"Voinko tehdä välissä?"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toinen ärsyttävä "välissävetoryhmä" ovat voimansa tunnossa olevat ei niin nuoret treenaajat. Yleensä tällaisen tunnistaa peilien kautta halveksivista tuijotuksista. Kerran olin tekemässä taljalla rintarutistuksia (mikäs tään liikkeen nimi nyt olikaan jossa kädet rutistetaan tissien voimilla t-asennosta eteen ja tissi väsyy) penkkitreenin jälkeen apuliikkeeksi. Kummallakin puolella tais olla jotain 25kg ja sain hemmetin hyvän tuntumaan lihakseen. Paikalle välissävetämään tuli "maailmanvahvimaksimieheksi" ristimämme ei niin nuori mies. Äijä laittoi kummallekin puolella muistaakseni 60kg kylmiltään ja aloitti rimpuilla. Otti ensin toisen kahvan käteensä ja lähti raivopäisesti _juoksemaan_ kohti toista kahvaa. Muutaman kerran spurtattuaan onnistui saamaan kahvan käteen ja jäi hetkeksi ristiriipuntaan kahvojen väliin ennen kuin pudottautui painollaan kahvojen varaan muutaman kerran. Painojen palatus ala-asentoon sarjan jälkeen tapahtui seuraavasti. Tiukka ote kummastakin kahvasta ja sitten taas kova spurttaus toisen kahvan suuntaan että painot pääsee alas asti. Painot tippui jotain 20 sentistä toiselle puolelle alas ja äijä jäi roikkumaan toisella kädellä kahvasta. Sit mentiin mukkelismakkelis karusellin lailla painojen perässä toiselle puolelle korvia repivän kolinan kanssa.

Tätä tapahtui muissakin laitteissa ja pääsääntönä äijällä taisi olla että nyt nöyryytetään smurffitreenaajia oikein kunnolla laittamalla joka laitteessa uudet ME-romut kehiin. Tyylillä ei niin väliä...:david:

Jätin joskus ehkä 8v sitten treenin alkuvuosien hurmiossa, kovana jäbänä jalkatreenini jälkeen ääriään myöten ladatun prässin (se Davidin huojuva pikkuprässi, mihin ei mahdu kuin just yli 300kg) purkamatta jälkeeni.

Tullessani ulos pukuhuoneesta, salin valvoja piti sellaisen luennon, että opin kerrasta.

:david:

Originally posted by Sam225
Jätin joskus ehkä 8v sitten treenin alkuvuosien hurmiossa, kovana jäbänä jalkatreenini jälkeen ääriään myöten ladatun prässin (se Davidin huojuva pikkuprässi, mihin ei mahdu kuin just yli 300kg) purkamatta jälkeeni.

Tullessani ulos pukuhuoneesta, salin valvoja piti sellaisen luennon, että opin kerrasta.

:david:
[/QUOTE

Prässi on ehkä ainoa laite jossa toi on itsellekin tapahtunut. Romua jäi ihan helvetisti laitteeseen. fiksu mies minä. Tosin viimeiset 3 vuotta ainakin on mennyt herrasmiehenä ja painot aina telineisiin.

On se kumma, ku porukka "jaksaa" vääntää kovilla painoilla, mutta ei jaksa nostaa niitä painoja pois tangoista sun muista härveleistä...
Se kertoo ihmisen viitsivyydestäkin jo aika paljon, jos ollaan niin laiskoja, että jätetään painot laitteisiin.. :david:

Itse olen aina ja tulen ottamaan (fakta) :) painot pois tangoista, jotta toiset tietää, että olen lopettamassa ja ainahan se on mukava alkaa treenaamaan, jos tanko on tyhjä...

Aikamoinen suoritus oli kyllä brandypojilta, hyvänä päivänä olisin varmaan itsekin vain kuljeksinut tieheni, mutta että nauravat vielä perään niin jopas olisi voinut tulla muutama valittu sana minunkin arkustani :curs:

Ja painot poistan itsekin, vaikka myönnettäköön että vetopaikalle saatan joskus jättää 25kg levyt tankoon laiskuuttani, myönnettäköön :shame on me:

Originally posted by Keisari

- Et, me treenataan tässä luultavasti koko ilta, sanoi toinen mailanjatke

Oon huumormies ja aattelin että kaveri vaan heittää tommosta huvikseen. No, aioin sitten mennä välissä tekeen (jätkät piti tommosta 3-4 minuutin yhteistä taukoa, sarjat aina ihan peräkkäin), niin toinen kaveri meni istuun siihen penkkiin:

- sä et tosiaan voi nyt treenata tässä, kun meillä on sarja (?) kesken.

Huhhu, pakko replytä ku palo päreet täällä asti. Taidat olla melko rauhaarakastava heppu? Itelläni olisi mennyt hermot tollasessa tilanteessa jo n. 27 kertaa. :curs:

Originally posted by johtaja
Voi vittu kyl on törkeetä porukaa..Olisit vaa sanonu,että teen välissä sopise teille tai ei:evil:

Juuri näin. Dipissä tai pakkalaitteilla treenatessa on aivan sama jos joku mussuttaa sarjan olevan kesken. Ne painot on kuitenkin niin nopea vaihtaa.

Omalla kohdalla on negatiivisia kokemuksia vain ylimielisistä vaihto-oppilaista. Kun mainitsee jotain siihen suuntaan, että herra/neiti vaihto-oppilas voi levätä laitteen sivussa sillä aikaa, kun teen välissä, niin alkaa kuulumaan "rasisti".

Mul menee yleensä treeni aika pilalle, jos salilla on ihan liikaa porukkaa.. Varsinki jos muut on sellasia järjettömiä kaappeja, ei siihen väliin viitti mennä vetämään ku pitäis melkein kaikki kiekot ottaa pois..

Tänää oli just sellanen päivä et sali ihan täys ja sain tehtyä ehkä 1/3 siitä mitä olin ajatellu tehä. Ja kaiken vielä kruunas se että protskua sekotellessa juomapullon kansi päätti "räjähtää" irti ja kaikki mömmöt lens ympäri vessan seiniä! Sinne vessaan jäi sellanen mukava mansikanimelä haju joka hais ihan :urjo: :lle..

voiko välissä?

Kysyjänä kannattaa myös katsoa jos laitteessa oleva kaveri tekee pudotussarjoja tai yleensäkin sarja on kesken, ettei väliin tule kyselemään -saako tehä hä saako tehä välissä, ja ite painat vielä ohimot pullolla sarjaa, voi vittu se ottaa päähän, mutta sarjan teko maistuu hyvältä agren kera.

Originally posted by Mäntti
Mul menee yleensä treeni aika pilalle, jos salilla on ihan liikaa porukkaa.. Varsinki jos muut on sellasia järjettömiä kaappeja, ei siihen väliin viitti mennä vetämään ku pitäis melkein kaikki kiekot ottaa pois..

Joo, parista kerrasta olen oppinut ne kellonajat jolloin salin Bench Posse treenaa sillä ainoalla penkillä vähintään tunnin putkeen. Mukava kun parhaimmillaan viis jätkää punnertaa ketjussa, niin ei siinä pahemmin väliin mennä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huh...Aikas ruuhka näillä kaupallisilla saleilla, näemmä...:(
Onneksi pystyy reenaamaan duunipaikan salilla, jossa on about 5 vakikävijää... Tosiaan ne reeniajat kannattaa sovittaa silleen, että pahimmat ruuhkat vältetään, mäkin jätän mieluummin salikeikan väliin, jos pitäisi mennä silloin, kun konttorin ämmät tulee virittämään kroppaansa kesäkuntoon....tulis jo syksy,....kele!

Ozwald käy työpaikan salilla aamuisin. Ongelmana on pikemminkin ollut se, ettei salilla ole ketään muuta. On tietysti ihan kiva ähistä siellä yksinään, mutta mieluusti saisi olla edes yksi kanssatreenaaja, ihan kaiken varalta. Yhden kerran on nähty sellainenkin ruuhka, että oli viisikin ihmistä samaan aikaan paikalla!

Tuo painojen tankoon jättäminen aiheuttaa sellaisenkin ongelman että tangot taipuu jos ne on semmosia halvempia malleja mitä meiän salin tangot.
Vähänkin kiero tanko ei pysy käsissä missään liikkeessä.
onneks salille tuli juuri viisi uutta tankoa ni ei tartte odotella että sais sen ainoan suoran itelleen.

Väliin tulemisesta kans. Treenailin viime talvena penaa kun lähin sitten hakemaan 5kg:n levyjä muutaman metrin päästä, siihen hyökkäs kaks nuorta noin 16v. likkaa ja alkoi purkaa painoja pois, mä sanoin niille että mulla on siinä kesken, ne vaan sano et sä lähit pois ja alkoi hinkkaa pelkällä tangolla sarjaa.
Eihän siinä auttanu kun kattoo suu auki kun tytöt nöyryytti mua, ja kaverit nauro vieressä.
Ei ne onneks lämmitelly kun 5 minsaa kunnes päästi mut taas treenaan.

Originally posted by Tomppa*76*
Eihän siinä auttanu kun kattoo suu auki kun tytöt nöyryytti mua, ja kaverit nauro vieressä.
Mitä hittoa? Luulisi nyt, että iso mies pystyisi palauttamaan kaksi 16-vuotiasta teiniritsaa maan pinnalle. :confused:

Muutenkin vähän ihmetyttää muutamien kommentit tässä threadissa. Eikö ihmiset oikeasti uskalla huomauttaa tai sanoa ystävällisesti näille idiooteille, kun siihen on aihetta?

Originally posted by Tomi
sanoa ystävällisesti näille idiooteille, kun siihen on aihetta?

Tai joskus jopa vähemmän ystävällisesti, kun siihen on aihetta. :evil:

Nää pitäisi olla päivänselviä asioita jokaiselle punttireenajalle:

1) Pura levyt tangosta AINA, kun olet sillä tangolla reenisi loppuun suorittanut, koskee myös vipuvarsilaitteita, prässiä, hackia, smithiä ja kaikkia muita värkkejä, mihin vaan levyjä laitetaan. Surkeat siimanvarjot ja vätykset tunnistaa siitä, etteivät he jaksa edes purkaa käyttämiään painoja.

2) Välissä voi tehdä melkein aina pakkalaitteessa (poikkeuksena ehkä pudotussarja), dipissä, leuanvetopaikalla tai jos reenipainot ovat lähes samat tangossa (että ei tarvii hirveesti lerata levyjen kanssa). Kohtelias kysymys kuuluu asiaan, kuten myös kohtelias vastaus. Kumminkin kysymyksen ja vastauksen kuuluu olla selkeä, eikä epämääräistä muminaa.

3) Sarjatauot vietetään reenipaikan läheisyydessä, eikä lähdetä haahuilemaan ympäriinsä, vaikka kuinka tekisi mieli hakkailla fiksusti sen upeen punttiäijän tai mimmin kanssa. Tämä siksi, että on normaalia olettaa, että reenipaikka ei ole käytössä ja mennä siihen itse reenaamaan, jos siinä ei ketään ole paikalla.

4) Salilla reenataan, muualla juoruillaan. Tervehdys ja ehkä muutaman lauseen pikainen juttelu menee, isommat lörpöttelyt hoidetaan tarvittaessa muualla.

Onhan noita salietikettejä netissäkin monenlaista, lontooksi ja eikö lie suomeksikin ja lappuja sekä lippuja ympäri saleja, silti jotkut luupäät eivät ymmärrä asiaa. Piittamaaton tollo on piittaamaton tollo salillakin :curs:

Originally posted by Tomi
Mitä hittoa? Luulisi nyt, että iso mies pystyisi palauttamaan kaksi 16-vuotiasta teiniritsaa maan pinnalle. :confused:

Muutenkin vähän ihmetyttää muutamien kommentit tässä threadissa. Eikö ihmiset oikeasti uskalla huomauttaa tai sanoa ystävällisesti näille idiooteille, kun siihen on aihetta?

Itse menin ihan lukkoon, tottunut siihen että salilla käy PÄÄSÄÄNTÖISESTI tosi mukavaa ja fiksua sakkia. Sali on muuten niitä harvoja paikkoja työelämän ulkopuolella missä voi tutustua samaa sukupuolta oleviin ilman, että leimataan :david: -pojaksi.

Ehkä se, että olin ensimmäisen kerran ko. salilla, jätti kommentit masuun.

Omalla salilla olisin saattanut :evil:

Tähän täytyy nyt vielä avautua,kun vtuttaa niin suuresti....
Jos pitää niitä 10min taukoja,ja luuhaa sillä aikaa salin toisella puolella niin sekin on vielä ok..Mutta on se perkele,jos varataan limpuilla ensin joku laitos ja siinä välissä pidetään joku hihittelytauko kaverin kanssa ja sen aletaan vääntää haukkaria käsipainoilla,juuri kun ajattelin ilmaista ajatukseni,toki kauniisti ja siivosti,odotelutuani n.30min johonkin suuntaan pääsyä,niin tämä sama hippehiiri ryntää kuin sägärin saaneena siihen laitoksen ääreen...Eli käytännössä hän toki järkimiehenä varasi kahta paikkaa:curs:
Tosin eihän musta oo mitn väliä,kun tytöt ei reenaa kovaa :evil:

(Niin ja saan tod. suuni auki,sitä täytyy vaan aina miettiä missä sen avaa,jottei pääse ajattelemattomuuksia ilmoille)

Mun mielestä noi salibrandarit on ikävimpiä. Treeniensä jälkeen niin helvetin hikisiä ja haisevat pahalle. my humble opinion.

Ei sillä että mulla olis ko. harrastajia vastaan mitään, ovat vaan niin saatanan hikisiä reeniensä jälkeen, että sottaavat kaikki paikat.

Eikös treeneissä ole tarkoitus hikoilla? :confused:

Originally posted by kvi
Eikös treeneissä ole tarkoitus hikoilla? :confused:

pyyhkeet on keksitty, jokainen omistaa yli 1 t-paitaa... kyllä hikoilla saa, mutta jos sitä hikeä on joka laitteella litratolkulla niin voi :urjo:

pyyhkeet on keksitty, jokainen omistaa yli 1 t-paitaa... kyllä hikoilla saa, mutta jos sitä hikeä on joka laitteella litratolkulla niin voi :urjo:

Totta. On kyllä ihan kohteliasta muita kohtaan, että ottaa puhtaan t-paidan matkaan ja onhan se ikävää jos jättää hirvittäviä lammikoita jälkeensä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom