippejä saanut ainuttakaan ton sähläyksen jälkeen :D )
Tänään ensimmäistä kertaa kokeilin tätä MU treenin yhteydessä. Eikös transitiovaiheessa renkailla ideana ole taittaa renkaat ikään kuin kylkiin kiinni, ja siitä dippipunnerrus ylös? Tätä ns. Leuanvedon loppuasennosta dipin alkuasentoon yritin hinkata. Mainitsit kuitenkin että renkaat on rinnassa kiinni koko ajan, ja olen nyt ihan ulapalla. Meikälle pitää taas vääntää rautalangasta, ennen kuin saan mielenrauhan. (Kädet väsy ainakin sen verran, ettei dippejä saanut ainuttakaan ton sähläyksen jälkeen :D )
Mitä jättiläisiin tulee. Niin olen vähän kokeillut, mutta se on aivan törkeän pelottava liike. Vähän tuntuu et tarttis jonkun valmentajan viereen ohjaamaan..
silläkin olisi oma arvonsa, että lajista olisi tarjolla pientä pöhinää, höpinää ja tietoa ihan omalla kotoisalla kielellämme höystettynä. Samalla ois helppo mainostaa lajiin liittyviä tapahtumia ym. ;)