Voimapyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimapyörä ja keskivartalon rautainen hallinta

Meta description: Yksi tehokkaimmista core-liikkeistä. Voimapyörä kehittää voimaa, vakautta ja tiukkaa keskivartaloa nopeasti.

Täytyy miettiä kanssa tuota niskan jännitystä; kaikki keinot on tervetulleita. Mun mielestä kuitenkin yks parhaista vatsaliikkeistä. Tietää aina seuraavana päivänä tehneensä jotain.

Mutta se paine on nii epämukava, että melkein täytyy jättää pois, jos ei ala helpottamaan.

Terve kaikille! Tässä tulis mun eka viesti pakkikseen. Varmaa kymmenen vuotta on täällä käyny pyörimässä ja lueskelemassa juttuja. :D
Mutta siis asiaan. Voimapyörää tehdessä mulla kertyy kauheet paineet päähän ja tuntuu, että silmät pullahtais ulos päästä.
Viimeksi tänään tein voimapyörää, ja näkö sumeni jonkin verran aina sarjojen jälkeen. Näkö palautui normaaliksi muutaman minuutin jälkeen liikkeen lopettamisen jälkeen.
Onko muilla ollut vastaavanlaisia kokemuksia?

Niskasta tuossa jo puhuttiinkin, mielestäni kannattaa myös varmistaa että on "hartiat alhaalla", ts. ei korvissa. En oikein tiedä miten tästä kertoisi esimerkin, mutta tavallaan ei saisi päästää olkapäitä kohti korvia vaan yrittää pitää niitä "alhaalla".

Back
Ylös Bottom