Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ipe-88 sanoi:Eli, mun on pitänyt kysyy tätä jo pitkään mut on aina unohtunu...
Kun teen voimapyörää ja ojennan ensin itseni suoraksi ja sitten rutistan ylös, niin siinä vaiheessa alaselässä tuntuu sellainen pistävä kipu. Oon tehny voimapyörää kohta puol vuotta ja selkä on ihan kunnossa, se kipu on vaan siinä treenin aikana,eli onks muilla ollu tälläsia ongelmia?

KäveleväRuumis sanoi:Mistäs tällaisia leluja löytyy? Urheilukauppoja olen täällä Tampereella yrittänyt epätoivoisesti kiertää, mutta eipä ole löytynyt kumpaakaan. Jotkut sanoivat, että Prismasta löytyisi, mutta kumpaakaan en löytänyt Kalevan Prismasta. Onkos siis kellään (tamperelaisella) tietoa siitä, mistä voisi noita löytää?
Kiitoksia vastanneille. :thumbs:
KäveleväRuumis sanoi:Mistäs tällaisia leluja löytyy? Urheilukauppoja olen täällä Tampereella yrittänyt epätoivoisesti kiertää, mutta eipä ole löytynyt kumpaakaan. Jotkut sanoivat, että Prismasta löytyisi, mutta kumpaakaan en löytänyt Kalevan Prismasta. Onkos siis kellään (tamperelaisella) tietoa siitä, mistä voisi noita löytää?
Kiitoksia vastanneille. :thumbs:
janne321 sanoi:Luulis prismasta löytyvän ainakin pihdit... tais olla vaan loppu silloin kuin kävit kattomassa.
helmeri sanoi:Koivistonkylän Euromarketissa on voimapyöriä.
KäveleväRuumis sanoi:Kait siellä sitten pitää joskus käydä taas. Onneksi ei ole edes kaukana.
Eipä ole tullut paljoa Koivistonkylässä pyörittyä, joten missäs tämä on? Eikös tämä ole se sama paikka, jossa on Kodin Ykkönen ja sellane pieni Hese vieressä?
helmeri sanoi:Koivistonkylän Euromarketissa on voimapyöriä.
viltteri sanoi:Onko kukaan löytänyt Oulusta kumpaakaan kapistusta? Ja jos on, niin tarkempia koordinaatteja kiitos (mielellään ihan hyllyn tarkkuudella). Olen kyllä mielestäni lähes kaikki kaupat jo kolunnut vaan ei ainakaan vielä ole sattunut silmään.
Milo sanoi:Rasvapihtejä löytyy ainakin supplementsplanetista, eli siellä anttilan takana garagen lähellä.