Pystäriä ja dippiä en ehkä näkis tarpeelliseks lisätä, koska penkkiä tulee sen verran kuitenki jo. Pystärin tarpeellisuus voi muutenkin olla vähän niin ja näin, jos ihan vaan penkkiä halutaan kehittää. Mä oon nyt treenannut oikeastaan ihan vaan sillon ku kerkeän. Periaatteessa ma, ke, pe ois ihan hyvä, mutta nyt tälläkin viikolla olin ma, to, la. Peräkkäisinä päivinä, no joo, voi tehdä (ja jouduinkin viime viikolla tekemään), mut ainaki yks välipäivä ois hyvä olla.
Keskivartalolle teen tällä hetkellä maanantaina super man push up -asennossa lankkupitoja, keskiviikkona harjoittelen ihmislippua ja perjantaina teen rutistusta telineessä lisäpainolla. Noi liikkeet mulla on ihan vaan vaihtelun vuoks. Muuten tekisin varmaan esim. 1. polvennosto lisäpainolla 2. vartalon kierto telineessä lisäpainolla 3. rutistus telineessä lisäpainolla, mut noita oon tehnyt jo sen verran, että haluan vähän vaihtelua.
Okei kiiti ku jaksoit vastailla! Täytyy miettiä, että oisko mulle joku toinen jako vähän parempi kun olisi mahdollista kumminkin se 4krt/viikossa käydä ja ainakin pystäri ois kiva saada mukaan. Luulen, että yritän vähän modata tota sun runkoa.