Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sen tekee, mutta vatsat on ainakin 2 päivää kipeät kun teen näin? 
Originally posted by Tomi
Saatana että mä melkein kualin kun yritin tehdä tota toissapäivänä. Oikea kyynärpää oli vahvasti sitä mieltä, että mun ei kannattaisi tehdä tuota liikettä. Koskaan.
Originally posted by pouta
Vakiosalillani ei ole mitään voimapyörä laitetta (niin kuin ei paljon mitään muutakaan) mutta pystysköhä tota tekemään tangolla +isoilla kiekoilla "rullailemalla"?
Originally posted by Lilith
Hyvin onnistuu. Myöskään "omalta" saliltani ei voimapyörää löydy, mutta tanko+pienet kiekot ajavat saman asian. Ja hyvältä tuntuu :evil:
Originally posted by JSmith
Mulla sattuu kanssa tuonne keskiselkään, alatrapsit joutuu tekemään ylitöitä että asento pysyy kasassa.
Originally posted by Andy_T
Mulla aivan sama juttu. Kävin ostamassa voimapyörän tuossa jokunen kuukausi sitten ja heti sitä kokeiltuani sain helposti parikymmentä "toistoa" ja polte vatsalihaksissa oli melkoinen. Kuitenkin hyvin pian rupesi tuo liike ottamaan pääasiassa alaselkään. Mikähän menee vikaan? Ensimmäisellä kokeilukerralla toimi hyvin ja nykyään ei ollenkaan...
Prkl. Hyvä vehje tuo voimapyörä kunhan tekniikka on kunnossa.