Voimamieskisa kevyillä lajeilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Olen päättänyt järjestää voimamieskisan, missä on kevyemmät lajit
ja johon Suomen Vahvin Mies kisassa kilpailleet eivät saa osallistua.

Paikka on Kalajoen Raution kylä ja aika sunnuntai 12.7.2009 klo. 14.00

Lajit:

1. Hirren syöksy, matka mitataan siitä päästä mistä otetaan kiinni ja
tukin saa heittää siten, että se pyörähtää ilmassa.

2. Tukkipunnerrus MAX

3. Maastaveto toistot, vetoremmit sallittu, mutta trikoo kieletty. Paino ilmoitetaan myöhemmin.

4. Farmikävely maksimimatka, 2*106kg.

5. Luonnonkivien lastaus. Kivien määrä ja painot ilmoitetaan myöhemmin.

Pidätän oikeuden muutoksiin.

Ilmoittautuminen mtk77@pakkotoisto.com

Kysymyksiä voi esittää tässä viestiketjussa. Erityisesti
olisin kiinnostunut sopivasta maastaveto painosta.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olisiko mavessa 200-250 maasta, tai sitten esim. polvien yltä 300?

Tällaiset ns. "heikkomieskisat" minuakin kiinnostaa, ei ole tota voimaa siunaantunut näet niin että siojen poikien kanss akehtaisi kisata.

Hirren syöksyssä vaan yksi yritys ja pakko kiepsahtaa ympäri? Maastavetoon paino suht. pieneksi, että siitä tulisi toisto kisa ja kenelläkään ei jäisi tekemättä. 200 tai vähän päälle, 250kg on omasta mielestä kuitenkin jo aika iso paino vetää toistoja verrattuna muihin lajeihin.

Hienoa mtk77, että jaksat nähdä vaivaa Suomen vahvamiesurheilun eteen. Toivottavasti nyt kaikki vähemmän kilpailleet ja lajia harjoitelleet lähtisivät kilpailemaan!!

Maastavetoon sopisi mielestäni 200-230 kiloa. Ja ei karsintoja, jos mahdollista.

Kisaamaan vain Ottopotto ja Directions!!

Laitoin jo ilmoittautumista.

Maven painosta - näin 230 vetäjänä kaikki alle sen on hyviä, mutta mites ois joku 200 - 220 sillä se 200 on yks raja ja mulle ainakin 250 toistokisa on tänä kesänä utopiaa. :hyper:

Ei karsintoja

Jep - ei karsintoja, muuten ei pääse kaikki halukkaat kokeilemaan lajeja. Jottei osallistujat räjähdä ottaa lukumääräksi esim. 14 ja ekana ilmoittautuneet pääsee mukaan. :D

Osan lajeista voisi myös suorittaa pareittain, jos vain vehkeitä löytyy. Tällä tavalla ainakin farmit ja veto sujuisivat jouhevasti suuremmallakin osanottajamäärällä.

Hirren syöksyssä vaan yksi yritys ja pakko kiepsahtaa ympäri?

Hirren syöksy on nopea laji suorittaa ja mitata. Olen sitä mieltä, että vähintään 3 yritystä per kilpailija. Ja ei ole pakko saada pyörähtämään, mutta se tulos mitataan siitä päästä mistä ote oli, eli siinä häviää paljon, jos se ei pyörähdä.

Se hirsi on sellainen, että se on melko helppo saada pyörähtämään. Kun kerkeän, niin käyn mittaamassa sen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
loistavaa! Tekis mieli osallistua todella paljon. Jos kesään mennessä vähän vahvistuisi niin sit.
Hienoa että jo(t)ku jaksaa nähdä vaivaa lajin eteen. :worship:

Kiinnostaisi kyllä kovasti tulla kilpailemaan, mutta pitäisi lähteä inttiin seuraavana päivänä niin...

Eikai se mitään haittaa? :) Itellä alkaa myös, ja aattelin käydä täällä saarijärven jälkeen.

hyva homma mtk77 :) Toivottavasti tulee kunnolla porukkaa!

Sellasta mielipidetta etta ehka se maastaveto kannattas olla jollain tavalla "erilainen", joko auton peraa nostaen, tai sitten paksulla tangolla. Taalla enkuissa aloittelijoiden (novice) kisoissa painot on jotain 200 luokkaa - ei sita kukaan aloittelija koko paivaa pysty vetamaan, kymmenen verran olis jo hiton hyva tulos ja vois alkaa menee kovempiin kisoihin :)

tukin heitto on kylla kova laji!

Niin no joo, pitää katsoa jos on kunnossa ja innostuisi lähtemään. Aika pitkä matka vaan tuonne pohjoiseen täältä pääkaupunkiseudulta.

hm.. jos nyt käy niin että itekin innostuisi kisaamaan niin mun kyydillä pääsee stadista päin niin monta ku autoon mahtuu. Aika aikasta vielä mut tulipahan mieleen.

Ei ole pelkästään miehille. Kaikki naiset ovat tervetulleita vaikka olisivat kilpailleet Suomen Vahvin Nainen kisassa tai sitä suuremmissa kilpailuissa.

Eli tervetuloa.

Hitto tossa olisi porkkanaa joka jätkälle sitten kun kati olisi mukana! Itse epäilen että aika tasoihin menisi ainakin tekniikkaa vaativat lajit ko. naisen kanssa, on sen verran kova pakkaus :)

Eikä olisi häpeä hävitäkään, että siksi ei kannata osallistumatta jättää. Voi sanoa saunaillassa että "joo, olin farmarikävelyssäkin vaan 4 sekuntia Suomen Vahvinta huonompi" ;)

Vetoon voi laittaa ainaki 250kg... Muute sielä vedellään selkä hapoille hulluja toistomääriä ja se ei oo enää vahvamieskisa.........!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom