Wangsterin kysymykset koottu tänne

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
meneekö muuten kuinka paljon reenist ojentajille jos teen penkkii noin hartioitte levysellä otteella, ehkä vähä leveemmällä? ku viimeks oli pikkurillit suunnillee niitte merkkien kohalla ni otti olkapäihin enemmä ku rintaa...

meneekö muuten kuinka paljon reenist ojentajille jos teen penkkii noin hartioitte levysellä otteella, ehkä vähä leveemmällä? ku viimeks oli pikkurillit suunnillee niitte merkkien kohalla ni otti olkapäihin enemmä ku rintaa...

kiva aika kirjoitella:jahas: penkissä vaikuttaa moni muu asis myös rintatuntumaan ku oteleveys.testaa ite mikä menee parhaite rinnoille ja käytä sitä

mut se siin just on ku en oikee meinaa saada sitä tuntumaa rinnoille...

sori en oikee tajunnu kysymyst... siis penkissä kii?:nolo:

Niin eli lapaluut, latsit, kaikki mitä sieltä sun selästäs löytyy runttaat sinne ittes ja penkin väliin niin että rinta tulee voimakkaasti ulos. Eli periaatteessa kun otat tangon telineestä niin sun takaolkapäät ei irtoo penkistä. Tällä oli muistaakseni jossain olisko ollu Miken penkkiohjeita, jotka kannattais lukasta läpi.

EDIT: Tuollahan tuo oli -> http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40462

juu tulin just salilta ja ai että ku reeni tuntuu hyvältä. nyt toi ohjelma on semmonen et kyllä sillä kelpaa reenaa :D:D tein penkkii vähä kapeemmalla otteella ni sain tuntuman rintaan... ainut muutos minkä tein ni laitoin forkut viel toho loppuu... kannattaako? meinasin laittaa viel olankohautukset mut en sit tiiä,mitäs mieltä muut on?

juu tulin just salilta ja ai että ku reeni tuntuu hyvältä. nyt toi ohjelma on semmonen et kyllä sillä kelpaa reenaa :D:D tein penkkii vähä kapeemmalla otteella ni sain tuntuman rintaan... ainut muutos minkä tein ni laitoin forkut viel toho loppuu... kannattaako? meinasin laittaa viel olankohautukset mut en sit tiiä,mitäs mieltä muut on?
OH HELL NO!-erästä tunnettua pakkislaista lainaten. Tai jos tekeekin, niin tooodella varovasti, ettei pamahda tukkoon. Siis jos nyt ylipäätään yksijakoisella pumppailet...? Ei epäkkäitä tarvitse välttämättä erikseen treenata.

entä onks forkut ok? ja jos ei noit epäkkäitä treenaa eriksee ni kuinka hyvin ne kehittyy muitten lihasten mukana? ja missä liikkeissä...?

entä onks forkut ok? ja jos ei noit epäkkäitä treenaa eriksee ni kuinka hyvin ne kehittyy muitten lihasten mukana? ja missä liikkeissä...?

Ei niitä forkkujakaan kannata erikseen treenata. Ainakaan heti alkuun. Ja epäkkäät ottaa runtua kaikissa soutuliikkeissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei niitä forkkujakaan kannata erikseen treenata. Ainakaan heti alkuun. Ja epäkkäät ottaa runtua kaikissa soutuliikkeissä.
No ei varmaan aluksi, mutta kyllä niitä treenata voi varsinkin jos käyttää remmejä, tosin aloittelijoillehan 99,9999% jampoista suosittele remmejä paitsi minä ja Neutraali.

No ei varmaan aluksi, mutta kyllä niitä treenata voi varsinkin jos käyttää remmejä, tosin aloittelijoillehan 99,9999% jampoista suosittele remmejä paitsi minä ja Neutraali.

Hmm kerro miksi suosittelisi? Mulle ei ainakaan ole kukaan suositellut & ymmärrän kyllä miksi ei.

kertokaa ihmiset hyvät mitä pahaa niissä remmeissä on

Esim. sitä, että alottelijan(miksei kokeneemmankin) forkut saa hyvin hittiä & näppiin saa voimaa tekemällä vedot ilman niitä remmejä. Ite ostin remmit, kun tein mavea 140 kilolla, vaikka en olisi niitä tarvinnut. Kun tehdään vaikka kolmosia tai ykkösiä kerran kuukaudessa niin sillon voi ihan hyvin käyttää. Joku varmaan voi kertoa vähän paremmin vielä...

Jos niitä forkkuja tekee muuten paljon tai ne saa osumaa onnistuneesti, niin miksei voisi käyttää remmejä, jolloin treenin saa paremmin selälle.

Tai ei egoile & ottaa ihan suosiolla pienemmät painot. Ja tämä on ihan pelkästään mun näkemys asiasta, saa korjata ja heittää mätiä levypainoja päähän, jos menee jonkun mielestä metsään.

Ps. Mun 16cm forkut näyttää siltä, kuin olisin käyttänyt 24/7 remmejä.

en tiiä noist remmeist ku en oo ite ikin käyttäny, mut forkkuja alan nyt treenaa aina treenin jälkee... iha hyvin oon pärjänny ilman siteitä... en sit tiiä mitä hyötyy niist on?

nyt muuten perjantaina ostan uuden kk kortin ja treenaan nyt 1kk tolla mun ohjelmalla, mittasin kaikki hauberit ym ja painon ni sit vertaan 1kk päästä tuloksia ni voin kertoo sit täällä vähä kehityksestä jos jotain kiinnostaa...

Tottakai kehityskertomukset kiinnostaa!:) Ja ne remmit auttavat näppivoimaa vaativissa liikkeissä, kuten esim. mavessa.

Oma mielipiteeni on, että forkkuja voi treenata kyllä muutenkin ja parit ekat setit voi tehdä ilmankin, mutta jos haluaa keskittyä 100% selkään eikä kesken mave settiä tai kulmasoutu settiä siihen forkkuun niin paremman hitin selkä saa remmeillä. Forkuille voi tehdä rannekääntöjä ja muita hommia, toki en ihan aloittelijoilla suosittele, joku 1v treeni alla niin ehkä, ite otin käyttöön noin 1v treeniä alla.

Itse käytän remmejä kun on tarvetta. Jos esimerkiksi mavessa tuntuu että sormista loppuu voima ja selkä jaksaisi vielä pari toistoa on syytä käyttää remmejä. Eli jos näppivoimat haittaa treeniä otetaan remmit käyttöön.

tietääkö joku sen laitteen tai sen mihi voi laittaa painoja ja sil voi tehä kulmasoutua? jos tietää ni kumpi on parempi, se vai tanko? ite ainaki tykkäsin sil, linja pysyy ainaki kohallaa..

Tuettu kulmasoutu? Mennään "makaamaan" siihen penkille ja jalat on niillä tapeilla. Molemmat ihan kivoja, itse tykkään normikulmiksesta tangolla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom