Wangsterin kysymykset koottu tänne

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
joo oon hitmänin kaa samaa mielt... ei aina tarvii ryyppää vaik ois naisten kaa... en mäkää nyt elämääni reenaukselle myy.... voihan sitä treenaa JA pitää hauskaa... enkä edellee tarkota hauskalla ryyppäämistä...

joo. taitaa olla taas itkun paikka. toivottavasti ngv saat joskus elämän. vaikuttaa huolestuttavalta tekstiltä 16vuotiaan kirjoittamaksi :). tosin olet nuori niin tuon kyllä jotenkin vielä ymmärtää, ehkä :)
Neutris on vain yksi elämä ja sitä en aijo baarissa kuluttaa kuten niin monet.

NGV shut up sä teet vaa ittestäs viel enemmän,,,,no en mää tiiä sille sanaa mut mee nukkuu se on nyt kyl kaikille hyväks.Ja kyllä lihas kehitys on täysin muusta kiinni ku siitä et käykö joskus naisissa vai ei.Ja tässä en tarkota sitä et pitäis joka ilta käydä ryyppää,ei sitä naistenkans ain tarvi ryypätä.
Jaa no mulla ei ole mikään kiire naisiin ja aika todennäköistä on, että jos jonkun tyttön otan joskus niin se on todennäköisesti punttimimmi, sillä pitää olla ymmärrystä tähän lajiin, muutenhan se ois tosi lyhyt suhde.:lol2:
Ja mulle se on yksi hailee, mulla on tärkeämpiäkin asioita milessäni kun naiset.

änkkärihän pistää tääl sellast settii et oksat pois.
Samaa vanhaa settiähän mä vedän.

joo oon hitmänin kaa samaa mielt... ei aina tarvii ryyppää vaik ois naisten kaa... en mäkää nyt elämääni reenaukselle myy.... voihan sitä treenaa JA pitää hauskaa... enkä edellee tarkota hauskalla ryyppäämistä...
Ainahan hauskaa voi pitää ilman alkoholia ja HC miehethän ei tarvitse alkoholia pitääkseen hauskaa. Tosin kaikella rajansa, oma hauska on siinä, että pääsen treenaa ilman mitään loukaantumisia ja pystyn syömään optimaalisesti sekä lepäämää ja tietty että opiskelut menisivät ihan hyvin.

änkkäri on ihan kujalla :D jouduin repeilemään aika pahasti :lol2:

Niin, hyvä kai se on pidättäytyä paheista, mutta "katabolian varjoisat laaksot" tarjoavat ainakin mulle tärkeitä juttuja elämään.

:love:

On kieltämättä tänään änkkärillä kovat puheet:lol2:

Ei millään pahalla, mutta toi HC-juttu alkaa mennä jo vähän yli :david: Voihan ihmisellä olla muutakin elämää vaikka treenais, söis ja lepäis hyvin. Eikö?

Ei millään pahalla, mutta toi HC-juttu alkaa mennä jo vähän yli :david: Voihan ihmisellä olla muutakin elämää vaikka treenais, söis ja lepäis hyvin. Eikö?
Voi voi toki, mutta ei se silti tarkoita että joka viikonloppu ryyppäisi, tietty on joku JWO ja Toni Kari jotka puhuu settejen välissä kuinka paljon ne aikoo ryypätä ja ne puhuu myös kuinka paljon ne on ryypänny ja silti kehittyvät aivan sairaasti, tosin näin ei valittettavasti ole 99,999999% jampoista. Elämää pitää olla, mutta mun elämä on tätä ja sille en mahda mitään, haukkukaa jos haukutte mulle aivan yksi hailee, toki joskus teen muutakin, mutta en juokse bileissä pitkin ja poikin tyttöjen perään ja alkoholin perään ihan typerää tosin aika moni oma ikäsistäni tekee tätä, mutta mä haluan olla erinlainen ja tämähän on kurinalaista elämää.

Kannattaa nukkua välillä, eikä väitellä internetin syövereissä. Muuten saattaa kataboliapeikko iskeä.:D

Kannattaa nukkua välillä, eikä väitellä internetin syövereissä. Muuten saattaa kataboliapeikko iskeä.:D
Joo kohtahan toi nukkuMike hiffiheraa silmiin, että nukahtaisin.

joo kieltämättä alkaa mennä vähä överiks...:/ sun puheistä NGV saa semmosen käsityksen että on 2 elämäntyyliä.... elää treenaamiselle ja sillonha ei muihin juttuihin voi vilkasta ellei ne jollai tapaa liity reenauksee...toinen elämäntyylin on hyppii baareissa,ryypätä joka päivä ja juosta naisissa....? korjaa jos oon väärässä...

joo kieltämättä alkaa mennä vähä överiks...:/ sun puheistä NGV saa semmosen käsityksen että on 2 elämäntyyliä.... elää treenaamiselle ja sillonha ei muihin juttuihin voi vilkasta ellei ne jollai tapaa liity reenauksee...toinen elämäntyylin on hyppii baareissa,ryypätä joka päivä ja juosta naisissa....? korjaa jos oon väärässä...
On vielä kolmaskin treenata, syödä, levätä ja pitää hauskaa ilmah alkoholia elämäntyyli. Mutta nyt en kyllä enää viitsi alkaa enempää off topicia vääntää Wangster sun threadissa, mutta toisaalta onhan mun toinen nimi Mr. Off-topic.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja mulle se on yksi hailee, mulla on tärkeämpiäkin asioita milessäni kun naiset.

Ei helvetti. Mulla ei tossa iässä muuta ollutkaa mielessä kun naiset. Jätkällä taitaa olla testotasot nollassa!

edit: sori tää offtopicin jatkaminen.

unta ei tullu ni oli pakko tulla kattoo mitä NGV on saanu aikaan tämän 4 tunnin
aikana ku oon ollu sängyssä koittamassa goisia.JA täällähän oli 2 uutta sivua pelkästään änkkäristä :D
Kukaan ei täällä oo sanomassa et Ngv:n pitäs juoda.Itseasiassa olen monessa asiassa hyvin samanlainen jätkän kanssa.EN mä itekää tätä juomis kulttuuria ymmärrä ja punttimimmi sopis mullekki hyvin,mut se et sää änkkäri alat vähä liiottelemaa noil mielipiteillä.Se on se miks tääl jengi ei oikee tajuu suo,ei täällä kukaan väitä et sun ptäs juoda

Ei mavea oikein pysty korvaamaan.

paskapuhetta.

Selän saa selänojennuksilla, reidet ja pakarat kyykyllä.
Muihin mave ei sitten oikein tehtynä ota, ellei puhuta suorinjaloin maastavedosta -> takareidet

Selän saa selänojennuksilla,

:hyper: :D onnea yritykseen. laita 10vuoden päästä kuvia niin katotaan kuinka mashiivinen selkäsi on:lol2:

joo kyllä sen alaselän treeni kannttaa hoitaa mavella,ei ojennuksilla :thumbs:

Eiks selän ojennus oo se "kala kuivalla maalla" -liike? :D

paskapuhetta.

Selän saa selänojennuksilla, reidet ja pakarat kyykyllä.
Muihin mave ei sitten oikein tehtynä ota, ellei puhuta suorinjaloin maastavedosta -> takareidet

Ai ei ota edes yhtään epäkkäisiin? :rolleyes:

entäs SJMV mihi kaikkii se ottaa...? oikein tehtynä..?

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom