Vyön käyttö?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No saatana. En minä mitään tiedä, mutta Rippetoe ainakin näin sanoopi:
"A belt for the deadlift works better if it fits better, and this may mean that a 3-inch, 2.5-inch, or even a 2-inch belt at a 10 to 13mm thickness works much better for you as a support that does not interfere with the set-up. And even though it's narrow, it still reinforces the pull quite well. "
Jotenkin ei ihmetytä yhtään, että Rippetoen suusta tulee tällaista. Sillä on joku pakottava tarve tehdä kaikki päinvastoin kuin muut. On mennyt maku koko äijään jo vuosia sitten. En pidä minkäänlaisena auktoriteettina. Mutta hommahan selviää tietysti kokeilemalla. Mulla on kokemusta molemmista, kun joskus aikoinaan aloittelin sellaisella "bodausvyöllä", mutta ei siihen kyllä ole ollut paluuta sen jälkeen kun hankin 10 cm leveän vyön.

Zone-sarja -42%
Jotenkin ei ihmetytä yhtään, että Rippetoen suusta tulee tällaista. Sillä on joku pakottava tarve tehdä kaikki päinvastoin kuin muut. On mennyt maku koko äijään jo vuosia sitten. En pidä minkäänlaisena auktoriteettina. Mutta hommahan selviää tietysti kokeilemalla. Mulla on kokemusta molemmista, kun joskus aikoinaan aloittelin sellaisella "bodausvyöllä", mutta ei siihen kyllä ole ollut paluuta sen jälkeen kun hankin 10 cm leveän vyön.
Joo onhan siinä mielipiteitä jakava henkilö. Ja eikä 0,5 tuuman vähennys itseäni tuskin auttaisi yhtään mitään. Täytyy alkaa opettelemaan pitää vyötä ylempänä, ja ehkä sitten hankkia leveämpi vyö.

Kyllä mä totesin että vyö on mulle turha. Käytössä siis leveä ja paksu voimanostovyö.
Ehkä otan sen käyttöön kun käytettävät painot on sillä tasolla (never) että on tarvetta. Ehkä en.
Kyykky ja mave vaan kulkee paremmin ilman vyötä itsellä. Ja varsin kyykyssä mulla on vielä kehitettävää keskikropan hallinnassa muutenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom