Virallinen RHP-Thread

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Noniin, heti alkuun sanottava:

1. Kenellekään ei suositella jalkojen vähemmälle jättämistä / treenaamatta jättämistä - lähes varauksetta peloittelu-lause kuuluu: "Jos et reenaa jalkoja niin yläkropasta tulee massiivisen megalomaanisen iso, ja alakropasta näytät kalkkunalta!"

Tämän siis kaikki jo nyt tietävät. (ei siis tarvitse erikseen kommentoimalla enää kertoa, jollei nyt niin mahdottomasti tee mieli..)

Mutta silti suuri (jollei jopa erittäin suuri) osa jättää ne kyykyt ja prässit sun muut tekemättä - voisitteko kertoa miltä tuntuu näyttää massiiviselta kalkkunalta.. ? Vai onko tämä pelottelu jalkojen treenaamatta jättämisestä vain yhtä suurta legendaa? Eihän kaikki halua tukkireisiä? Kauneus on katsojan silmässä?

Pitääkö tämä väite paikkaansa: jollet kyykkää, et voi myöskään saada leveää selkää ja isoja ojentajia? Kannattaako minun mieluummin kyykätä 100 sarjaa ja jättää hauikset tekemättä, kyykkyhän on niin kokonaisvaltainen liike että se kasvattaa kaiken ?

Selvä, päästään aiheeseen "hormonaaline vaste" / "kasvuhormoni" (en tiedä , käytänkö oikeita käsitteitä):

Mitä hyötyä on tehdä kyykkyä (jos syynä on vain tuon super-hormonin saaminen), jos mave ajaa samanasian? Kyllä mave mielestäni on vähintään yhtä "kokonaisvaltainen" ja suuri liike ?

Entä jos haluan vain hieman lihaksikkaan yläkropan (väitän, että tässäkin on purtavaa monelle..), voinko saada sitä ilman kyykkyä ? On vaan niin hauskaa, kun perus-punttaajan kohdalla stressataan lihasepätasapainoista sun muista. Ymmärrän kyllä, kun Hulkit sun muut alan ammattilaiset kisalavoille tähtäävät tulevat kertomaan miten sinne kannattaa tähdätä - mutta tavallisen pulliaisen kannalta, miksi ei treenata kuten itse haluaa? Onko kenelläkään antaa aidosti tutkittua tulosta siitä, että lisäämällä kyykyn ja jalat muuten järkevään ohjelmaan, syömiseen ja lepoon saadaan aikaan huomattavasti parempia tuloksia halutuissa lihasryhmissä?

Lähinnä halusin nyt koittaa kepillä jäätä, ja kysyä uskaltaako kukaan pakkiksella avoimesta myöntää, ettei treenaa jalkoja ? :jahas: (Tämän voivat myöntää vain TOSIMIEHET)

P.S Itse treenaan kyykkyä (toistaiseksi)

Haha, nyt tulee semmone paskamyrsky.. :) Noei, jokaisella tietenki omat mieltymykset. Jos ei itse halua reenata jalkoja, ni jättää sitte reenaamatta. Tosin suosittelen sitä kaikille!

Ps. Itse kyllä reenaan jalkoja enemmä ku muuta kroppaa. :)

musta reidet on nimenomaan tukkireidet sillon kun niitä ei ole yhtään treenattu...sellaiset tasapaksut rumat pönikät. Itse treenaan jalkoja sen takia että lihaksikkaat muodokkaat jalat on hienot, yhtälailla kuin lihaksikas yläkroppa

Pitäiskö tästä tulla sellainen ketju, missä jalkatreenin skippaajat esittävät perusteluineen syyn tähän toimintaan ja vastaavasti kyykkykuninkaat tuovat omat näkemyksensä asiaan?

Tässä on sitten modeille tarkka paikka, että keskustelu pysyy asiallisena ja saadaan trollit karsittua pois.

EDIT: ja tukkireisillä taidetaan tarkoittaa sitä reiden ympärysmittaa eikä varsinaista ulkomuotoa ;)

Hyvä tredi.
Täällä saa kaikki yläastelaiset ja amikset neuvoa toisiaan miten sitä penkkiä tehdään.
Ihan turha se kyykky on, kaveri vetää maasta 300kg ja kyykkää 150kg (fakta) koska on samaa mieltä kuin alottaja että jalat on nössöille sillä vain TOSIMIES myöntää ettei treenaa jalkoja.
Mitä vähemmän porukka treenaa jalkoja niin sitä parempi minulle, erottuupa omat pohkeet ja reidet massasta kun muilla on sellaiset TOSIMIESTEN treenaamattomat jalat.

Hienoa, että keskustelun taso ei ole aivan pohjamudissa tässä ehkäpä tämän vuoden rohkeimmassa keskustelunavauksessa.

Toivoisin enemmän kannanottoja kysymyksiin, en niinkään siihen, miten naurettavia pienet pohkeet ovat tai mitä tukkireisillä tarkalleen ottaen tarkoitetaan ! - Kuten jo alussa mainitsin, kaikki tietävät miten tyhmää on "kalkkunoida" itseään. Oman perustellun näkemyksen julkituominen on enemmän kuin toivottua.

Pysytään asiassa, kiitos!

True Rinta-Hauis-Pelle ei treenaa muuta ku penaa ja haukkaa. Yläselän ja olkapäiden ja ojentajien treenaaminen erikseen on väärin.

Joskus monta vuotta sitten en pitänyt jalkoja niin tärkeinä, treenasin kyykkyä kuitenkin. Nyt kun on siirtynyt voimanosto puuhiin ja alkanut kyykkäämään/vetämään tosissaan on yläkroppa kehittynyt valtavasti vaikka niitä haukkareita etc. ei tulekkaan veivattua. Voihan niitä haukkareita treenata vaikka treenaa alakroppaa paljon?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite en ole ainakaan koskaan ymmärtäny nuita monijakoisia sun muita paska ohjelmia. Aina on vedetty samalla perusrungolla eli PENKKI, HABA, SOLKKU ja Baarin kautta kotia. Touko-kesäkuussa tulee sitten tehtyä 3x100 istumaan nousuja iltasin.

Jersey Shore Mike aka "Situation". /thread

Lomalla kattelin iltasin, siinäpä taisi olla rhp kerhon perustaja jäsenistö paikalla?:puntti:

En nyt oikeen osaa sanoa mitään. Olen jättäny jalat treenaamatta siinä pelossa, että ne ei kerkee palautua, koska salipäivän jälkeen tulee talvisin hiihettyä ja kesällä juostua. Olen tosin miettinyt että alan veivaamaan mavea. Siitä tuntuis olevan apua ihan näin arkielämän hanttihommissa?

Pöljää olla reenamatta jalkoja. Muutaman vuoden reenin jälkeen jalat ei jaksa kantaa yläkroppaa ja täytyy alkaa kävellä käsillä.:)

Jersey Shore Mike aka "Situation". /thread

Kyllähän toi roinaamalla onnistuu, mutta enpä ole moisia käsiä natuna samalla muun kehon lihaksistolla nähnyt (enkä varmaan näekkään).

Mieshän on muuten Personal Trainer. Ei asiakkaitakaan varmaan kiinnostakkaan kuin se päkki ja isot habat, niin mites sitä muuten treenaamaan :D

Mun mielestä se että yleensäkään tässä nykymaailmassa viitsii vaivautua salille ja treenata jotakin ja jotenkin on arvostettavaa :thumbs:

Ainaki meidän salilla on RHP treenareita aika helvetisti, semmosiaki joilla yläkroppa on helvetin kovassa iskussa ja jalat on melkoset narut. OK, jos joku haluaa semmosen kropan niin se on sen asia. Ite en asialla päätä vaivaa. Ja itsehän treenailen jalkoja ja oon aina treenannu helvetin kovaa, mutta kerran kierrossa ne mullakaan vaan tulee ja 5-jakosella mennään. Eli en panosta niihin sen erityisemmin kun muutenki pidän -70-80 lukujen fysiikasta jossa jalat ei ole mitenkään määräävässä roolissa, toki niitten pitää olla sopusuhtaset ja vähä lihastakin sais erottua. Mutta mulle on aivan sama mitä muut tekee, hienoa että treenaa edes penkkiä ja habaa, aina sohvaperunat voittaa ;)

Mun mielestä se että yleensäkään tässä nykymaailmassa viitsii vaivautua salille ja treenata jotakin ja jotenkin on arvostettavaa :thumbs:

Täysin totta. Miksi niitä jalkoja pitää treenata jos ei halua? Treenatkoon sitten vaikka sitä penkkiä ja hauista. On sekin parempi, kuin istua kotona, syödä sipsiä ja katella salkkareita.

Kyseinen kaveri on myös vetäny jotain muutakin kuin pulkkaa enemmän, kun 90% pakkotoisto.comin lukijoista.

Eli mitä vittua siitä sitten? Pitäskö siitä antaa jotain kovan-jätkän-respect-pointseja?!?

Minulla ei ollut varmaa tietoa, että on vetänyt horkkaa. Oon vaan kuullut, kun jotkut kynikset huutelee, että selvä roinari.

Ei välttämättä tuosta roinaamisesta (kun sinulla siis on varmaa tietoa että roinaa), mutta tuosta kunnosta nyt ehkä pientä rispektiä voi antaa, kun kumminkin tosiaan on paremmassa kunnossa, kun 90 prosenttia tämän jätkän kunnon dissaajista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom