Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja nyt on jalat kipeet tosta taive kohasta... mikä toi nyt on toi mistä jalka taittuu ni takapuolelta :D ei siis silee ettei vois kävellä mut tuntuuu kumminki niissä et on tullu treenattuu...?
ok... mul on pari frendii ni neki on alkanu käymää salil nyt käyny vissii jonku aikaa ni toinen sai vissii joku 60 ja toinen kai 60-70 ja oon kumminki varmaa kauemmin käyny salil en oo varma ku ne ei asu samas paikas ku mä ja nyt toinen nostaa jotai 77 ja toinen päälle 90... ja ne on just semmosia että kysy multaki heti et paljo lähtee penkist... eli se kuin voimakas on, voidaan kattoo penkissä... vähä kyl kismittää ku ite saan varmaa hikiset 50 tai 55 en oo varma ku en oo koittanu maximii mut, kumminki...:/ prkl alan punttaa nyt iha kympil ja sit katotaan ku meen takas "himaan" joskus 4 kk pääst... voiko olla et niil tyssää jossai tos ku seinää? en usko et ne treenaa olleskaa jalkoja eikä syö kunnol.. ja ne viel polttaa!! eli alkaa tuntuu et täs on ite heikko enemmän ku et muut on vaa ylivahvoja ja kehittyy huolella nopeesti....:/ voi kyl olla et ne alotti käymää salilla ennen mua... en sit tiiä...tunnen vaa itteni niin heiveröiseks ja alan prhana punttaa nyt iha hullunlailla... pakko saada painot nousee en jaksa enää junnaa noissa samoissa... meen perkele ostaa kaikki hormonit ja mömmöt :D ei vaiskaa..:D
ja onko se muka sillee, et jos en mee ajoissa nukkuu ni ei lihakset kehity...? ku mua ei yksinkertasesti yleensä väsytä ennen 11... kumminki herään aina about 11 aikaa.. eiks se oo tärkeint et nukkuu tarpeeks...?
kertokaas joku miten saan hyvin rasvakerroksen pois, ja miten voin laskee rasvaprosenttini...? varmasti tästäkin löytyy tietoa mutta kun nyt on tää mun oma threadi nii...:D