Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta Cube Predator penkkiohjelmasta en mitään osaa sanoa, mutta alkuperäinen Cube Method (voimanosto-ohjelma, ei pelkkä penkki) toimi mulla ihan ok, just sain ohjelman loppuun. Tulokset nousi seuraavanlaisesti:
Kyykky 180kg-->200kg
Penkki 110kg-->115kg
Maastaveto 240kg-->260kg
Eli vallan toimiva ohjelma on kyseessä. Tosin mulla tuo penkki kerran viikkoon-mentaliteetti ei tuntunu tuovan tulosta samalla tavalla ku useesti treenatessa, mut eteenpäin mentiin kuitenkin ja se on pääasia. Tässä vielä ihan käypänen laskuri kyseiselle ohjelmalle, jos joku sellaista haikailee: http://blackironbeast.com/cube/calculator
Seuraavana pureskelussa Jonnie Canditon 6vko voimaohjelma, pari ensimmäistä treeniä kys. ohjelmasta jo takana ja ihan mukavalta tuntuu. Ohjelma löytyy tuolta: http://www.canditotraininghq.com/free-strength-programs/ kohdasta Candito 6 Week Strenght Program. Kyseisen kohdan alla on linkki pdf- tiedostoon, jossa on selitetty periaatteita ohjelman takana yms. ja alempana näkyy linkki exceltiedostoon, josta löytyy valmis laskuri ko. ohjelmaan.
Ei muutaku treenin iloa!
Muuten kyllä, mutta tarkoitus olisi tehdä sekä etu- että takakyykkyä. Tossa ohjelmassa se laskee vaan "kyykyn". Jos alkais vaan tahkoaan 5x5 kaikissa...
Tehkääpäs ammattilaiset mulle 2kertaa viikkoon penkille harjoitteet penkki,dippi,käsipaino penkki... siis penkki ja apuliikkeet tarkoitus olisi saada penkki 150kg tällähetkellä 135-140kg omapaino noin 74kg pääsis tuplaten oma paino
Avuliaita on ihmiset
Olen treenannut nyt reilun kuukauden työpaikan salilla aamuisin. Olen tehnyt tällaista kolmijakoista treeniä, jossa on vähän liikkeitä, mutta paljon työsarjoja:
Maanantai: Penkki 5x5 ja kyykky 5x5 + vatsat
Tiistai: Lepo
Keskiviikko: Nopeuspenkki 5x3
Torstai: Lepo
Perjantai: Kapea penkki 5x5 ja mave 5x5 + alatalja, ylätalja, hammerkäännöt kp ja vatsat
Lauantai: Lepo
Sunnuntai: Lepo
Mitään muita liikkeitä en tee tällä hetkellä. Lämmittely aina 10 min. kuntopyörää ja 5 min. soutulaitetta. Sarjoja tulee lämmittelyistä/noususarjoista tietysti enemmän kuin vaan ne 5x5 työsarjat. Onko ohjelma jo liiankin pelkistetty?
Jos treenitausta on tuo reilu kuukausi ja tulosta tulee, niin sinuna antaisin mennä.