Wangsterin kysymykset koottu tänne

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
eiku se on semmonen, semmonen öö... höhh en osaa selittää :D

edit: aa tarkotat tota, joo se on niinku tommonen mut siin seistään semmosen neliön muotosen rauta levyn päällä ja siin niinku "soudetaan"

Wangster, tänään sitten aikaisin nukkumaan, jooko. Lihakset tarvitsee myös lepoa. Elä ressaa enää niin kovasti tosta salituksesta, anna harrastuksellesi aikaa. Ei sitä kahdessa viikossa kehonrakentajaksi tulla, eikä lajia opi hallitsemaan täysin vielä vuosiin.

Kehitys tapahtuu pikkuhiljaa, ei kertarysäyksellä. Pysy nyt tuossa ohjelmassasi, ja katsele tuloksia sitten vähän ajan päästä. Ei kannata koko ajan tehdä muutoksia, jos sitä kehitystä oikeasti haluaa.

Tsemppiä!

eijei... vedänki nyt ton 1kk kuukauden tol ja kertoilen kehityksestä ym sit vaihan toisto määrää vaik 8-12 ku nyt se on 10-15 melkee kaikis... meen ain siks myöhää nukkuu ku ei oikee väsytä ikin... sit muuten pyörii vaa sängys...:/

hei, onko joku liike menny persiilleen ku tein eilen jaloille kyykkyä, koukistusta ja pohkeet istuen. käytin pohkeissa sitä minkä joku oli neuvonu et esiväsyttää ne... ja nyt on jalat kipeet tosta taive kohasta... mikä toi nyt on toi mistä jalka taittuu ni takapuolelta :D ei siis silee ettei vois kävellä mut tuntuuu kumminki niissä et on tullu treenattuu...?

ja nyt on jalat kipeet tosta taive kohasta... mikä toi nyt on toi mistä jalka taittuu ni takapuolelta :D ei siis silee ettei vois kävellä mut tuntuuu kumminki niissä et on tullu treenattuu...?

Ei oo jalat tottunu vielä koukistukseen.

ok... mul on pari frendii ni neki on alkanu käymää salil nyt käyny vissii jonku aikaa ni toinen sai vissii joku 60 ja toinen kai 60-70 ja oon kumminki varmaa kauemmin käyny salil en oo varma ku ne ei asu samas paikas ku mä ja nyt toinen nostaa jotai 77 ja toinen päälle 90... ja ne on just semmosia että kysy multaki heti et paljo lähtee penkist... eli se kuin voimakas on, voidaan kattoo penkissä... vähä kyl kismittää ku ite saan varmaa hikiset 50 tai 55 en oo varma ku en oo koittanu maximii mut, kumminki...:/ prkl alan punttaa nyt iha kympil ja sit katotaan ku meen takas "himaan" joskus 4 kk pääst... voiko olla et niil tyssää jossai tos ku seinää? en usko et ne treenaa olleskaa jalkoja eikä syö kunnol.. ja ne viel polttaa!! eli alkaa tuntuu et täs on ite heikko enemmän ku et muut on vaa ylivahvoja ja kehittyy huolella nopeesti....:/ voi kyl olla et ne alotti käymää salilla ennen mua... en sit tiiä...tunnen vaa itteni niin heiveröiseks ja alan prhana punttaa nyt iha hullunlailla... pakko saada painot nousee en jaksa enää junnaa noissa samoissa... meen perkele ostaa kaikki hormonit ja mömmöt :D ei vaiskaa..:D

ok... mul on pari frendii ni neki on alkanu käymää salil nyt käyny vissii jonku aikaa ni toinen sai vissii joku 60 ja toinen kai 60-70 ja oon kumminki varmaa kauemmin käyny salil en oo varma ku ne ei asu samas paikas ku mä ja nyt toinen nostaa jotai 77 ja toinen päälle 90... ja ne on just semmosia että kysy multaki heti et paljo lähtee penkist... eli se kuin voimakas on, voidaan kattoo penkissä... vähä kyl kismittää ku ite saan varmaa hikiset 50 tai 55 en oo varma ku en oo koittanu maximii mut, kumminki...:/ prkl alan punttaa nyt iha kympil ja sit katotaan ku meen takas "himaan" joskus 4 kk pääst... voiko olla et niil tyssää jossai tos ku seinää? en usko et ne treenaa olleskaa jalkoja eikä syö kunnol.. ja ne viel polttaa!! eli alkaa tuntuu et täs on ite heikko enemmän ku et muut on vaa ylivahvoja ja kehittyy huolella nopeesti....:/ voi kyl olla et ne alotti käymää salilla ennen mua... en sit tiiä...tunnen vaa itteni niin heiveröiseks ja alan prhana punttaa nyt iha hullunlailla... pakko saada painot nousee en jaksa enää junnaa noissa samoissa... meen perkele ostaa kaikki hormonit ja mömmöt :D ei vaiskaa..:D

Tai sitte kaverit ei nosta 90:D valehtelu on katos keksitty.Kyllä sä ne otat kii ja meet helposti ohi vaatii vaa vähä aikaa :thumbs:

nii no seki on paljo mahollista mutta en sit tiiä... kuinka paljo esim 50-55kg ni siit voi esim 3kk nousta jo ohjelmana pidän tota mikä mul nyt on toi 1 jakonen...? ja jos syön ok ym..
eli tommonen on se ohjelma...

Kyykky 2x10-15
Jalkojen koukistus 2x10-15
Pohkeet istuen 2x10-15
Kulmasoutu tangolla 2x10-15
Ylätalja 2x10-15
Penkki 2x10-15
Pystysoutu 2x10-15
Ranskalainen käsipainolla 2x10-15
Hauiskääntö käsipainoilla 2x10-15
Vatsadippi//Vatsarutistus 2x10-15
Rullaus tangolla 2x10-15

Älä välitä niistä kavereistasi. Punttisalilla kuuluu kisailla itseään vastaan. Varmasti saat kaverisi jossakin vaiheessa kiinni kunhan syöt, treenaat ja lepäät kunnolla.

niin no mujt ittee kiinnostas kumminki tietää et kuinka paljon about voi olla 3kk päästä maximi penkissä jos nyt on vaik 50-55 ja ohjelma on toi yllä mainittu ja syön ihan ok?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se on yksilökohtaista,mutta 70 on enemmä ku mahollinen

ok kiitos... haluun nyt vaa huviksee kysyy et mitäs sit jos ei menis nousis ees 70 tai ees 60...? :D missä sit ois vika?

Elä hyvä mies ressaa etukäteen, se vain hidastaa kehittymistä:). Sen kolmen kuukauden päästä olet tässä asiassa paljon viisaampi. Se 70 menee jos on mennäkseen. Kaikki riippuu kokonaisuudesta, eli treenistä, ravinnosta ja levosta. Anna nyt kuupan levätä ja treenailet omaksi iloksesi tuolla käyttöön ottamallasi ohjelmalla ja nauti sen tuomista tuloksista. Aina se eteenpäin vie.

Tsemppiä treeneihin:thumbs:

juu kiitän :D sellast viel haluisin kysyy et mist tietää aina et millon kannattaa lisätä treenipainoja, onko se ainut tuntomerkki et tuntee et menipäs aika kevyesti...? ja miten paljon kerrallaa kannattaa lisätä, 2,5kg, 5kg? ja viel et kannattaako koittaa vaikka kerran kuussa maximia...?

ja onko se muka sillee, et jos en mee ajoissa nukkuu ni ei lihakset kehity...? ku mua ei yksinkertasesti yleensä väsytä ennen 11... kumminki herään aina about 11 aikaa.. eiks se oo tärkeint et nukkuu tarpeeks...?

ja onko se muka sillee, et jos en mee ajoissa nukkuu ni ei lihakset kehity...? ku mua ei yksinkertasesti yleensä väsytä ennen 11... kumminki herään aina about 11 aikaa.. eiks se oo tärkeint et nukkuu tarpeeks...?

Tärkeintä on että nukkuu tarpeeksi. Kehittyyhän 3-vuorotyötä tekevätkin ja ne nyt nukkuu kaikkina mahdollisna eri vuorokaudenaikoina. Kuhan saat keskimäärin sen 8 tuntia unta per yö niin ei se kehitys ainakaan unesta ole kiinni.

juu kiitän... entäs noi painon lisäykset ym...?

kertokaas joku miten saan hyvin rasvakerroksen pois, ja miten voin laskee rasvaprosenttini...? varmasti tästäkin löytyy tietoa mutta kun nyt on tää mun oma threadi nii...:D

kertokaas joku miten saan hyvin rasvakerroksen pois, ja miten voin laskee rasvaprosenttini...? varmasti tästäkin löytyy tietoa mutta kun nyt on tää mun oma threadi nii...:D

Noniin... rauhotus jo vähän wangsteri. Eiköhän sun kannata nyt ihan ensiks hommata sitä lihaa niinku tässä on yritetty jo neuvoa. Polttelet niitä rasvoja sitten myöhemmin pois.

ps. mee nukkumaan ;)

juujuu koht...:D sielt tulee joku ninja leffa ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom