Wangsterin kysymykset koottu tänne

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
sattusko kellää olee mitään kuvia etukyykyssä kisaotteesta ja ristiotteesta... semmosii lähikuvii tai jtn mist näkis hyvin sen tangon paikan ja tollee...? :O

Front-Squat.jpg

front-squat-stingray1.jpg

Videomateriaalia: http://video.google.com/videosearch?q=front+squat

Wangster, oikeesti. Kun tätä threadia lukee niin tulee fiilis, että olet aika pirun avuton yksilö.
Melkein jokaiseen kysymykseen löytyy pelkällä googlella vastaus parissa sekunnissa. Muutenkin on vitun idioottimaista pitää jotain yhtä threadia yhden tyypin kysymyksille.

Mutta juu. Älä ota itseesi tai sniffaa hernettä kolviin.

EDIT. Treenaa tota kirjoitusta vielä. Mmkay... Mukavampi lukea kun on isoja kirjaimia ja pisteitä oikeissa paikoissa.

Halusin sanoa saman kuin Salomaa, mutten uskaltanut.

Jatkakaa.

niin no en voi mitään jos tota mieltä oot ja mähän en tätä threadia tehny.... ja mielummin kysyn ja kuuntelen erinlaisia mielipiteitä kun leikin kaikkitietävää en kysy mitään tiedän kaiken bodaria...? :hyper:

Olet varmaan toinen tai kolmas kenellä on oma threadi. Miten kaikki muut käyttäjät pärjää ilman? Yritä veikata jotain näistä kolmesta:

A)Leikkii kalaa kylpyammeessa ja yrittää kasvattaa kidukset.

B) Lukee foorumia aktiivisesti tai vähemmän aktiivisesti ja opiskelee vähän samalla tyylillä kuin koulussa. Tässä tarvitaan luetun ymmärtämistä. Salilla sitten soveltaa lukemaansa tietoa.

C) Nysvää pippeliä ja syö ruohoa (kuvitellaan, että foorumilla ei ole naisia).

Näin. Tähän et luultavasti voi googlettaa vastausta joten autan ihan vähän ja teen automaattisen 50/50 valinnan ja poistan kaksi varmasti väärää vastausta.

B) Lukee foorumia aktiivisesti tai vähemmän aktiivisesti ja opiskelee vähän samalla tyylillä kuin koulussa. Tässä tarvitaan luetun ymmärtämistä. Salilla sitten soveltaa lukemaansa tietoa.

Niinkuin mä jo sulle Wangster aiemminkin sanoin. Sun kannattais hommata joku hyvä kirja koskien painoharjoittelua...ja sen lisäksi kannattaa täältä kysellä myös neuvoja. Esim Massaa! Voimaa! on aika hyvä kirja...on toki muitakin...mutta tossa ainakin selitetään asiat niin että jokainen varmasti tajuaa ne. Luet sen 3-5 kertaa ajatuksella läpi ni olet jo paljon paremmilla raiteilla, kuin jos kysyt joka ikistä asiaa täältä. Täälläkun löytyy monenlaisia mielipiteitä asioista, riippuen vastaajasta...menet vain entistä enemmän sekaisin näissä treeniasioissa. :thumbs: :thumbs:

:hyper: toi kruunas kaiken.....vittujen kevät ja kyrpien talvi... ei voi muuta sanoo:evil:

yritän vain sanoa sinulle samaa mitä muutama muukin: etsi itse informaatiota ja "suodata" sieltä sitä paskaa pois. on ymmärrettävää että näin isolla palstalla on mielipiteitä niin paljon kun on kirjottajiakin, eli tosi paljon. et voi kuunnella jokaista, vaan sinun täytyy kokeilla mikä toimii sinulle.

juu no toi jouluhan tekee tossa tulojaa ni jos herrra joulupukki mulle semmosen kirjan vaikka antaiski ;) haluisin kumminki semmost kysyy tosta kyykystä ja etukyykystä ku oon nyt alkanu kokeilla sitä 5x5 systeemi kyykys ja penkis... penkis on saanu tosi hyvän tuntuman tolla mut kyykyssä en etureisiin oikee mitää.... en saanu kyl sillonkaa ku tein 10-15... el nyt ens kerral teen etukyykkyä, ni katellaa saanko sillä sen tuntuman...:D nii ja kiskooko kaikki palkkarinsa veden kanssa? :O meinasin vaa ku itelläni lukee et pitäs sekottaa pitkään lasiin rasvatonta maitoa ja niin oon tehnykki... juu tiedän että vesi on kaikkein nopein imeytymää mut....? informoikaas.. ellei näitäki tietoja täydy googlettaa...?:rolleyes: :whip: "hitmään"=ASIAA:rock: :rock: :D ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
JOs et etukyykyllä sa etureiteen tuntumaa ni sit on jotai pieles,mut 99 prossan varmuudel saat koska toisin ku kyykky etukyykky ei ota just ollenkaa perseeseen.
IMO etukyykky on paras etureisiliike

niinkun sanoin mieluummin kyselen ja otan neuvoja vastaan ennemmin kun sitten leikin kaikkitietävää ja teen liikkeet iha väärin....:rock:

Tähän vois takertua sen verran että: Mielummin ETSIT ja otat neuvoja vastaan ennemmin kun sitte leikit avutonta ja kyselet tyhmiä. Kysyt sitten kun oot oikeesti koittanu hakua, etkä löydä vastausta.

Tällä palstalla on hakutoiminto ja googlesta löytää varmaan mitä vaan. FAQ ja tärkeät threadit on täynnä asiaa.

joo sanoinki et alan ens kerral tekee vast etukyykkyy... ja kani mikä on tyhmä kysymys? mielestäni tyhmempää on jättää kysymättä...

Originally Posted by wangster
joo sanoinki et alan ens kerral tekee vast etukyykkyy... ja kani mikä on tyhmä kysymys? mielestäni tyhmempää on jättää kysymättä...

ohan se niinki et on tyhmenpää jättää kysymättä mutta mutta voisit kyl etsiä vaik googlettamalla näit kysymyksiäsi ja pakkista selailen löydät aivan varmasti tietoa roppakaupalla.
mut parhaiten opit kikat siel salilla. kyl sust tulee viel iso ja vahva ku maltat.

nii ja kiskooko kaikki palkkarinsa veden kanssa? :O meinasin vaa ku itelläni lukee et pitäs sekottaa pitkään lasiin rasvatonta maitoa ja niin oon tehnykki... juu tiedän että vesi on kaikkein nopein imeytymää mut....? informoikaas.. ellei näitäki tietoja täydy googlettaa...?

Maito reagoi vatsahapon kanssa silleen, että sinne vatsaan tulee sellanen kalvo minkä läpi ei mikään imeydy nopeesti... eli ehdottomasti sekottaisin kyllä veteen sen palkkarin.

Miks muuten treenaat forkkuja erikseen 1-jakosessa ohjelmassa niinku joskus aikasemmin sanoit? Eikö se ole vähän hölmöä?

Miks muuten treenaat forkkuja erikseen 1-jakosessa ohjelmassa niinku joskus aikasemmin sanoit? Eikö se ole vähän hölmöä?
Ehkä se haluaa forkut. Luepa vaikka HST:n perusmalli ja huomaat, että sielläkin on melko usein mainittuna myös liike forkuille. Itse en forkkuliikettä tee, koska en käytä remmejä ja ne tuntuvat muutenkin kasvavan.

ps. wangster evriting juu vant tu nou

itse asiassa en käytä 1 jakosta...;) mulla on 3 jakonen ja on tuntunu hyvält oon päättäny sillä tän tulevan kk vetää... en oo siitäki viittiny tänne laittaa ku melko varmasti tiedän mitä siitä heti tulee....:jahas: oon vaa päättäny et tällä vedän tän kk ja thats it...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom