Voimamieskisa kevyillä lajeilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vetoon voi laittaa ainaki 250kg... Muute sielä vedellään selkä hapoille hulluja toistomääriä ja se ei oo enää vahvamieskisa.........!
No jos kunto sillä mallilla on, niin ei muuta kuin kovempiin kisoihin! Kyllä se tosiasia on että näitä kevyempiäkin kisoja tarvitaan.

No jos kunto sillä mallilla on, niin ei muuta kuin kovempiin kisoihin! Kyllä se tosiasia on että näitä kevyempiäkin kisoja tarvitaan.

Edelleen sanon sen että vetokunto ei ole mikään mittari sille et menestyis vahvamieskisoissa!!!!! Tiän monta jätkää jotka vedossa pesisin, mutta ku lyödään farmipullot kouraan ni jään seisoon ku kaveri lähtee.... =)

monissa vahvamieskisoissa voittajat vetaa 10+ toistoa maastavedossa.

oli sitten isojen poikien kisa 300kg:lla tai sitten aloittelijoiden kisat 200:lla.

Tarkeinta mun mielesta on etta jokainen osallistuja saa ainakin yhden toiston. Aloittelijoiden kisassa kannattaa enemman miettia sita minkalainen se kisa on aloittelijoille, eika yrita raataloida sita joillekkin 300+ maastavetajille ja 130+ tukkipunnertajille jotka vois jo osallistua painavempiin kisoihin.

Jos tankona on fat bar, niin alkaa toistot vahenee nopeesti...

Laitan maastavetoon painoksi 210kg. Tiedän, että kisaan on tulossa sellaisia, jotka eivät vedä monesti tuota painoa.

Valitettavasti kovat vetäjät joutuu vetämään ihan hapoille, mutta tällä kertaa mennään niin, että kaikki saavat tuloksen.

Hyvä paino tuo 210kg :thumbs:
Osaatko muuten antaa arviota kuinka kauan suunnilleen noi kisat kestävät? Tiedän että se on kiinni osallistujamäärästä, mutta joku suuntaa antava arvio. Paljonko muuten tuo pelkkä tukki painaa?

Hyvä paino tuo 210kg :thumbs:
Osaatko muuten antaa arviota kuinka kauan suunnilleen noi kisat kestävät? Tiedän että se on kiinni osallistujamäärästä, mutta joku suuntaa antava arvio. Paljonko muuten tuo pelkkä tukki painaa?

Se osanottajamäärä ratkaisee pitkälti kisan keston. En oikein osaa antaa mitään arviota. Saat varmaankin itse laskemalla yhtä varman tuloksen kuin minäkin.

Tukki on tyhjänä 75kg.

Okei, ajattelin vaan että kun itse asun täällä etelässä ja jos innostuisi lähtemään mukaan kisaan ettei olisi vasta aamuyöllä himassa. Seuraavana päivänä pitäis lähteä inttiin...

Hah, jaksan just ja just nosta tuon tyhjän tukin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Selväpä tämä. Minä tulen jos paikat ehjinä penkki-EM:n jälkeen ja aikataulut sopii ettei ole kesäteatterinäytöstä tuona päivänä, siellä on pakko olla kun ei rooliin tuuraajaa ole.

Kovalta kuulostaa tällä risaselällä toistokisa mavessa, jos tolla nyt yli 6 saisi niin olisi jo hyvä. Sama olkapäille maksimipunnerrus, mutta parempi sekin tukilla kuin tangolla!

Zone-sarja -42%
tuota tyhjää tukkia on tosi helppo käsitellä. helevetin hyvä tukki.

Okei, ajattelin vaan että kun itse asun täällä etelässä ja jos innostuisi lähtemään mukaan kisaan ettei olisi vasta aamuyöllä himassa. Seuraavana päivänä pitäis lähteä inttiin...

Hah, jaksan just ja just nosta tuon tyhjän tukin :D

Onko nuo kisat Raution urheilukentällä? Aattelin, että kun kerta ihan naapurissa asutaan, niin pitää tulla ainakin vilkaisemaan. Jos kestää kovin pitkään, niin sitten en ehdi katsoa loppuun asti. Että minne sitä suunnistetaan, kun Rautioon tullaan pohojosen puolelta?

Onko nuo kisat Raution urheilukentällä? Aattelin, että kun kerta ihan naapurissa asutaan, niin pitää tulla ainakin vilkaisemaan. Jos kestää kovin pitkään, niin sitten en ehdi katsoa loppuun asti. Että minne sitä suunnistetaan, kun Rautioon tullaan pohojosen puolelta?

Urheilukentällä on. Se kylä on niin pieni, että siinä ei ole kuin yksi isompi tienristeys. Siinä risteyksen lähellä on nuorisoseurantalo ja kenttä on sen takana. Sen nuorisoseurantalon näkee siitä risteyksestä.

Mitään lipunmyyntiä ei ole, eli yleisöllä on vapaa pääsy. Tervetuloa.

Urheilukentällä on. Se kylä on niin pieni, että siinä ei ole kuin yksi isompi tienristeys. Siinä risteyksen lähellä on nuorisoseurantalo ja kenttä on sen takana. Sen nuorisoseurantalon näkee siitä risteyksestä.

Mitään lipunmyyntiä ei ole, eli yleisöllä on vapaa pääsy. Tervetuloa.

Itse asun kesän Alavieskassa ja vois ainakin tulla melkeen katsomaan kisoja :)
Vähän kiinnostaisi lähtä joskus mukaan tämmöisiin kisoihin, mutta en ole ikinä vahvamieslajeja treenannut vaikka muuten voimaa onkin tullut hankittua. Mave-enkka on 210 joten vois olla aika nihkeetä xD

Onko hirren pituudesta tietoa? Olisi hyvä tietää jos harjoitella koittaa...

Ja näköjään on teatteriesitys paimiossa tuona päivänä kello 19, että yritykseksi jää... Mikset pidä lauantaina niinkuin kisat yleensä? La on ainoa päivä kun mulla ei näytöstä ole!

Mittaan sen hirren kun olen paikkakunnalla. Nykyisin asun Oulussa ja hirsi on siellä Rautiossa.

Kisan pitopäivästä sen verran, että se on ensinnäkin niitä harvoja viikonloppuja kun se minulle sopii. Ja kisan juontajalle ei sopinut lauantai.

Ketä on juontajana?

Joo, ei sille mitään voi, ei kaikki päivät aina voi sopia...
Tosin jos olisi lauantaina kisat niin täältä tulisi 2 miestä niin että heilahtaa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom