Voimamieskisa kevyillä lajeilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eipä se erikoisesti, liian vähän päässy treenejä tekeen sitä. Sanotaan et omapaino on varma nakki, ja paino on silleen, että sydäntauti osastolla punnitaan. :) Mites itelläs?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä se vaa nii on et helevinmoinen kunto ja sinni on näissä lajeissa oltava... Ihan sama mitkä on voimanoston raakavoimat... Ny oon lajeja kokeillu ja helevetti meinas henki loppua... =O
Penikkatauti ja selkä vaivaa edelleen. Penikat enemmän, joten se hidastaa vähän tahtia lajireenissä... Tukkia kokeilin ekaa kertaa elämässäni viime viikolla. Oli kiva ku sai pukkia vaa teräviä ykkösiä... Paska peruskunto ku on ni tuomoset lajit passaa parhaiten... :)
Vedon tein tännään kovan jalkareenin pääle tuola 210 kilola ja tajuhan siinä meinas lähteä ku oli jonku aikaa kiskonu... =O

Katsotaan sano tohtoriki viimeksi ku kävin siellä valitteleen vaivoja... :)
Tavotteet on kuiten voimanostossa ja ensi syksyssä...
Hyvästä kuntoreenistä tuo kyllä käy!!! :)

Mites meni hissillä tukki ja farmit? :)

Farmit oli 130 kiloset GP-kisa farmit.(ISOT ja vaikee kantaa) Arvaa oli nihkeet 40m???? :)

Nuo mitä oon ennen kantanu (myös 130 kiloset) oli semmoset salkut, ei pullot. Ni ne oli helpompi kantaa... NÄPIT ON VAA NII HEIKOT!!!! =O

Tukkia otin vaa 120 kilola teräviä ykkösiä. En ollu ikään kokeillu koko tukkia :)

Farmit oli 130 kiloset GP-kisa farmit.(ISOT ja vaikee kantaa) Arvaa oli nihkeet 40m???? :)

Nuo mitä oon ennen kantanu (myös 130 kiloset) oli semmoset salkut, ei pullot. Ni ne oli helpompi kantaa... NÄPIT ON VAA NII HEIKOT!!!! =O

Tukkia otin vaa 120 kilola teräviä ykkösiä. En ollu ikään kokeillu koko tukkia :)

Eli potentiaali löytyy. Ja IFSA:n farkut on kyllä v-mäiset kannella. Lajireeniä ja muutama kisa, niin kyllä se siitä.:whip:

no noihan on jo hiton hyvia tuloksia. Ei taalla enkuissa tommosien tuloksien jalkeen kylla enaa menna aloittelijoiden kisoihin ;)

Olen n. 142 kilonen tällä hetkellä...
Ja en tod.pärjäis "oikeissa" kisoissa.... Näppivoimt ei vaa riitä! Eikä kunto... Niitä pitäs reenata ja kauan...
Voimapohja ok RAW yt yli 800kg. Sekin vois tietenki olla enemmän... :)
IPF-paidalla oon penkannu pro kisoissa 280kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Saako nimiä tietää koska/nimimerkkejä? :)

Niin kisatkin kohta tulossa, onko tietoa vielä / saako osallistuja listaa näkyville? :)

Niin kisatkin kohta tulossa, onko tietoa vielä / saako osallistuja listaa näkyville? :)

En saa niitä ainakaan ennen sunnuntaita nettiin. Olen nyt poissa kotoa ja se lista on minun kotikoneellani. Ja en millään muista kolmen kilpailijan nimeä. Kuitenkin niitä nimiä on 6 kappaletta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom