Eiköhän ihan 2x6 pääliikkeet riitä ja sitten apuliikkeitä sekaan.
Kuulostaa aika vähältä vai vedetäänkö tuossa ihan maksimit tankoon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän ihan 2x6 pääliikkeet riitä ja sitten apuliikkeitä sekaan.
Kuulostaa aika vähältä vai vedetäänkö tuossa ihan maksimit tankoon?
Maanantaina: Penkki, ranskalainen punnerrus/ dippi, vatsat
Tiistai: Kyykky, pystypunnerrus
Torstai: Penkki, Rive, vatsat
Perjantai: Mave, leuat, ylätalja.
Oisko tossa mitään järkeä? Jos joku vois vähän jeesii, en tajuu näistä voimaohjelmista oikein mitään..
Sopii loistavasti ja tuo uutta ärsyä reeneihinMitäs mieltä olette, sopisiko 5x5 ohjelma parin kuukauden ns. "voimakuuriksi" lihaskasvatuksen keskelle? Olen harrastanut kehonrakennustyyppistä salitreeniä nyt parisen vuotta mutta kaipaisin isojen lihasten lisäksi vähän voimaakin niihin.
Tossa oli aluks että miten oon tehny tähän asti,eli ti ja to salipäiviä. Ja tuo jälkimmäisempi oli ehdotus että miten ajattelin alkaa josai vaiheesa tekemään,eli ma,ke,pe salipäiviä...ulkoasu aika sekava..miks et vaan laittanut ma ti ke to pe?
- - - Updated - - -
Ma:
Penkki: 2x6-8.
Vinopenkki KP 2x8.
Hammer tai mutkatanko:2x6-12
Scott-hauis:2x10-12
Ristitaljassa tuplahaukkarit 2x15
Ti:
Penkki: 2x6-8 + 1x10
Ojentajapunnerrustaljassa: 3x8-12
Hammer: 2x8-10
Mutkatangolla scotissa hauis: 2x10
Vipereita 2x15
Ke:
Kapee penkki:2x6-10
Ojentajapunnerrus taljassa:3x8-12
Ranskalainen punnerrus:2x10.
Pystypunnerrus: 2x10
Viparit: 2x15
To:
Mavessa yleensä ykkösiä,kakkosia tai kolmosia siten että yhteensä kovia toistoja tulee 6-10.
Ylätalja 3x8-12.
Pe:
Mavessa yleensä ykkösiä,kakkosia tai kolmosia siten että yhteensä kovia toistoja tulee 6-10.
Ylätalja 3x8-12.
Kumasoutu: 2x8
kolmena peräkkäisenä päivänä ojentajia sekä rintaa..mun mielestä ei oo mitään järkee.. ei ehdi palautuu ollenkaan..sama haukkarit... tekisin mavessa pidempiä sarjoja, esim. kolme vitosta..miks kaks päivää peräkkäin mavea? raskas liike selälle.. itse en palautuisi ton ohjelman jälkeen..mutta kaiki ollaan yksilöitä.
Itse tekisin näin:
MA: rinta, ojentaja
TI: jalat
KE:MAVE,selkä, hauis
TO: rinta, ojentaja
PE: jalat
en tiedä onko tässäkään järkeä mutta samoja pääliikkeitä en tekis peräkkäisinä päivinä..