Wangsterin kysymykset koottu tänne

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Wangster on herra täällä threadissa :lol2: Offtopic-tyypit vapiskaa!!
Kyllä all heil Wangster! Tosin kuka on offtopicin kingi?;)

NGV täälläkö dissataan unelman eteen kaikkea tekeviä.
No etsipä mulle threadi jossa dissataan Marko Savolaista.
Noh en nyt ihan nyt tarkoittanut, mutta melkein. En edes voi kuvitella mitä käy ku täytän 18v, Weak, Mölliskö ja muut kumppanit tulee oven taakke ny me Änkkäri menää ryyppää ja mä itken vollutan ja tukin turpani ettei sinne menisi yhtään kalja pisaraa.

no en viime kuussa pystyny iha kunnol treenaa ku oli tosissaa sitä tekniikan hakuu ja ohjelman vaihteluu ym... mut nyt 3.12 siihe asti kovaa treenii ni katotaa sit
Sitten katotaan etiäpäin ja tehdään suunitelmia. Anteeks kauheesti offtopic, mutta tsemppiä treeneihin.:thumbs:
Ja nyt off-topic loppuu mun osalta tähän.

juu kiitän....:worship: kertokaas kumpi parempi liike eli kumpi kannattaa laittaa jalkapäivälle... mave vai SJMV....?

Mave on lähinnä selkäliike. SJMV takareisiliike eli ei sitä mavea sinne jalkapäivällä ellet nyt ihan rankempaa voimanostoa ala harrastamaan.

Juu tänää sitte kokeilin tota SJMV:tä ja muuten iha hyvin tuntu takareiskoissa mutta tokan sarjan kohalla huomasin et vaikka en oo ikin käyttäny siteitä ni ei nähtävästi puristusvoima oikee meinaa riittää... otin sitte siteet siitä ja jatkoin ni jotenki sain ehkä "paremmin" viel tuntumaan sen liikkeen?? ja selkään otti kans vähä mut sit ku otin ne siteet ni ei ehkä nii paljo ottanu selässä?? onko mahollista ja kannattaako tos sit käyttää siteitä... ainoo liike mis on tuntunu ikin et vois ehk käyttääki... ja sitten, kyykyssä en saa oikee tuntumaa etureisiin... liike omast mielest menee suht oikein mutta onko se vaa ettei niihi tuu sit välttämättä kunnon tuntumaa...?kertokaaas :D:worship:

Käytä remmejä!!!!Joku täällä varmasti sanoisi et ei kannata käyttää ku sit ei tuu forkkuihin voimaa,mut saat ite päättää haluutko ison selän vai isot forkut:D
Vaihda kyykky etukyykkyyn,siin saa törkeen hyvät fiilarit etureiskoihin

selän?? eikös SJMV pitäny enemmän ottaa takareisiin...? joo ja ei se ittee haittaa jos joudun tossa yhessä ainuussa liikkeessa remmejä käyttämään ku se kumminki on ainoa... ja forkkuja treenaan muutenki eriksee....JOS en kuvia löydä ni hölmö kysymys mutta mimmonen se oli toi etukyykky...? jos joku on nähny ku ronnie coleman menee tanko hartioilla asfaltti tiellä ja tekee "etukyykkyä"??

sjmv on ensisijaisesti takareisi liike, ainakin oikein tehtynä. toki se ottaa myös alaselkään ja pakaroihin.

e: toisilla tosin varmasti ottaa ihan yhtä paljon myös perseeseen kun takareisiin, mutten silti liikettä selkä liikkeeksi kovin herkkään laskisi.

näin mäkin oon ymmärtäny... kiitos tiedoista!:worship:

ainii selventäiskö joku viel mimmonen on toi etukyykky...?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ko oli tossa noista remmeistä kysymys niin tuli mieleem että missö liikkeisä semmoisia remmejä myydän ja mitä ne suunilleen maksaa?

etukyykys otetaan tanko tohon rintakehälle. En jaksa nyt kubvaa laittaa mutta löydät sen ihan googlestakin ko laitat hakusanaks etukyykky

ok... saako iha yhtä paljon painoa käytettyä? ja sit toinen et onko järkevää tehä kyykkyä smith laitteessa kun vapaa tankokin olis... tuntuu vaa vähä riskimmältä....:/??

ok... saako iha yhtä paljon painoa käytettyä? ja sit toinen et onko järkevää tehä kyykkyä smith laitteessa kun vapaa tankokin olis... tuntuu vaa vähä riskimmältä....:/??

Ite teen smithis,ei yhtä paljo rautaa etukyykys. JA jonii remmit maksaa 10-20 ja niistä saa vaik mistä voimailuun liittyvistä paikoista

ite oon tehny kyykkyä haccki laitteessa ku plvet reistailee ja saattaa mennä huonol tekniikal tangon kaa paskaks:). Mut kyl kaikki väittää et tangon kaa ois parempi tehä ja nyt ko ei talvella pääse salilla ja joutuu kotona treenaamaan niin ite ainakin alan tekemään etukyykkyä hack kyykyn sijaan.

joo... ite alan nyt tekee etykyykkyä hackissa... PE kokeilen sen otteen valmiiks tai sit ku ehtii.... et risti ote vai kisaote... täytyy koittaa et kumpi ottaa vähemmän ranteisii ja hartioihin.... kiitos jälleen kaikille neuvoista...:rock: :worship:

etukyykys otetaan tanko tohon rintakehälle. En jaksa nyt kubvaa laittaa mutta löydät sen ihan googlestakin ko laitat hakusanaks etukyykky
Mä ite pidän kämmenen ja olkapään varassa tankoa etukyykyssä ja hyvin näyttää pysyvän paikallaan isommatkin raudat, tosin syvyys niin pitää itse päästä alemmas.

joo... ite alan nyt tekee etykyykkyä hackissa...
Woot etukyykkyä Hackissa, :kuvia:

Woot etukyykkyä Hackissa, :kuvia:[/QUOTE]

Tarkotti smithissä(tai reverse hackia):D

no prkl smith telineessä....!!! ilonen?

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom