Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs tuollasella pizzakivellä tehdään? Älkää nyt sanoko että weberimiehet vääntää pizzatkin grillillä...
Eikö pointti ole saada se pizza suoraan siihen kivelle, näinhän se tulos olisi "niinkuin aidossa italialaisessa pizzeerissa!" Jos siinä on peltiä välissä, niin kivi lämmittää ensin pellin ja sitten alkaa pizzan lämmitys. Näin ainakin tehtiin jossain pizzakivivertailussa, kun uunissa pizzakiviä käytettiin ja vertailtiin.
Tosin se voi tuoda vielä yhden haasteen lisää. Jauhoilla siitä kai selviää, kai?
Hyvähän se täältä on huudella, kun en koko kiveä edes omista. Luettua on kyllä tullut ja tutkailtua. Päätin aikoinaan että ostan sen sitten talven kynnyksellä, kun grillauskausi hiljenee. Niin tehdään pizzaa sitten talvella. .
Pitäisi taas pestä Weberi. Onko muilla millaisia keinoja käytössä? Oma pesu kun siis tarkoittaa täyspesua.
Vieraissalle voi sanoa viitaten vanhoihin viesteisi
a) ollaan kollegoja koska itekin oon ison talon kustannussopimuskirjailijana päivätyön oheessa
b) musta tuli ok ruoan laittaja kun otin sen attituden että ainoa tapa tulla hyväksi ruoan laittajaksi on että ei välitä jos menee pieleen joskus. Mulla suurin piirtein joka kymmenes ateria on ihan syömätöntä sutta mutta mä mielellään otan sen hinnan kokeilusta ja stressittömyydestä. Oon sanonut rouvalle jo monta vuotta sitten että välistä nää vaan menee pieleen koska tykkään kokeilla.
c) vakavin asia - nyt se on sitten huomattu että ei weberkään ikuisuuksia kestä. Meidän webbu on ollut nyt kymmenen vuotta ulkona kesät talvet ja mitä on tapahtunut on että jalkojen ja alakuvun välinen alue on ruostunut puhki ja jalat pysyy nyt ihan laina-ajalla. Toisaalta, bilteman pallo ei olisi kestänyt samaa välinpitämättömyyttä edes kolmea vuotta. Seuraava weber nostetaan kuivaan kun möksältä lähdetään pois. stupid me.