Voimapyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimapyörä ja keskivartalon rautainen hallinta

Meta description: Yksi tehokkaimmista core-liikkeistä. Voimapyörä kehittää voimaa, vakautta ja tiukkaa keskivartaloa nopeasti.

pistetää tähän ku en viitti uutta threadii laittaa.... tekeeks tän paikan pro äijät noita vinoja vatsalihaksia eriksee? ku mä oon aina luottanu siihe että rutistukset, voimapyörä ja noi lantion nostot treenais koko vatsan ni en oo koskaa tehny eriksee vinoja vatsoja, kannattaisko alottaa?

Joo eliksä en tiedä onko aivan oikea "osasto" mutta päätin silti yrittää. Eli mistä porukat ovat hankkineet noita voimapyöriä kun omalta salilta ei sellaista löydy, niin pitäs varmaan ostaa oma!

Tota noin.. Mä koitan tota ni otan kaks käsipainoa (2kg vinyyliä) Ja sitte laitan molempiin käsiin ne ja polvilleen ja sitten siitä rullaan eteenpäin ni mitä lähemmäs maata menee niin maha alkaa tärisemään oikeen urakalla.. Sitte en saa enään vedettyä takasin sitä. Onko mun tekniikassa jotai vikaa vai nyt en oikee kässää tota :wall:

tCrys%20big%20wheel1%20copy.jpg

jeah! Tein eilen tota voimapyörää eikä se nyt nii hirveen hyvin onnistunut, muttaa oottakaapa ku aamulla heräätte.. Mä en meinannu päästä sängystä ylös ku oli vatsa ja rintalihakset niin kipeenä :D

Alussa kun tein kolmosen seisaaltaan niin vatsat oli viikon ihan poissa pelistä. Nyt menee jo puhtaita vitosia muutama kerta viikossa. Mukava löytää liike, missä voi vielä kehittyä - voimapyörä rules! :thumbs:

Bongasin muuten kohta ilmestyvässä Trendissä (semmonen vaalean sininen kansi) fitness-palstalla vatsalihas-jutun, jossa kerrottiin tosta. Se on siis sivulla 83. Trendin mukaan saa jostain Casall-nimisestä paikasta 9 eurolla. Ei sitten aavistustakaan, missä toi Casall on. :rolleyes: Kaveri näki maxissa noita. En sitten tiedä, kuinka kauan se kestää, mutta ei se 9 euroa paljon ole.

Stadiumista saa 9,90€ tais olla hinta. Ei oo paha... Toi kyllä treenaa vähän muutakin kun vatsaa, ainakin sillä tehdessä ottaa selkään ja käsiin ja joka puolelle :D Paketissakin lukee, että tehokas liike vatsalle, selälle ja ylävartalolle...

Pitää vissiin rueta itekkin taas tekemään tuota. Viimeksi kun koitin, niin iskin tankoon 20kg levyt päihin. Eihän siinä mitään, mutta selkäranka meni POIKKI! Selkä ei siis pysynyt kuosissa vaan meni kaarelle ja silloinhan liikkeen idea on pielessä vaikka pääsisikin takaisin yläasentoon.

Originally posted by Force
Pitää vissiin rueta itekkin taas tekemään tuota. Viimeksi kun koitin, niin iskin tankoon 20kg levyt päihin. Eihän siinä mitään, mutta selkäranka meni POIKKI! Selkä ei siis pysynyt kuosissa vaan meni kaarelle ja silloinhan liikkeen idea on pielessä vaikka pääsisikin takaisin yläasentoon.

Voimapyörässä on se huono puoli, että pitää olla kohtuullisen hyvät vatsalihakset jo ennestään, että voi tehdä sen kunnolla :)

Päätinpä tehdä voimapyörää tänään (eilen rankka rintalihastreeni) niin sain jopa yhden kerran ja sit tuntu, että rintalihakset ois revenny :D Pitää näköjään suunnitella vatsalihaspäivät uudestaan.

Back
Ylös Bottom