Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu sanoi:Ostin juuri tänään forumin stadiumista voimapyörän ja tarkoitus huomenna tyyppailla. Toivottavasti on yhtä kova kone mitä olen kuullut...
juu sanoi:Ostin juuri tänään forumin stadiumista voimapyörän ja tarkoitus huomenna tyyppailla. Toivottavasti on yhtä kova kone mitä olen kuullut...
screwdriver sanoi:Itse en enää ole saanut vatsoja 'kipeiksi voimapyörällä niinkuin alussa sitä tehdessäni.
Viime aikoina tosin alaselkä on väsähtänyt ennemmin kuin vatsalihakset joten saattaa johtua siitäkin..mene ja tiedä.
Wildemar sanoi:Tässäkin liikkeessä pätee paljolti kehutti ETUKÄTEISVÄSYTYS. Kokeilkaapa vetää pohjille semmonen suht rivakka 50 toiston sarja sit-uppeja ja vaikka saman verran jalannostoja. Pitäis jo pikkusen poltellä tässä vaiheessa. Välittömästi tämän jälkeen vaihto voimapyörään niin aijettäsenttäs. Pitäis varmaan myös ryhtyä opettelemaan sitä suorin jaloin versiota - todellista selän hajottajaa. :thumbs:
Wildemar sanoi:Tässäkin liikkeessä pätee paljolti kehutti ETUKÄTEISVÄSYTYS. Kokeilkaapa vetää pohjille semmonen suht rivakka 50 toiston sarja sit-uppeja ja vaikka saman verran jalannostoja. Pitäis jo pikkusen poltellä tässä vaiheessa. Välittömästi tämän jälkeen vaihto voimapyörään niin aijettäsenttäs. Pitäis varmaan myös ryhtyä opettelemaan sitä suorin jaloin versiota - todellista selän hajottajaa. :thumbs:
Counani sanoi:Ostin Prismasta tuollaisen voimapyörän. Siinä ei paketissa sanota sen olevan erityisesti vatsalihaksille, vaikka tuo liike mukana ohjeissa onkin. Jotain naurettavia harjoitusliikkeitä voi muka tehdä sen mukana tulevan ohjeen mukaan. Toimii kuitenkin loistavasti voimapyöränä. Alla on 4 rengasta ja siellä on sisällä joku jousizydeemi, joka hiukan työntää takaisinpäin, kun sitä eteenpäin työntää. Ei se jousi tuota liikettä paljoa helpota (onneksi). Hinta oli 16.90e
SuperStar sanoi:sehän ton idea onkin että ei päästetä sitä selkää notkolle vaan pistetään vatsoilla vastaan, sitte ku ei paukut enää vatsoissa riitä niin selkä menee notkolle