Wangsterin kysymykset koottu tänne

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally Posted by wangster entäs SJMV mihi kaikkii se ottaa...? oikein tehtynä..?

käsittääkseni se ottaa takareisiin, alaselkään viisammat korjatkoon

kyllä. Mutta alaselän tuntuman voi eliminoida tehokkaasti olemalla laskematta aivan alas asti, vain noin polvien korkeudelle. Ja no sit tietty jos hifistellään ni ottaahan se forkkuihi jos tekee ilma strappei ja epäkkäisii =)

Ei helvetti. Mulla ei tossa iässä muuta ollutkaa mielessä kun naiset. Jätkällä taitaa olla testotasot nollassa!

edit: sori tää offtopicin jatkaminen.
Jaahas siitäkö se johtuu, että kehitystä ei tule, tääh sitten varmaan on turvauduttava purkkiin jotta sais testoo, ei vaa.

niinku varmaa huomasit nii vaihoin tossa jo puheenaihetta.... eli jos saan pyytää ni jatkaisitko tuota sun spammia jossai muussa threadissa....

paskapuhetta.

Selän saa selänojennuksilla, reidet ja pakarat kyykyllä.
Muihin mave ei sitten oikein tehtynä ota, ellei puhuta suorinjaloin maastavedosta -> takareidet

Joo mielummin teen sen maven ku selän ojennuksen, jalan ojennukset ja koukistukset, kohautukset ja gripperin, eikä näillä liikkeillä saa samanlaista nopeutta, voimaa, koordinaatiota, tasapainoa eikä tukilihaksia.

Älä huoli, tytöt tykkää keskimäärin kyniksemmistä. :D

MUTTA MITÄ JOS ON LÄSKI!!!!!!!! (itse olin ja diettasin ne pois :D)

aah teki kyl hyvää sillo itsetunnolle ja biletykselle

Neutris on vain yksi elämä ja sitä en aijo baarissa kuluttaa kuten niin monet.

sano toi ku täytät 18. olin itekki tossa 4kk sitte just samanlaine nolife bodaaja, mietin päivät pitkät aterian koostumuksia ja kaloreita yms hiilareiden ajottelua mut toiset on äänet nyt kelloissa

Läskit on lupposia. Jos on muuten suurinpiirtein ok, kyllä niitten kanssa pärjää, vaikka läskiä olisikin siunaantunut.

:hyper: :D onnea yritykseen. laita 10vuoden päästä kuvia niin katotaan kuinka mashiivinen selkäsi on:lol2:

kyllä mä mavea itse teen, ja nii kovil agreil et puhkee verisuonia silmistä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Neutris on vain yksi elämä ja sitä en aijo baarissa kuluttaa kuten niin monet.

Jaa no mulla ei ole mikään kiire naisiin ja aika todennäköistä on, että jos jonkun tyttön otan joskus niin se on todennäköisesti punttimimmi, sillä pitää olla ymmärrystä tähän lajiin, muutenhan se ois tosi lyhyt suhde.:lol2:
Ja mulle se on yksi hailee, mulla on tärkeämpiäkin asioita milessäni kun naiset.

Samaa vanhaa settiähän mä vedän.

Ainahan hauskaa voi pitää ilman alkoholia ja HC miehethän ei tarvitse alkoholia pitääkseen hauskaa. Tosin kaikella rajansa, oma hauska on siinä, että pääsen treenaa ilman mitään loukaantumisia ja pystyn syömään optimaalisesti sekä lepäämää ja tietty että opiskelut menisivät ihan hyvin.

Kuules nyt NGV. Herkistellään nyt vähän: Kun sullekin se oikea tulee joskus kohdalle, niin se ei silloin kato onko se joku punttimimmi vai ihan tavallinen kaduntallaaja... :D Äläkä ota tota bodyjuttua tossa iässä niin vakavasti vielä. Olet vielä suht nuori kuitenkin :thumbs:

hei... kertokaas joku neuvo millä maustaa mysli "terveellisesti" yksinkertasesti se mysli maistuu vaan niiiiin jauholle....:urjo:

Kuules nyt NGV. Herkistellään nyt vähän: Kun sullekin se oikea tulee joskus kohdalle, niin se ei silloin kato onko se joku punttimimmi vai ihan tavallinen kaduntallaaja... :D Äläkä ota tota bodyjuttua tossa iässä niin vakavasti vielä. Olet vielä suht nuori kuitenkin :thumbs:
Kyllä sillä on väliä vaikka et sitä uskoisikaan. Kuinka moni normi tallaaja ymmärtäisi ellei sitten ole alkanu suhteen aikana ymmärtämään kuinka tärkeä oma harrastus on ja varmasti haluaa eroon, kun joskus ekalla kisadietille menen, koska ei silloin voi mennä minnekään ilman eväitä, ei syömään ulos sen kanssa, ei oikeestaan leffaakaan kattomaan, noh eväät mukaan tietty niin sitten and so on. Aika todennäköistä on, että tulee sanomaan, että miks sä rääkkäät itseäs ja mitä nyt yleensä tavikset nyt sanoisi tuossa tilanteessa, tosin jos se ymmärtää niin sitten on ihan eri asia.

Edit: Tosin enhän mää ekalla kisadietillä aijo vasta ku 10 vuoden päästä, mutta silti joskus elämässäni varmasti.

hei... kertokaas joku neuvo millä maustaa mysli "terveellisesti" yksinkertasesti se mysli maistuu vaan niiiiin jauholle....
Itse olen jo muutaman vuoden käyttänyt Lidlen makeutusnestettä aivan HC kamaa ja makeuttaa kaman kuin kaman.

huuhhuuhhh.... NGV toi sun juttus alkaa mennä jo niiiiin pahasti yli... tai no alkaa ja alkaa... on menny JO!!:hyper: :hyper:

huuhhuuhhh.... NGV toi sun juttus alkaa mennä jo niiiiin pahasti yli... tai no alkaa ja alkaa... on menny JO!!:hyper: :hyper:
Woot, makeutusneste o ihan hyvää eikä oo kaloreita ja mitä ihmeen vikaa tuossa on? Porukka täällä kuten kaikkialla aina dissaa jotain joka on erilainen ja jolla on unelmia joka vuodattaa verensä, hikensä ja kyyneleensä sen asian takia niin se dissataan maan rakoon, ihan sama mulle mitä kaikki sanovat, otan neuvot vastaan mutta dissaukset jätän huomaamatta, aivan yksi hailee mulle haukutaanko mua urvoks vai ei.

Edit: Ja jos et sitten tiiä minkälaista on olla kisadietillä niin kysyppä muilta jotka ovat sen vetäneet niin ei se mukavaa ole kun ei mihinkään suunilleen voi mennä ilman eväitä jos se kestää yli 2 tuntia, dietti on kova, mutta niin on elämäkin ja potaus on todella kurinalaista elämää tai ainenkin mulle on ja rakastan sitä, koska se on niin kurinalaista, kuulostaa tyhmältä, mutta en voi olla tykkäämättä tästä.

joo... mutta perustatkos vaikka oman threadin tonne ni voit sinne höpistä noit :offtopic: juttuja... nimeks voit laittaa vaikka "NGV"s Offtopics"... kiitos....

Wangster on herra täällä threadissa :lol2: Offtopic-tyypit vapiskaa!!

NGV täälläkö dissataan unelman eteen kaikkea tekeviä.
No etsipä mulle threadi jossa dissataan Marko Savolaista.

Sori wangster oli va pakko sanoo toi täällä ku rupes vituttaa noi ihme tarinat.
Mites on muute treenit menny,kaikki ok??

no en viime kuussa pystyny iha kunnol treenaa ku oli tosissaa sitä tekniikan hakuu ja ohjelman vaihteluu ym... mut nyt 3.12 siihe asti kovaa treenii ni katotaa sit :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom