"Voinko tehdä välissä?"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli mieleen yks tapaus viime talvelta.. Salille tuli yks tyyppi joka ei ollu ikinä sielä ennen ollu.. Tyyppi laittoi painot ensin scott-penkkiin, sitten punnerruspenkkiin.. ei tehnyt yhtään sarjaa kummassakaan ja lähti toiselle puolelle salia tekemään vatsoja :lol2: salilla on yks penkki ja yks scott-penkki

Ei haitannu mua koska mulla oli jalkapäivä ja jalkalaitteisiin tää kaveri ei tietenkää koskenutkaan :D

Huvitti vaan vähä..

Olen huomannut, että kun kannan mukana aina vitun paksua treenilehtiötä, mihin kerään sarjat ja painot, niin sen kun jättää vaikka penkille käydessään juomassa tms. niin ei vielä tähän mennessä ole kukaan iskenyt väliin.

Toivottavasti sellaista kaveria ei tule vastaankaan, joka vain viskaisi vihkoni lattialle ja rupeaisi purkamaan levyjä.

Originally posted by Mixu
Olen huomannut, että kun kannan mukana aina vitun paksua treenilehtiötä, mihin kerään sarjat ja painot, niin sen kun jättää vaikka penkille käydessään juomassa tms. niin ei vielä tähän mennessä ole kukaan iskenyt väliin.

Olisi ehkä syytä opetella ajoittamaan nuo ylimääräiset toimet siten, että ne kohdistuvat eri treeniliikkeiden välille, jolloin ei tule tarvetta jättää valtavaa penkkipaidalla varustettua piirustuslehtiötään varaamaan penkkiä. Juomaa kannattaa opetella kantamaan pullossa, niin ei tarvitse vaeltaa aina lähteelle asti :)

Originally posted by Nat_Ural
Olisi ehkä syytä opetella ajoittamaan nuo ylimääräiset toimet siten, että ne kohdistuvat eri treeniliikkeiden välille, jolloin ei tule tarvetta jättää valtavaa penkkipaidalla varustettua piirustuslehtiötään varaamaan penkkiä. Juomaa kannattaa opetella kantamaan pullossa, niin ei tarvitse vaeltaa aina lähteelle asti :)
No ei mulla tod mene kuin 20 sec kun käyn juomassa.
Ja jos en mitään tavaraa siihen penkille jättäisi, niin taas olisi tämän viestisarjan topiccia sivuava ongelma - joku tulisi penkille kesken ja mun pitäisi motkottaa. Mieluummin näytän kaikille, että venatkaa nyt, tuun takas ihan just.

Ei kannata olla huonoissa väleissä kenenkään kanssa salilla... Kaikki kusipäät johon olen salilla törmännyt on olleet aika lyhytaikaisia....

En ole ikinä törmännyt vahvaan kaveriin joka olisi kusipää. Yksi oli erehdyttävästi ensisilmällyksellä kusipäinen kun heitteli painoja ja käytti mautonta asustusta, mutta kun jutteli pari sanaa niin huomasi kyllä että oli erittäin ystävällinen ja fiksu mies.

Originally posted by Nat_Ural

Mä jätän nokkelana poikana oman hikipyyhkeen :eek: penkille tai koneelle, missä nyt ikinä sarja sattuu olemaan kesken. Ei ole vielä kertaakaan tullut kukaan ronkkimaan sitä poies...

Pitääpä minunkin sanoa kokemukseni...kerran penkissä otin tiukkaa sarjaa ja kaveri vierellä teki muutaman minuutin palautuksella omia sarjojaan....kysäsin et viittitkö vähän kattoo ni pystyn ottaan loppuun saakka...tämä välkky tokas et koitahan sit ottaa ei täs koko päivää oo aikaa...no kuten aikasemmin joku jo toteskin vähän vastaavaa niin raivollahan siinä meni sarjaennätys...ihmetyttää vaan tollanen käytös...eikös sitä yleensä kaveria jelpata ja silleen...ta niin mä ainakin teen...

Originally posted by Tomi
Mitä hittoa? Luulisi nyt, että iso mies pystyisi palauttamaan kaksi 16-vuotiasta teiniritsaa maan pinnalle. :confused:

No kyllä varmasti ois pystynyt muttei viitti heti menettää mahkuja päästä saatille.;)
Ei vaan, kyllä siinä oikeastaan päästiin sopuun, kun ei niitten tarttenut kuin lämmitellä muutama minuutti.

Enkä mä kyllä osaa kovin julma olla pikkutyöille vaikka ne nenille hyppiskin.

Mutta ei sekään ole kivaa, kun iso jamppa todellakin tunkee siihen kesken treenin, kysymättä.
Wanha juttu: Mulla kävi joskus 70kilosena tällänen: tein dynaamista penkkitreeniä, eli 8x3 tietyllä painolla ja palautukset alle minuutin(sekuntikellosta katsoin aikaa), eli koko treeni 8-10min. Jossain välissä sarjoja eräs vanha bodauslehden päätoimittaja hyökkäsi penkille ja alkoi repimään painoja pois. Keskustelu meni jotenkin näin:
Mä:"Mul on kyl täs kesken..."
IPBLPT(isopahabodauslehdenpäätoimittaja):"No etpä näytä mitään tekevän, ei tänne istuskelemaan ole tultu" *istuin siis siinä penkillä, eli se ei ollut mitenkään vapaana*
Mä:"Itseasiassa mulla on vaan minuutin palautukset ja vielä pari lyhyttä sarjaa jäljellä..."
IPBLPT:"Kuule sit kun penkität sen pari sataa voit tulla tänne valtaamaan laitteita" *laittaa jo isompia painoja*
Mä:"Aha" *poistuu penkiltä*

Kaikilla meillä kun ei ole minkään valtakunnan käytöstapoja...yleensä isot ja vahvat miehet ja toisaalta myös budolajeissa hyvin pärjäävät ovat rentoa, mukavaa, auttavaista yms. väkeä...mutta aina löytyy niitä kuspäitäkin:curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään tapahtunutta..

Pääsimme salille ja rupesimme lämmittelemään itse otin lämpöä penkissä kun kaverini ajatteli tehdä Box-kyykkyä.Noh hän meni "kehikkoon" joka oli ollut vapaana noin 5min ja nosti siinä 30kg tango siitä vekka ja ajatteli ruveta säätämään varmistuksia kun siihen tulee varsin isohko henkilö räyhämään about tähän malliin räyh räyh räuh räyh mun painot!Älä koske niihi!! Räyh räyh

Valitettavasti joudun pahoittelemaan sanaa räyh koska emme saaneet mitään selvää kaverini kanssa miehen puheista.
No annoimme rauhassa hänen tehdä loppuun sillä 30kg haukkia ja niinpä saimme mukavat naurut treenin aluksi..

On noita jätkiä kyl joka lähtöön näköjään....
:thumbs: :thumbs:

Näit juttui on hyvä lukee ennenku alkaa käymää salilla, ettei saa välinpitämättömän runkun mainetta ja osaa käyttäytyy oikein.

Joskus pari vuotta sitten Kuopiossa studiolla olin selkäreeniä vetelemässä front pulldownissa ja mulla oli jotain 25kg+10kg+5kg lätyt molemmin puolin ja siinä vieressä (alle 1m päässä laitteesta) pidin pientä taukoani selin laitteeseen, kun katsoin vierestä kaverin reeniä, jotta jos tarvitsee auttaa ni autan. No kaveri sai sarjan loppuun ja sitte kun käännyin, siinä "mun" laitteella oli joku kukkakeppi nyhtämässä 5kg levyä pois, no mä tietty sille että mulla on siinä kesken.... enempää en kerenny ku kuulu jo kysymys: enkö saa ees yhtä? ( :lol2: )
-No et, kun mä tartten niitä.
Sit se kaiffari hetken katto sitä viitosta kaihoisasti ja vissii otti parit 2,5kg levyt sinne omaan laitteeseensa, mitälie pystypunnerrusta laitteessa tekikään.
Kyllä mä hetken mietin, että olinko mä liian ilkee, et kyllä mä oisin sen vitosen sille voinu hakee siitä 10m päästä tai antaa sen omani. :)

Kun itse käyn koulun salilla, jossa on hyvinkin kansainvälistä porukkaa ja aina joskus tulee kysyttyä tuo "voinko tehhä välissä?" niin saa takaisin vain kummeksuvia katseita ja vastauksen tyyliin "sorry??". Siihen jää sitten itsekkin punastelemaan, että mitenkähän tuon sais nyt ymmärtämään. Voisiko joku kielinero salilla kävijä kertoa miten tuo asia ilmaistaan englanniksi ja mielellään vaikka myös ruotsiksi, venäjäksi, viroksi ja saksaksi niin pääsee antamaan itsestään järkevämmän kuvan.

englanti:
-can i do in between?

ruotti:
-kan jag göra ööö....ööö...här?

venäjä:
-rukiveer harasoo?

saksa:
-ich komme ok?

Englanniksi:

May i do a couple of series while you are taking a break, please???

Ruotsiksi:

Kan jag knulla dig här...????:evil:

Tuota "ruotsiksi"-kohtaa ei välttämättä kannata sanoa kuin ruotsalaisille naistreenaajille....:D

Originally posted by alumiini
Englanniksi:

May i do a couple of series while you are taking a break, please???

Ruotsiksi:

Kan jag knulla dig här...????:evil:

Juuri tuollaista olen enkuks sopertanutkin, ajattelin vain että onko tuohon olemassa joku "ammattimaisempi" ilmaus.

Kiitos tuosta ruotsinnoksesta, se tuli tosi tarpeeseen kun meillä käy siellä salilla paljonkin sellaisia kaksimetrisiä kaappeja, ja ne jäävät aina laitteille tre kronor -paitojensa kanssa pullistelemaan sarjojen välillä... eivätkä nämä hurrit tunnu ymmärtävän englantia sanaakaan.

Originally posted by wildcockis1
Kiitos tuosta ruotsinnoksesta, se tuli tosi tarpeeseen kun meillä käy siellä salilla paljonkin sellaisia kaksimetrisiä kaappeja, ja ne jäävät aina laitteille tre kronor -paitojensa kanssa pullistelemaan sarjojen välillä... eivätkä nämä hurrit tunnu ymmärtävän englantia sanaakaan.

Toivottavasti tämäkin oli vitsi tai muuten wildcockiksella voi olla hieman "ongelmia" seuraavalla salikäynnillään...!!!

heh.. no pistäkää nyt sellaisia mitä itse kehtaisitte niille sanoa. Toi viro ois hyvä tietää kun meidän salilla käy yksi helmi virolaistyttö, nii vois joskus änkee sen laitteelle(vaikkei olisi tarvettakaan) ja väläyttää hienosti jotakin viroksi.

Originally posted by wildcockis1
heh.. no pistäkää nyt sellaisia mitä itse kehtaisitte niille sanoa. Toi viro ois hyvä tietää kun meidän salilla käy yksi helmi virolaistyttö, nii vois joskus änkee sen laitteelle(vaikkei olisi tarvettakaan) ja väläyttää hienosti jotakin viroksi.

Englanniksi "virallinen" termi välissä tekemiselle on "work in". Eli "Can I work in?" tai "May I work in?" tms. Toimii tuollaisenaan, ei tarvitse välttämättä mitään muita lisäyksiä.

Jargonista lisää esim. http://www.totalfitnessnetwork.com/Fitness/Weightspeak.html

Joku muu varmaan sitten kertoo tuon viroksi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom