"Voinko tehdä välissä?"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pakko kertoa tapahtuma eiliseltä päivältä, kun jouduin valitettavasti käymään vieraalla salilla täällä PKSssä. No, vuorossa oli rinta-olkapää-ojentaja -treeni ja kaikki sujui ihan mainiosti, sali oli mainio, hyvä penkkireeni ja vinopenkki käsipainoilla takana niin aioin mennä tekemään semmoseen dippikoneeseen. Siin oli treenaamassa 2 kynäniskasalibrandyn pelaajaa, sopivan leppoisaan palloilijatahtiin. Tietenkin kysyin, voinko treenata välissä?

- Et, me treenataan tässä luultavasti koko ilta, sanoi toinen mailanjatke

Oon huumormies ja aattelin että kaveri vaan heittää tommosta huvikseen. No, aioin sitten mennä välissä tekeen (jätkät piti tommosta 3-4 minuutin yhteistä taukoa, sarjat aina ihan peräkkäin), niin toinen kaveri meni istuun siihen penkkiin:

- sä et tosiaan voi nyt treenata tässä, kun meillä on sarja (?) kesken.

Katoin kavereita vähän aikaa, mutta rauhaa rakastavana kaverina poistuin takavasemmalle. Kuulin kun jätkät naureskeli takanani, menin mutkatangon luo ja tein elämäni parhaan ranskalaispunnerrustreenin, pelkällä raivolla :curs:

Muutenkin treeni siitä eteenpäin oli yhtä raivoamista ja toimi kuin junan vessa, joten kiitos vaan brandypojille, saitte rauhallisestakin miehestä kunnon raivon päälle.

Pojat tietenkin istuskeli koko sen ajan mitä salilla olin sillä samalla saatanan dippikoneella.

Onko muilla vastaavia kokemuksia "Voinko treenata välissä?" -kommentin tiimoilta?

treenaan aina silloin tällöin, kotipaikkakunnallani käydessäni, kunnan salilla. Siellä käy lähinnä keski-ikäisiä ja sitä vanhempia rouvashenkilöitä istumassa laitteissa. Voivat sitten sanoa harrastavansa kuntosalilla käyntiä, kun käyvät laitteissa juoruamassa.

Kerran rouvat istuivat vierekkäin peck-decissä ja sellasessa viparikoneessa (en keksi parempaa nimeä). Rouvat siinä leppoisasti rupattelivat ja välillä aina muutaman toiston tekivät, tappia ei tietenkään ollut pakassa rasituksen välttämiseksi. Kävin sitten kysymässä saisinko tehdä muutaman toiston välissä: "Ei, kun minä teen nyt!" - kuului vastaus, jonka jälkeen rouva teki KAKSI toistoa ja jatkoi juoruilua.

Sama homma ylätaljan kanssa. Pakassa ei tappia ollenkaan, pitkä rauta vetää melkein omalla painollaan taljan alas ja siinä rouvat sitten treenaa, väliin ei pääse kun heidän on saatava treeni loppuun.:curs:

Onhan se tietty ärsyttävää vaihdella noita painoja, mutta jos pitää vähintään 2-3 minuutin taukoja, niin samapa tuo. Saapahan samalla ilmaisen spottaajan jos vetää tiukkoja sarjoja.

Muutaman kerran olen kaverille sanonut, että nyt ei passaa tulla "häiritsemään" kun olen tehnyt esim. dyn.penkkiä 30-60s palautuksilla ja sama box-kyykyssä. Mutta aina olen samaan hengen vetoon todennut, että kestää ehkä 5-10 minuuttia, niin on treeni ohi.

Kumma juttu, mutta kun olet lastannut kyykkyyn tai vetoon tarpeeksi tavaraa tankoon, niin kukaan ei tule kysymään et voinko tehdä välissä. :D

Minen jaksa noilta rouvashenkilöiltä enää edes kysyä saako tehdä välissä,pari kertaa tullut kysyttyä,lue häirittyä rouvien jutustelua,edellä mainituin seurauksin...Tosin ovat saaneet siitä vissiin jonkinlaiset "morkkikset" ,kun ovat sen jälkeen jopa tehneet sarjan loppuun :D

Kerran menin kysymään yheltä äijältä, joka istui ylätaljan istuimella, että saanko tehdä välissä. Äijä ei vastannut mitään. Kysyinpä sitten uudestaan. Ei vastausta. No ehkä se oli kuuro mutta se istui siinä aika kauan.

Itellä meni kerran vähän toisin päin. Tein kyykkyy (salilla vaan yx kyykkypaikka) ja tangos oli abaut 150. olin just tehny kovan sarjan ja suunnitelma oli palautella parisen minuuttii. No yx hemmo tuli kysyy et voiko tehdä välissä. Ajattelin et kyllähän noi levyt tossa edes takas liikkuu ja ajattelin et se tekee kyykkyy 60 ja sit ehkä 100 ja sit olis jo mun vuoro joten sanoin et senkus vetää. Latas kaikki painot veke, pisti kympit päihin ja teki yhen sarjan haukkarii, jätti painot lattialle ja lähti menee. Siinä oli kyl vähän :eek: :confused:

Tais olla aika :david:

Originally posted by X-man
Itellä meni kerran vähän toisin päin. Tein kyykkyy (salilla vaan yx kyykkypaikka) ja tangos oli abaut 150. olin just tehny kovan sarjan ja suunnitelma oli palautella parisen minuuttii. No yx hemmo tuli kysyy et voiko tehdä välissä. Ajattelin et kyllähän noi levyt tossa edes takas liikkuu ja ajattelin et se tekee kyykkyy 60 ja sit ehkä 100 ja sit olis jo mun vuoro joten sanoin et senkus vetää. Latas kaikki painot veke, pisti kympit päihin ja teki yhen sarjan haukkarii, jätti painot lattialle ja lähti menee. Siinä oli kyl vähän :eek: :confused:

Tais olla aika :david:

Juu, tää on ihan eri asia, ei tulis mieleenkään mennä väliin, jos toinen tekee kyykkyä ja ite aloittamassa haukkari reeniä. En menis välissä tekemään edes kyykkyä, jos ei sitten olis tosi samantasoinen kaveri. Mutta harva LAITE on sellainen, ettei tosiaan voi toinen tehdä mukana, varsinkin jos vastaavia laitteita ei ole salilla kuin tuo yksi.

Järkeä pitäis käyttää

Mun mielestä välissä voi tulla ottamaan jos siitä selviää suht snadilla limppujen vaihdolla.
Taljoissa ei pitäisi ongelmaa olla ollenkaan. Tämä tietysti vaan treenaajille,ei juoruajille!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Järkeä pitäis käyttää

Originally posted by J.Jake
Mun mielestä välissä voi tulla ottamaan jos siitä selviää suht snadilla limppujen vaihdolla.
Taljoissa ei pitäisi ongelmaa olla ollenkaan. Tämä tietysti vaan treenaajille,ei juoruajille!

Juuri näin.

Hieman aiheen vierestä: tästäkin on purnattu täällä jo monta kertaa, mutta kyllä se vaan ottaa päähän, kun sitä penaa/vetoa/kyykkyä jaksetaan kyllä vääntää ISOILLA raudoilla, mutta sitten niitä painolevyjä ei h****tti jakseta enää ottaa pois tangosta kun on lopetettu... Ei ole kerta eikä kaksi, kun olen mennyt salin kyykky- ja vetopuolelle treenaamaan, niin vähintään joka toiseen tankoon on jätetty levyt paikalleen ja itse poistuttu muina miehinä paikalta. Kele... :curs:

Itse tyhjennän tangon AINA, kun lopetan. Ja on muuten tosi kans.

BTV:vähän off topic mut henkilökohtasesti mua ärsyttää se kun ihan sama mihin mä meen luontaistuotekauppaan tai salille niin kaikki "oikeat" treenaajat kattoo mua ku jotain vitun kynäniskapenkkihauispellee.Ja sit jotkut tälläset vittu 17vuotiaat ekaa kertaa salilla pelleilt menee kysyy voiks tehdä siin kans nii vittu vastaus on yleensä "haluutsä et mä näytän miten tota käytetään" tai jotain vitun ärsyttävää!!!Tekis mieli tempoo noit saatana suoraan turpaan!!!!:curs: :curs: :curs:

Re: Re: Järkeä pitäis käyttää

Originally posted by Gillyanne
penaa/vetoa/kyykkyä jaksetaan kyllä vääntää ISOILLA raudoilla, mutta sitten niitä painolevyjä ei h****tti jakseta enää ottaa pois tangosta kun on lopetettu... Ei ole kerta eikä kaksi, kun olen mennyt salin kyykky- ja vetopuolelle treenaamaan, niin vähintään joka toiseen tankoon on jätetty levyt paikalleen ja itse poistuttu muina miehinä paikalta. Kele... :curs:

Niin ja sitten kun menet poistamaan levyjä tangosta muuttelet kyykkytelineen korkeutta, niin kävelee paikalle joku sikaniska ja sanoo, että oli vielä sarja kesken, piteli vain 10 minuutin palautuksia salin toisella puolen. Eli kyllä se tangon tyhjentäminen kertoo myös muille, että nyt minä lopetan, olkaa hyvä!

Meidän koulun salilla olin tullu tekemään rintatreeniä ja sitten penkin oli varannut yksi kaveri, joka teki sarjan, ja sitten breikkiä ja toisen sarjan ja breikkiä ja sarjan ja breikkiä ja sarjan ja breikkiä. Ajattelin, että no kohta sen on pakko lopettaa.

eikä mitä.

kaveri oli vain pitäny penkkiä "lämpimänä" ystävälleen, joka tuli seinän toiselta puolelta koristreenin loputtua ja sitten ne alko tekee penkkiä oikein tosissaa, tosimiehen 5 min tauoilla.'

vittu siinä kesti kauan.

Re: Re: Re: Järkeä pitäis käyttää

Originally posted by Kime76
Niin ja sitten kun menet poistamaan levyjä tangosta muuttelet kyykkytelineen korkeutta, niin kävelee paikalle joku sikaniska ja sanoo, että oli vielä sarja kesken, piteli vain 10 minuutin palautuksia salin toisella puolen. Eli kyllä se tangon tyhjentäminen kertoo myös muille, että nyt minä lopetan, olkaa hyvä!

Aivan! Itse teen kyllä aina niin, että jos ne levyt on siihen tankoon jätetty, niin kysyn lähistöllä mahdollisesti pyöriviltä tyypeiltä josko he ovat siinä tekemässä, ja jos vastaus on ei, niin menen sitten siihen itse. Ei ole kukaan tullut mitään koskaan kitisemään... vielä ainakaan.

Voi vittu kyl on törkeetä porukaa..Olisit vaa sanonu,että teen välissä sopise teille tai ei:evil:

Itse olen aina päässyt "tekemään välissä" tai samaan aikaan, kun vain vähän katsoo mihin väliin sitä menee ja missä vaiheessa.

Salilla jossa käyn on vain yksi penkkipunnerrusteline ja itseäni jollakin tapaa ärsyttää se, että porukat ei tule kysymään voinko tehdä välissä tai tulla tekemään samaan aikaan.

Tämä siitä syystä, että itse tykkään tehdä aika monta lämppäri-/ tuntumanhakusarjaa alle ja sen päälle yleensä 3 kovaa "työsarjaa" kohtuullisin tauoin. Näin ollen penkkitreenini kestää aika kauan enkä tosiaankaan haluaisi itselleni sellaista mainetta, että "toi jätkä tahkoo tuntitolkulla tota penkkiä ja omii sen itselleen". Sarjapainot kun kuitenkin on vain jonkin verran satasen paremmalla puolella, niin ei siinä ole montaa kiekkoa siirreltävänä.
Yleensä penkille haluavat eivät vain syystä tai toisesta saa sitä suutaan auki eivätkä kysy pääsiskö tekemään välissä ja se hieman ärsyttää, kun kiertävät sitten kuin kissa kuumaa puuroa siinä penkin läheisyydessä. Usein täytyy itse sanoa niille, että mulla kyllä menee vielä hetki, mutta tulkaa vaan tekemään tähän samaan aikaan. Harvoin tulevat vaikka ehdottaisinkin...

Käyn aina välillä treenaamassa paikallisen uimahallin kuntosalilla, aina maanantaisin paikalle tulee uimaseura jonka jannut valtaavat laitteet ja heittä juttua jostain Sievisistä. Kundit antaa kyllä tilaa kun sanon, että teen äkkiä sarjan välissä väistytkö vähän. Siihen ehkä vaikutta se, että hakkaan säkkiä apinan raivolla lämmittelyksi.
Kerran paikalla oli uimareitten lisäksi myös jalkapalloilijat, silloin lähdin kyllä suosiolla himaan.

Originally posted by Mr. man
Käyn aina välillä treenaamassa paikallisen uimahallin kuntosalilla, aina maanantaisin paikalle tulee uimaseura jonka jannut valtaavat laitteet ja heittä juttua jostain Sievisistä. Kundit antaa kyllä tilaa kun sanon, että teen äkkiä sarjan välissä väistytkö vähän. Siihen ehkä vaikutta se, että hakkaan säkkiä apinan raivolla lämmittelyksi.
Kerran paikalla oli uimareitten lisäksi myös jalkapalloilijat, silloin lähdin kyllä suosiolla himaan.

Mun mielestä noi salibrandarit on ikävimpiä. Treeniensä jälkeen niin helvetin hikisiä ja haisevat pahalle. my humble opinion.

Ei sillä että mulla olis ko. harrastajia vastaan mitään, ovat vaan niin saatanan hikisiä reeniensä jälkeen, että sottaavat kaikki paikat.

Re: Re: Re: Järkeä pitäis käyttää

Originally posted by Kime76

Näinhän sen pitäisi olla. Mutta kuten neiti G tuossa kirjoitti niin eihän se aina näin toimi. Jos mä nään painot tangossa eikä ketään lähimaillakaan tekemässä tai lepäämässä niin oletus on että joku on ne siihen jättänyt sarjan jälkeen ja siirtynyt eteenpäin. Ja sillon painot lähtee kyl aika nopeesti uudelleenorganisointiin. Suorituspaikalta ei mun mielestä pitäisi lähtee haahuilemaan kauheen pitkälle sarjojen välissä ellei oo pakottavaa tarvetta (:urjo: ) Muutoin on kyl aika suuri todennäkösyys et painot on vaihtunu kun tulee takas. Ja turha siinä sillon on ruveta valittamaan. Pyytää vaan kiltisti että "voinko ottaa vielä yhden sarjan tässä kun oot ton sarjan vetäny".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom