Voimamieskisa kevyillä lajeilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
moneltako kisaajien pitää olla paikalla?

Kisa alkaa klo 14.00 ja aluksi siinä on ensimmäisen lajin suoritusjärjestyksen arvonta ja käydään läpi miten mikäkin laji suoritetaan.

Eli riittää kun on paikalla klo 14.00

Muistutan myös kilpailijoita siitä, että he kilpailevat omalla vastuullaan ja joutuvat allekirjoittamaan myös sopimuksen missä tämä ilmenee. Ja tämä ei ole mikään tämän kisan erikoisuus vaan se on melko yleinen käytäntö voimamieskilpailuissa.

Tarkempaa osoitetta kilpailu paikalle, jotta löytää perille?

Raution Nuorisoseuran osoite on Kannuksentie 5 ja se urheilukenttä on sen takana.

Jos ei löydä perille niin voin yrittää neuvoa puhelimitse. Minun puhelinnumero on 050 326 4627

Zone-sarja -42%
PK-seudulta menijöitä?

Moi,

Onko kukaan menossa kisaamaan PK-seudulta? Vois koittaa jonkin sortin kimppakyytiä järkätä.

Mä oon lähdössä Espoosta aikaisin aamulla ajamaan.

-Risto

Jää väliin - P.KELE. Ei kestä olkapää punnerruksia ollenkaan. Maanantai puoskarin juttusille....

Viikon kuuriin oon syönyt Pronaxenia ja lepäillyt, mutta ei auta ei. Ei pitäis muuttaa kun paikat hajoo.

onko farmareissa käännöspaikkaa vai kävelläänkö suoraan niin pitkästi kuin menee?

Siinä kentällä on pitkä etusuora jota pitkin kävellään. Jos joku jaksaa kantaa koko suoran on hänen käännyttävä takaisin. Se suora on reilusti yli sata metriä pitkä. Kun ne farmit on 106 kiloa niin en usko, että kenenkään tarvitsee kääntyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom