Vuoden 2013 tavoitteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tavoite: Kun ens kesänä otan paidan pois biitsillä, niin taivaista laskeutuu Herran Enkeli joka heittää mun kanssa ylävitoset ja sanoo että "Tautinen kroppa, jäbä!"

Uusia tavoitteita:
Maastaveto yhdellä jalalla enemmän ku Delgadolla kahdella jalalla vedonlyönnin vuoksi (nyt mulla menee 4x75kg)

50kg käsipainoilla penkkiä koska lakipiste ja Vilukin siihen aikovat pystyä (nyt 3x44kg)

+ vanhat tavoitteet eli leuanveto 10x35kg (nyt 10x30kg), pystärissä 70 kilolla seisten sarjaa (nyt 3x4-5x62,5kg) ja etukyykyssä 120 kilolla sarjaa (nyt 5x110kg).
+ front lever
+ back lever
+ typewriter-leuanveto
+ leuanveto läpsyllä
+ dippi läpsyllä
+ 10 tuettua käsilläseisontapunnerrusta
+ vapaa käsilläseisonta minuutin ajan
+ vapaa käsilläseisontapunnerrus edes puolikkaalla liikeradalla

Vähän tekemistä :)

Paino 70kiloon! Penkki 105kg, pikkuhiljaa alkaa voimaa taas tulemaan ku on intin jälkeen päässy kunnolla säännöllisesti reenaamaan eikä tohon oo matkaa enää ku 5kiloo :D Sitten pitää myös pyrkiä jatkamaan maven tekemistä säännöllisesti! Ennen kaikkea saada ylläpidettyä tätä intoa ja motivaatiota mitä on tullut pirusti lisää intistä pääsemisen jälkeen! Aivan mahtavaa puuhaa!

Vuoden vaihteeseen mennessä 81 kiloo matalilla rosvoilla. Veikkaan että tällä hetkellä rasvat 14-15% ja painoo 84 kg.

Ja jos sais viel helposti 3 x 10 leuat ja penkistä 120kg. 3 kk sitten penkistä 105kg ja en sen koommin ole maksimia kokeillu.

aa itd be cool jos sais penkist ja kyykäst sata kiloo, täl hetkel paras mitä oon saanu ni kyykkä 50 kiloo 4 toistoo ja penkist 55 kiloo 8 toistoo :D

- - - Updated - - -

aa itd be cool jos sais penkist ja kyykäst sata kiloo, täl hetkel paras mitä oon saanu ni kyykkä 50 kiloo 4 toistoo ja penkist 55 kiloo 8 toistoo :D
Reippaasti vaan painoa kyykkyy, pahasti jäljessä.

No kyl ne on iha linjas vissiin kehittyny ku ennen penkkii tein punnerruksii ja kyykät piti aloittaa kehonpainost , tammikuus alotin punee xD

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rustaillaas itsekin jotakin suunnitelmia tulevalle talvelle.
-Kyykky 175
-Penkki 135
-Maastaveto 230
eli YT tulisi 540kg, nyt 495.
Paino saisi pysyä 80 tienoilla.

Penkki ja kyykky sataaan kiloon vuoden loppuun mennessä. Onkohan mahdollista kun nyt 70kg molemmat. :P

Ja kesäkunto. ;)

Satanen kyykyssä meni jo helmikuussa, joten uus tavoite vuoden loppuun 150kg (nyt 130kg) Penkki nyt 90kg joten vuoden loppuun 110kg.

Vitut kesäkunnosta, 10kg painoa lisää.

-tärkein eli paino johonkin 75kg tienoille järkevin harppauksin (nyt ~72kg)
-pystärissä omalla painolla 5x sarjaa (nyt 62.5kg)
-penkissä 100 kilolla 5x sarjaa (nyt 90kg)
-kyykyssä 5x 120-130kg (nyt 110kg)
-kasvattaa muidekin kuin isojen pääliikkeiden sarjapainoja reilusti ylöspäin

Paino pysyvästi alle 90.. Tai no ei haittaa vaikka kävisi jopa 88 jos ei tuo 90 näytä vielä riittävän tiukalta.

Nyt on syksyn pikku dieetin jälkeen paino ollut 93.5 muutaman viikon niin ei mikään mahdoton tavoite. Plus viikossa varmaan joku kilo ylimääräisiä joululihoja kertynyt.
Muutama kuukausi sitten aloin diettaamaan kun vaaka näytti melkein täyttä satasta. (Tarjoushinta 99.9 takki ja vaatteet päällä kylläkin, mutta riitti pelästyttämään)

Helposti ollu jo puoli vuotta about 88 kilosena.. kevyimmilläni jopa 86,5 tos maaliskuun lopulla...

Tavoitteet vuodelle 2013

-Pitää paino kutakuinkin ennallaan sekä muuttaa kehon koostumusta
-Lisätä sarjapainoja
-Hyvässä kunnossa ennen vuoden vaihdetta
-Välttää turhia taukoja treenaamisessa (edellinen yli 4 kk:n tauko veti kunnon aika lailla nollille)

Penkissä saada 2x6 nostettua sataseen ja ykkönen 120kg.

Opetella kyykkäämään syvään. Tällä hetkelläkin menee reisi vaakatasoon, mutta ei riitä. Egopainoja pois ja harjoittelemaan liikkuvuutta.

Maven tekniikkaa vielä paremmaksi ja ainakin 150kg ykkönen. Mavea olen harjoitellut vasta kolmisen viikkoa. Aloitin harjoittelemalla 3x6x92kg ja vitosen viikossa olen nostanut. Nyt 3x6x117kg.

Tavoite tällä hetkellä on saada lisää massaa maltillisella bulkkauksella. Kevään dieetti meni hyvin loppuen kesäkuun puoleenväliin. Sen jälkeen olen nostanut hitaasti ruoan määrää. Paino ei dieetin jälkeen ole kuitenkaan noussut kuin vähän. Nyt olen parin viimeisen viikon ajan syönyt 3500-3600 kcal mikä ei ole vielä edes tarpeeksi sillä paino on samassa ajassa pudonnut 0,5kg. Tämä ei kuitenkaan suuresti haittaa, koska lihakset ovat vastanneet treeniin hyvin, palautumisen kanssa ei ole ollut ongelmia, on energiaa treenata ja peilikuva yhä enemmän miellyttää silmää :) Mutta nyt täytyy alkaa syömään 3800kcal päivässä jos vaikka lähtisi paino nousemaan! Tällä hetkellä paino 88kg, 179cm pituisessa rungossa. Ensivuoden tavoite voisi olla 90kg massa 10% rasvoilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom